Gå til innhold

Tråden for oss som er alene på nyttårsaften!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God mat og en del øl, samt musikk, og 1 stk pusekatt som er lite begeistret for fyrverkeri.

Anonymkode: e70d3...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gravid, sliten og sterk hodepine, oppe på det gamle barnerommet og inne i andre time uten noen som har kommet opp... Vi er 11 i huset, men må si jeg har aldri følt meg mer alene, så henger meg på denne tråden. 

Får ikke sove på grunn av alle smellen der ute. 

Så, i kveld er planen å være her oppe frem til hodepinen eventuelt gir seg. Helt ærlig er jeg ganske skuffet over at min egen ektemann ikke har kommet opp for å se til meg. Ok, høres kanskje egoistisk ut, men på nyttårsaften føler jeg meg virkelig ensom... (?). 

(Hjelper ikke at det er to skikkelige irriterende barn rett på utsiden av rommet, fordi tv-stuen er der. 

Redd meg fra hodepinen og verdens kjipeste nyttår! 

Anonymkode: f33d0...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gravid, sliten og sterk hodepine, oppe på det gamle barnerommet og inne i andre time uten noen som har kommet opp... Vi er 11 i huset, men må si jeg har aldri følt meg mer alene, så henger meg på denne tråden. 

Så, i kveld er planen å være her oppe frem til hodepinen eventuelt gir seg. Helt ærlig er jeg ganske skuffet over at min egen ektemann ikke har kommet opp for å se til meg. Ok, høres kanskje egoistisk ut, men på nyttårsaften føler jeg meg virkelig ensom... (?). 

(Hjelper ikke at det er to skikkelige irriterende barn rett på utsiden av rommet, fordi tv-stuen er der. 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Geno skrev:

Når man kommer dit så er det ingen tvil om at man er en vaskeekte nerd i hvert fall :P

Vel, vi sitter alt fra 6 til 12 timer hver søndag og rollespiller med terninger, innlevelse og hele pakka, hadde vi hatt et eget område hadde vi sikkert gjort det til skikkelig rollespill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da! Kan ikke si jeg har det like ille her gitt, men litt skuffet over at de andre gjorde den ene tingen jeg ikke ville. Så jeg og bikkjene sitter alene og kikker på fyrverkeriet. Har panorama utsikt over Drammen, så umulig å ikke høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Geno skrev:

:hug:

Høres teit ut, men satt veldig pris på klemmen. :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Harley Quinn skrev:

Vel, vi sitter alt fra 6 til 12 timer hver søndag og rollespiller med terninger, innlevelse og hele pakka, hadde vi hatt et eget område hadde vi sikkert gjort det til skikkelig rollespill :D

Dette er hva jeg kaller å ta rollespill til det maksimale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Harley Quinn skrev:

Nei, vi er heldigvis ikke der. Men de er en ork tror jeg, og resten gikk jeg glipp av, prioriterte å hente øl :D

Takk for påminnelsen.

:ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Harley Quinn skrev:

Tom for øl! Men jeg fikk vin til jul som skulle være til gløgg! Sånt skjer :D

Shit happens. Jeg drakk opp den vinen som egentlig skulle brukes til matlaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en ikke-skuddredd katt. Selv i fjor, da lynet slo ned 2 meter fra husveggen, åpnet hun bare sånn halvt interessert det ene øye. Og den gangen smalt det mye mer enn hvilket som helst nyttårsfyrverkeri kan klare. 

Mannen er på jobbreise. 

Både katten og jeg har kost oss med litt ekstra godt å spise og drikke, og venter nå på 2016. Litt trøtte i trynet begge to, så vi håper fyrverkeriene slutter av ganske fort etter midnatt. Vi vil sooooove. Det har katten og "mor" tilfelles: Vi liker å sove. 

Til dere andre som sitter alene (med eller uten hund/katt): Hilsen fra to trøtte tryner som ønsker dere et supert nytt år! 

Anonymkode: 6cad9...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en ikke-skuddredd katt. Selv i fjor, da lynet slo ned 2 meter fra husveggen, åpnet hun bare sånn halvt interessert det ene øye. Og den gangen smalt det mye mer enn hvilket som helst nyttårsfyrverkeri kan klare. 

Mannen er på jobbreise. 

Både katten og jeg har kost oss med litt ekstra godt å spise og drikke, og venter nå på 2016. Litt trøtte i trynet begge to, så vi håper fyrverkeriene slutter av ganske fort etter midnatt. Vi vil sooooove. Det har katten og "mor" tilfelles: Vi liker å sove. 

Til dere andre som sitter alene (med eller uten hund/katt): Hilsen fra to trøtte tryner som ønsker dere et supert nytt år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Shit happens. Jeg drakk opp den vinen som egentlig skulle brukes til matlaging.

Haha, fikk den her i gave, smakte litt rart, men blir vel vant til den ;) Hadde håpa på dessert før nyttår, men med det tempoet her ser det ut til at det blir etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn noe fin musikk type avslappende. Sett på ørepropper/hodetelefoner. 

Ønsker deg og den lille i magen en fin og rolig nyttårsnatt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...