Gjest supernova_87 Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Jeg som mange har hatt flere nyttårsforsett som har endt i ingenting, nettopp fordi man satser høyt og gjerne ikke klarer å følge opp. For mange blir nok fortsettene så mye plikt at man vegrer seg bare fordi man har kalt det et fortsett, derfor tenkte jeg vi kunne heller dele håp for det nye året! De som har forsett kan jo selvsagt komme med de også! Her er noen (mange)av mine: Jeg håper å: - bruke mindre tid på KG - lese flere bøker - bli forelsket (det hadde jo vært så fint!) - reise til utlandet (Sverige teller) - lese enda flere bøker - finne ut hva skjer i 3. sesong av Sherlock - minke den enorme crushen på Benedict Cumberbatch, i alle fall bare en smule - ha mer sex (helst med en partner, på tide!) - være mer ærlig - våge mer, og utfordre meg selv - begynne å svømme igjen - jobbe med konsentrasjonen, og bruke mer tid på konsentrasjonskrevende hobbyer - begynne å spille piano igjen Godt nytt år til alle her inne! Håper hver og en, både de som skal ut på fest, de som har en rolig innekveld, og de som er helt alene får en fin feiring i kveld, og nyter noen raketter. Husk at dere er verdifulle. #kliss
Gjest Løkky Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 - Klare å bestå dette året, slik at jeg får generell studiekompetanse. - Søke og komme inn på den bachelorutdanningen jeg ønsker. - Finne meg en hybel/leilighet til en ok pris i det området høgskolen ligger i. (dette blir mot seinsommeren) - Komme i bedre form. - Oppleve forskjellig alene og sammen med andre. - Komme over "redselen" for å kjøre bil aleine. Og kanskje, kanskje jeg møter noen som er interessert i å dele sitt liv sammen med meg. Ikke noe must, men lengter etter noen som vil ha meg for den jeg er. Jeg gleder meg til det nye året!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Jeg håper bare at 2016 skal bli bedre enn 2015, som har vært det verste året i livet mitt. Mye skuffelser, usikkerhet, sorg, savn og smerte. 2013 og 2014 var de beste årene i livet mitt, og jeg var takknemlig hver dag fordi jeg var så heldig. Så gikk ikke ting som jeg håpet i 2015... Nyttårsforsettene mine er å være en bedre datter, venn, kollega, arbeidstaker og medmenneske enn jeg har vært i 2015. Og håpet mitt for 2016 er bare å føle glede igjen. Jeg var alltid så blid og glad før, men nå har jeg ikke følt glede på mange måneder. Anonymkode: ba8ab...aee
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Lese flere bøker Pjone litt mer Lese mer pensum Levere skoleoppgaver i rett tid Komme meg til tannlegen uten dop (får narkose, er lei, vil få reparert minst en tann) Trene i ukedagene, ikke bare lørdager og søndager Pynte meg mer i hverdagen Ha sex oftere Anonymkode: b0ac3...651
Okapi Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Håp er det jo mange av, men fallhøyden blir jo større jo mer man tenker på det, selvsagt. Men for all del: Få fast fulltidsjobb (gjør jo egentlig alt jeg kan her uten spesielt mye hell, så håpet er litt tynt). Bli symptomfri på somatisk sykdom (ikke altfor mye jeg kan gjøre der heller, annet enn å håpe). Få gjort noe med selvbildet (men aner ikke hvordan). Få kjæreste (der kan jeg sikkert gjøre litt mer, men se over). Reise til utlandet (penger og nettverk gjorde at det ikke skjedde i 2015). Ikke sitte alene på neste nyttårsaften.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 -Få meg en fast jobb som er rellevant til utdannelsen min -få dratt på bryllupsreise - Begynne å prøve på barn Anonymkode: 01715...d16
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Slutte å forsøke å organiserere sokkene i sokkeskuffen min, og heller venne meg til at man fint kan gå rundt med sokker av forskjellig farge.
Okapi Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 11 minutter siden, Franke Ann skrev: Slutte å forsøke å organiserere sokkene i sokkeskuffen min, og heller venne meg til at man fint kan gå rundt med sokker av forskjellig farge. Det er jo bare å kjøpe en sekk med identiske først som sist, så omgår man hele problemet, uten å ende opp som ufrivillig harlekin.
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, Okapi skrev: Det er jo bare å kjøpe en sekk med identiske først som sist, så omgår man hele problemet, uten å ende opp som ufrivillig harlekin. Tingen er at jeg får så grøsselig mange sokker i gave, både til jul og til bursdager. Tror rett og slett folk har fått for seg at jeg samler på sokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå