Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan komme med tips til en ok nude øyenskyggepalett? Jeg har blå øyne, kommunegrått hår og blek hud, om det har noe å si. Får noen få fregner om sommeren, men den er enda langt unna. 
Ønsker en som sitter godt, og den kan godt være med flest matte farger. Liker ikke byens parfymeri, så spørr heller her.

Har sett litt på Urban Decays Naked 1&2 Basics, og The Balm sin Nude Dude. 

Anonymkode: c4d94...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte Urban Decays Naked 2 for to måneder siden, og jeg ELSKER den! Utrolig god kvalitet på øyenskyggen med masse pigmenter. Spør de som jobber der hva du bør gå for. Naked 1 har varme farger, Naked 2 har kalde fager, og så er det også en som heter Naked Rose med mer rosa-farger. 

Og ikke glem Urban Decays's øyesminke-primer under. Da sitter det som støpt og sklir ikke utover dagen/kvelden. 

Kan anbefales på det varmeste.

• Liker 1
Skrevet

Har du Basic eller hele paletten?
Jeg trives best med kalde farger, men får meg jo noen overraskelser i ny å ne, så burde vell kanskje dra ned til parfymeriet å se.

Anonymkode: c4d94...f78

Skrevet

Har hele Naked 2-paletten. Basic blir for lite og vel nøytralt for meg. 

Ja, gjør det! :-)

Skrevet

Kat Von D shade light eyes :-) er pigmenterte, sitter godt og drysser ikke mye. Er foresten bare matte skygger.

Gjest Saurus
Skrevet

Er ikke særlig fornøyd med Urban Decay sin Basic palett, men til gjengjeld veldig fornøyd med de større(jeg har varm). Eneste er at det er mer anvendelig å sette sammen selv fra MAC eller Makeupgeek e.l.

Skrevet

Anbefaler virkelig Naked palettene, alle er fine syns jeg :) Hadde tatt nr. 2 hadde jeg vært deg, kjøpte selv nr 1 siden jeg har varm hudtone, men endte til slutt opp med å ha alle sammen, elsker alle like mye.. :rolleyes:

Nr. 2 er hvertfall ganske safe tror jeg! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med UD Basics 1&2!

Anonymkode: 31450...b8f

Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg Urban Decay Naked 3!!! Nydelige farger som jeg har prøvd såvidt så langt. :hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet

Naked 1 er jo en klassiker og anbefales uten tvil. Kat Von D Shade   Light er min favoritt, det er ikke akkurat en nude palett men har alle de matte basene som skal til for å lage alt ifra en nude look til smokey eyes. Denne er seriøst helt fantastisk! Too Faced Chocolate Bar Eye Palette deler egentlig første plass med KVD paletten, dette er også en veldig bra palett. Og i tillegg lukter den sjokolade! Too Faced Natural Eye er enkel og bra. 

Sjekk ut Too Faced ellers, de har mange paletter og flere av dem kan kategoriseres som nude. Kvaliteten er uslåelig på alle jeg har nevnt over her, noen av dem kan drysse en del pga god pigmentering. Ellers kan du jo sette sammen en egen palett av skygger du liker fra for eksempel MAC eller Makeup Geek (velger MUG foran MAC anytime). 

Anonymkode: 65451...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...