AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #61 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg bor i en ganske liten by, så det er ikke allverdens fyrverkeri å by på. Men i år er både katten og jeg er heldige: Det mest spektakulare fyrverkeriet ble skutt opp fra et hus som ligger 20 meter unna. Jippi! (De andre som prøvde seg etter dette megashowet, ble som å fise litt under dyna i mørket). Heia naboen! Flott fyrverkeri! Godt nytt år til dere alle! Anonymkode: 6cad9...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 31. desember 2015 #62 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår til alle her på KG. Her ble kvelden feiret med god mat sammen med familien, men siden ingen av oss er noe særlig til festmennesker endte resten av kvelden på sofaen før det ble litt fyrverkeri fra naboene rundt ved midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #63 Del Skrevet 31. desember 2015 Skriver dere nyttårsmeldinger til andre? Selv synes jeg nyttårsaften er litt oppskrytt og er selv ikke særlig begeistret for å gjøre så mye ut av det, så for min egen del er det egentlig det samme. Anonymkode: 86e32...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #64 Del Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skriver dere nyttårsmeldinger til andre? Selv synes jeg nyttårsaften er litt oppskrytt og er selv ikke særlig begeistret for å gjøre så mye ut av det, så for min egen del er det egentlig det samme. Anonymkode: 86e32...1f9 Jeg tenker i hovedsak på de nærmeste (som dere ikke feirer med). Anonymkode: 86e32...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 31. desember 2015 #65 Del Skrevet 31. desember 2015 Kl. 17: "Hurra! Det går ikke an å lage bare en porsjon av desserten, så da får jeg begge selv! Å feire nyttårsaften alene er jammen ikke verst" Kl. 23, 1/4 av desserten er spist: "Åh, herregud, jeg er så stappmett, jeg må legge meg på sofaen. Burde hatt gjester" Og her ligger jeg enda, heldigvis har jeg ikke sett ferdig sesong 3 med side om side, så jeg nyter kvelden med dårlig humor. Konklusjon: Om jeg blir alene neste nyttårsaften også så må jeg finne meg en mindre mektig dessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 31. desember 2015 #66 Del Skrevet 31. desember 2015 Takk nabo, for fantastisk show! Har sittet her i sofaen og bare kost meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #67 Del Skrevet 31. desember 2015 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i en ganske liten by, så det er ikke allverdens fyrverkeri å by på. Men i år er både katten og jeg er heldige: Det mest spektakulare fyrverkeriet ble skutt opp fra et hus som ligger 20 meter unna. Jippi! (De andre som prøvde seg etter dette megashowet, ble som å fise litt under dyna i mørket). Heia naboen! Flott fyrverkeri! Godt nytt år til dere alle! Anonymkode: 6cad9...1ae Liten by = Haugesund? Eller Karmøy? Anonymkode: 7dbe6...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 1. januar 2016 #68 Del Skrevet 1. januar 2016 Har hatt en fin kveld, bestilte pizza fra Spice (prøvde først å bestille fra Pizza/Kinaekspressen, men de hadde visst ikke utkjøring i dag), sett film og kost meg verre. Savnet alkohol, men det blir ikke aktuelt før etter mai. Alt i alt en fin kveld, og en god slutt på et bedritent år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #69 Del Skrevet 1. januar 2016 1. januar 2016! Anonymkode: ad20f...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå