AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Del Skrevet 31. desember 2015 Tradisjonen tro, her er tråden for de som er alene på nyttårsaften. Tidligere har det vært god stemning og godt selskap i lignende tråder her inne, så jeg prøver meg med en i år igjen. Hva skal du gjøre på nyttårsaften, du som feirer alene? Anonymkode: 16875...e65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2015 #2 Del Skrevet 31. desember 2015 Merkelig at ingen andre har skrevet her enda. Leter videre for å se om jeg kan finne en annen tråd om emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. desember 2015 #3 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg har spist middag hos mine foreldre, så helt alene har jeg ikke vært i dag. Nå er jeg derimot alene hjemme, kun med hunden jeg passer. Han er heldigvis ikke redd for fyrverkeri, men har uansett ikke samvittighet til å gå i fra ham. Nå koser jeg meg med vin mens jeg surfer på kg og lytter til musikk. Hunden storkoser seg med et tørket griseøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. desember 2015 #4 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg sitter i senga i pysjen, gomler potetgull og ser på american music awards. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann.85 Skrevet 31. desember 2015 #5 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg har laget pizza og nå drikker jeg litt vin og ser på film. Seinere i dag så skal jeg se en film til og drikke litt mer vin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 31. desember 2015 #6 Del Skrevet 31. desember 2015 Drikker litt "mannebrus" og titter på Stargate:SGA Fyrverkeri; det får naboene legge ut penger til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Del Skrevet 31. desember 2015 Hallois! Jeg sitter her med fyr i peisen og bare slår i hjel tid Skal ut en tur å se fyrverkeri da, men ellers blir det en stille rolig kveld for min del. Anonymkode: deb12...595 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 31. desember 2015 #8 Del Skrevet 31. desember 2015 Halloisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg har nettopp spist pytt i panne med makaroni, og akkurat nå sitter jeg og koser med den ene pusen min som ikke syntes fyrverkeri var så veldig moro. Resten av kvelden skal jeg bruke til å male litt og kose med pusene Anonymkode: cc0cd...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. desember 2015 #10 Del Skrevet 31. desember 2015 Sitter her og ser på Alene hjemme 4. Har spist deilig mat. Prøver å roe ned hunden som peser og skjelver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 31. desember 2015 #11 Del Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, Ms. Steele skrev: Sitter her og ser på Alene hjemme 4. Har spist deilig mat. Prøver å roe ned hunden som peser og skjelver. Hva synes du om filmen? Foretrekker selv de 2 første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Del Skrevet 31. desember 2015 Spiller dataspill, surfer på internett og titter på TV.boksen..... Anonymkode: ad20f...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 31. desember 2015 #13 Del Skrevet 31. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp spist pytt i panne med makaroni, og akkurat nå sitter jeg og koser med den ene pusen min som ikke syntes fyrverkeri var så veldig moro. Resten av kvelden skal jeg bruke til å male litt og kose med pusene Anonymkode: cc0cd...d57 Hvordan reagerer den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 31. desember 2015 #14 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Spist middag og åpnet en boks øl. Skal sette på oppvaskmakinen om en liten stund Den skuddredde katten har søkt tilflukt under en stol den mørkeste hjørnet da det kom noen smell for et par timer siden. Han strakte seg frem så vi kunne hilse (og da fikk jeg lagt inn et pledd, - for det er der han kommer til å tilbringe resten av kvelden og mesteparten av natten. Det kan like gjerne være mest mulig behagelig for ham). Riktig godt nyttår til alle i øst og vest, nord og sør Endret 31. desember 2015 av Mis(s)Understood 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. desember 2015 #15 Del Skrevet 31. desember 2015 6 minutter siden, Geno skrev: Hva synes du om filmen? Foretrekker selv de 2 første Foretrekker den første, men syns denne kommer på en god nr to 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 31. desember 2015 #16 Del Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, Ms. Steele skrev: Foretrekker den første, men syns denne kommer på en god nr to 😊 De har laga en miniserie med han Kevin spilt av samme originale skuespilleren hvor han har rotet seg opp i alt mulig faenskap grunnet traumene av å bli glemt 2 ganger som barn, litt tragisk egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31. desember 2015 #17 Del Skrevet 31. desember 2015 3 minutter siden, Geno skrev: De har laga en miniserie med han Kevin spilt av samme originale skuespilleren hvor han har rotet seg opp i alt mulig faenskap grunnet traumene av å bli glemt 2 ganger som barn, litt tragisk egentlig Huff da, men godt det bare er film 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #18 Del Skrevet 31. desember 2015 TV-kanalene gidder aldri å finne på noe morsomt eller spennende til å sende i TV-boksen. De regner sikkert med at de aller fleste er ute og feirer sammen med familien eller andre.... Anonymkode: ad20f...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 31. desember 2015 #19 Del Skrevet 31. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TV-kanalene gidder aldri å finne på noe morsomt eller spennende til å sende i TV-boksen. De regner sikkert med at de aller fleste er ute og feirer sammen med familien eller andre.... Anonymkode: ad20f...29d De viser Svigers er verst 2 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #20 Del Skrevet 31. desember 2015 8 minutter siden, Geno skrev: De viser Svigers er verst 2 da Kjedelig (og veldig barnslig) tidtrøyte.... Anonymkode: ad20f...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå