Gå til innhold

Tråden for oss som er alene på nyttårsaften!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dro på fest, men måtte kaste inn håndlkleet etter en time da jeg innså at omgangssyken var en realitet.. Så nå ligger jeg på sofaen og syntes synd på meg selv:(

Anonymkode: ea987...7be

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hjemme på juleferie, men har gjort en del feiltrinn opp gjennom årene som har resultert i få venner. Ingen av de er hjemme, så da sitter jeg her da... Ikke første gang, i tillegg trives jeg over gjennomsnittet godt i eget selskap. Likevel så kjenner jeg på ensomheten, ser at andre på min alder er ute, får snaps fra bekjente som ser ut til å hygge seg. Man merker det svir litt innvendig...

"Feilstegene" jeg har gjort er bla. å tilbringe mange helger alene mens mine tidligere bestevenner var ute og drakk. Gikk glipp av mange nye bekjentskap når jeg ser tilbake nå. Likevel brukte jeg tiden på å dyrke min interesse, og kan si at jeg på mange måter har gått seirende ut av det.

Helgene alene brukte jeg på å tilegne meg kunnskap, og er i dag suksessfull gründer, i tillegg til at jeg nå jobber med et pågående prosjekt som jeg har store forhåpninger skal lykkes i 2016. Legger til at mye penger ikke gir lykke overhodet, vil råde alle som har få venner og ønsker flere om å sette seg et nyttårsforsett på å få flere!

Jeg vet innerst inne at selv om jeg sitter alene på nyttårsaften, så er vi flere som gjør det. Alt vil ordne seg, man må bare iverksette og gjøre noe ut av situasjonen! Ny mulighet neste år folkens :)

Ha en fin kveld!

Endret av erl1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg glugg i hjel! - Har malt ferdig og ommøblert i dag, så jeg sitter her og nyter synet mens jeg spiller min favorittmusikk på bånn pinne, har noe "godt i glasset", ser tv og sjekker internett. Pusen er rolig og jeg nyter det. Alle naboene sørger for raketter, herlig. Godt nytt år, folkens!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller musikk i øretelefoner og koser meg mens beina tramper lykkelig under pc-bordet. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme til deg. :) Jeg skal snart bli med Moulder og Scully på nye oppdrag.....  Wuff! :lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Samme til deg. :) Jeg skal snart bli med Moulder og Scully på nye oppdrag.....  Wuff! :lur: 

Meg? Takk. ☺

*Mulder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også alene ikveld, dvs ikke helt alene men dattern stakk av rett etter middagen:P Første gang jeg er alene nyttårsaften i mitt liv, er nettopp nyskilt og merker det er litt sårt.

Men men, får kose seg så godt man kan med musikk, Tv og internett samtidig.....

Har også en liten pus her på 8 mnd som ikke kunne brydd seg mindre om alle smellene av raketter og det er jo en lettelse:)

Ønsker dere alle en fin nyttårsaften

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Geno skrev:

De har laga en miniserie med han Kevin spilt av samme originale skuespilleren hvor han har rotet seg opp i alt mulig faenskap grunnet traumene av å bli glemt 2 ganger som barn, litt tragisk egentlig :(

Har du et navn på serien? Prøvde imdb men ser ikke så godt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært alene hele ettermiddagen/kvelden, men nå er jeg alene og sitter i sofaen under pleddet med Svigers er aller verst på tv'n og KG på pc'en. Har spist kalkunmiddag tidligere i kveld, og nå går det i Pepsi Max og kamillete, og så fant jeg en siste julekake og noe potetgull i skapet. Prøvde også å skrive litt, kanskje jeg prøver litt til - hvis jeg ikke bare tar kvelden før klokka slår 12, for jeg er kjempetrøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Harley Quinn skrev:

Er ikke alene, men samboeren og vennene skulle spille rollespill og jeg er lei nå. Så da sitter jeg her med dere ;) Noen må jo passe på :fnise:

Live rollespill eller dataspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Geno skrev:

Live rollespill eller dataspill?

Live her, pathfinder. Men vi spiller minst en gang i uka, så det holder med det. Vi har aldri nok folk til å spille rollespill så hadde håpe på brettspill i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Harley Quinn skrev:

Live her, pathfinder. Men vi spiller minst en gang i uka, så det holder med det. Vi har aldri nok folk til å spille rollespill så hadde håpe på brettspill i dag ;)

Haha nå ser jeg for meg Final Fantasy live :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Geno skrev:

Haha nå ser jeg for meg Final Fantasy live :fnise:

Nei, vi er heldigvis ikke der. Men de er en ork tror jeg, og resten gikk jeg glipp av, prioriterte å hente øl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hunden er alene i kveld. Har spist spekeskinke, waldorfsalat og smågodt. Og gått og lagt oss nå.

Anonymkode: 7cf43...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Harley Quinn skrev:

Nei, vi er heldigvis ikke der. Men de er en ork tror jeg, og resten gikk jeg glipp av, prioriterte å hente øl :D

Når man kommer dit så er det ingen tvil om at man er en vaskeekte nerd i hvert fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...