Gå til innhold

Tråden for oss som er alene på nyttårsaften!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en ganske liten by, så det er ikke allverdens fyrverkeri å by på. Men i år er både katten og jeg er heldige: Det mest spektakulare fyrverkeriet ble skutt opp fra et hus som ligger 20 meter unna. Jippi! (De andre som prøvde seg etter dette megashowet, ble som å fise litt under dyna i mørket). Heia naboen! Flott fyrverkeri! 

Godt nytt år til dere alle! 

Anonymkode: 6cad9...1ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår til alle her på KG. 

Her ble kvelden feiret med god mat sammen med familien, men siden ingen av oss er noe særlig til festmennesker endte resten av kvelden på sofaen før det ble litt fyrverkeri fra naboene rundt ved midnatt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dere nyttårsmeldinger til andre? Selv synes jeg nyttårsaften er litt oppskrytt og er selv ikke særlig begeistret for å gjøre så mye ut av det, så for min egen del er det egentlig det samme. 

Anonymkode: 86e32...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skriver dere nyttårsmeldinger til andre? Selv synes jeg nyttårsaften er litt oppskrytt og er selv ikke særlig begeistret for å gjøre så mye ut av det, så for min egen del er det egentlig det samme. 

Jeg tenker i hovedsak på de nærmeste (som dere ikke feirer med). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl. 17: "Hurra! Det går ikke an å lage bare en porsjon av desserten, så da får jeg begge selv! Å feire nyttårsaften alene er jammen ikke verst"

Kl. 23, 1/4 av desserten er spist: "Åh, herregud, jeg er så stappmett, jeg må legge meg på sofaen. Burde hatt gjester"

Og her ligger jeg enda, heldigvis har jeg ikke sett ferdig sesong 3 med side om side, så jeg nyter kvelden med dårlig humor. Konklusjon: Om jeg blir alene neste nyttårsaften også så må jeg finne meg en mindre mektig dessert.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en ganske liten by, så det er ikke allverdens fyrverkeri å by på. Men i år er både katten og jeg er heldige: Det mest spektakulare fyrverkeriet ble skutt opp fra et hus som ligger 20 meter unna. Jippi! (De andre som prøvde seg etter dette megashowet, ble som å fise litt under dyna i mørket). Heia naboen! Flott fyrverkeri! 

Godt nytt år til dere alle! 

Anonymkode: 6cad9...1ae

Liten by = Haugesund?

Eller Karmøy?

Anonymkode: 7dbe6...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin kveld, bestilte pizza fra Spice (prøvde først å bestille fra Pizza/Kinaekspressen, men de hadde visst ikke utkjøring i dag), sett film og kost meg verre. Savnet alkohol, men det blir ikke aktuelt før etter mai. Alt i alt en fin kveld, og en god slutt på et bedritent år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...