Gjest Blomsterert Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har.Har fått en del kritikk her,Jeg har blitt moderert en gang.Kanskje to,da jeg ikke helt skjønte da innlegg ble endret.Normalt irl har jeg mennesker rundt meg 99%av tiden.Jeg elsker mennesker,men sliter hardt når andre blir for private.Iblant blir jeg kalt kverulerende og arrogant.Men oftest syns andre jeg er snill og hunoristisk,Kg har lært meg at jeg er ikke alltid tolerant.Jeg har fått saklig kritikk.Det setter jeg umåtelig stor pris på! Setter også pris på at andre liker det jeg skriver selvsagt.Som jeg føler det,så kjenner jeg svært få som er som deltagere her.Jeg vet ikke hvem noen er her,og jeg antar at ingen aner hvem jeg er. Jeg har alltid vært en outsider,men det er helt ok.Kg har gjort meg mer medmenneskelig faktisk.Jeg smiler,jeg ler,men kan også få vondt inn til margen av innlegg her.. De fleste jeg omgåes er stinne av selvtillit.Det er fordi jeg jobber med det jeg gjør.Der må de ha selvtillit. Så for meg er Kg en arena hvor jeg ser andre.Som sliter,som tar opp dagligdagse problemer og hvor nedmenneskelige relasjoner blir belyst. Jeg liker det godt.Hele min familie og de jeg jobber for(ikke med!),er fasade osv.Bortsett fra min bror som sliter hardt.Det var pga ham jeg kom inn her. Jeg tror faktisk jeg er blitt et bedre menneske av Kg.Det som jeg ofte reagerer på er at mange her ser ned på seg selv fordi de er her.Det er det vitterlig ingen grunn til! Jeg lover,jeg kjenner og jobber med mange fasademennesker.De sliter ofte hardere enn folk her,tro meg! Så,jeg ville bare si i slutten av dette året at Kg er ikke verst :-) Er det flere som lærer noe her?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 I de årene jeg har vært her har jeg aldri fått inntrykk av at noen har sett ned på seg selv for å være på KG. KG er jo et så trivielt forum der man kan dele alt fra kakeoppskrifter til problemer i heimen. Dersom noen ser ned på seg selv for å være på KG dreier det seg nok heller om de faktiske problemene enn KG. Det er uansett viktig å få frem, slik som du gjør, at det ikke er noen skam i å møte på utfordringer og problemer i livet og åpne seg om de for andre. Tilbake til saken. Det er klart jeg lærer noe her på forumet. Forumet er selvsagt ikke preget av faglige diskusjoner på akademisk nivå, men jeg føler at kunnskapsnivået mitt har økt på diverse områder, gjerne områder som er litt mer trivielle. Det som er mest merkbart er mer relatert til meg som person. Å lese andres tanker og erfaringer og muligens også dele sine egne vil nok bidra til å utvide egen horisont, styrke refleksjonsevnen og se en situasjon fra flere sider og i større grad forstå og akseptere forskjeller. Å argumentere godt (og saklig) og ha et kritisk blikk, men også å vise empati, er også andre sider av forumet man kan dra nytte av. Dette gjelder selvsagt ikke for alle, men for de som er åpne for andres meninger og synspunkter vokser man nok som person av å være her. Det er selvsagt også andre sider ved å være her, og de færreste her inne har vel vært gode tvers igjennom. Det er mye som er grovt og det er selvsagt ikke greit, men de krasse innleggene skrevet av brukere med piggene litt for langt ute eller ironiske innlegg av brukere som prøver å latterliggjøre situasjonen til TS er litt av sjarmen med forumet. Man må bare prøve å ikke ta alt det negative til seg. Anonymkode: 687fa...39c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 KG er for meg mye humor lesing da det er så mye sinnssykt som skrives, feminister(tross alt ett kvinne fora). Aldri vært borti et mer morsomt og sykt forum. Kudos for raringene her Anonymkode: 8f145...c45
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Har ikke lært noe jeg ikke visste fra før av. KG er bare en fortsettelse av lærdommen om at man aldri skal ta så blodseriøst ting som folk skriver på internet.
Fredsmegleren Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Har fått med meg at nærmest alt visstnok er mannens feil, men vet ikke helt om jeg vil ta med meg denne lærdommen videre i livet.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 9 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Har fått med meg at nærmest alt visstnok er mannens feil, men vet ikke helt om jeg vil ta med meg denne lærdommen videre i livet. Det har nok litt med hva du ønsker å lese. De fleste på forumet er nok enige i at dette ikke stemmer. Selv om noen mener det vil det ikke si at det stemmer. Anonymkode: 687fa...39c
Gjest gjestvest Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Har lært meg et par, tre uttrykk: - Dump ham! - Snakk med psykolog. - Alle menn er utro.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Har lært meg at feminister bare er de mest ærlige kvinnene, og at alle kvinner innerst inne tenker akkurat som dem når ting begynner å bli vanskelig. Anonymkode: 52f79...b95
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Har aldri lært noe som helst herfra. Sitter her som regel bare som tidsfordriv uansett... Anonymkode: f0eb3...c74
Okapi Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Godtesnop og ivarballong, om ikke annet.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 Har vært her noen mnd, men jeg har lært at jeg er veldig heldig med menneskene jeg har rundt meg og må bli flinkere til å fortelle dem det. Anonymkode: ca14a...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå