AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 men når jeg ikke kom med en gang han forventet det ble han sint og sur, startet og avise meg. Da jeg gav beskjed om at jeg ikke tolererte slik oppførsel så sa han det var jeg som skjøv han vekk. noe jeg har misforstått i dette livet? Anonymkode: f0acb...4c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men når jeg ikke kom med en gang han forventet det ble han sint og sur, startet og avise meg. Da jeg gav beskjed om at jeg ikke tolererte slik oppførsel så sa han det var jeg som skjøv han vekk. noe jeg har misforstått i dette livet? Anonymkode: f0acb...4c6 Nei. Du har nok bare møtt en med helseskadelig personlighet. Disse finnes det mange av. Du kan lære mer om dette ved å lese boken Sjarmør og tyrann. Boken kan leses gratis på Nasjonalbibliotekets sider. Det er svært nyttig å lære om dette. Du lære bl.a. om røde flagg. Anonymkode: 84e4c...016 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du har nok bare Kanskje møtt en med helseskadelig personlighet. Disse finnes det mange av. Du kan lære mer om dette ved å lese boken Sjarmør og tyrann. Boken kan leses gratis på Nasjonalbibliotekets sider. Det er svært nyttig å lære om dette. Du lære bl.a. om røde flagg. Anonymkode: 84e4c...016 rettelse Anonymkode: 84e4c...016 1
Polly Ester Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Han reiste seg vel kjapt opp igjen... Jeg leser mellom linjene her at det kanskje er manglende kommunikasjon her? Du mente å si at du ikke kunne komme når han forventet det og han trodde at du ikke ville komme i det hele tatt? Han ble sår og du tenkte sur? Han tok ditt nei som en avvisning mens du tok hans sår-/surhet som avvisning? Eller er jeg helt på feil jorde her? 1
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Nei, ikke noe du har misforstått. Selv om man liker noen, og det er gjensidig, kan man ikke forvente at den andre skal komme når man knipser i fingeren. Hallo i luken! 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Nettopp. Han sendte meg en melding om jeg var tilgjengelig, jeg svarte med en gang at det bare var 1 pr batteri på telefonen, at jeg satt på bussen vei hjem, skulle innom butikken, lade og ringe med en gang. Da jeg ringte en time senere ble jeg møtt av denne meldingen: " Du er bare tilgjengelig når det passer deg hva"?! Han nektet og snakke mer med meg den kvelden... Når jeg avlyste den reisen til han ga jeg beskjed i god tid i forveien, var sliten etter dobbelt opp med arbeid, ga beskjed om dette på telefon, han gikk fra og være "glad og lattermild" til og bli en total annen på 5 sekunder, han unskyldte seg og la på. Skrev på melding det var greit jeg ikke kom- men i virkeligheten ble han veldig sint. Når jeg ikke svarte på meldinger med en gang- Fikk beskyldninger om at jeg bare brukte han som en ting som jeg kunne finne frem når det passet meg. Skal lese den boken sjamør og tyrann for å si det slik, ble helt knust av dette til slutt. Anonymkode: f0acb...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 12 minutter siden, Polly Ester skrev: Han reiste seg vel kjapt opp igjen... Jeg leser mellom linjene her at det kanskje er manglende kommunikasjon her? Du mente å si at du ikke kunne komme når han forventet det og han trodde at du ikke ville komme i det hele tatt? Han ble sår og du tenkte sur? Han tok ditt nei som en avvisning mens du tok hans sår-/surhet som avvisning? Eller er jeg helt på feil jorde her? Joda- fordi jeg ikke besøkte han en helg;) så det var da det veldig fort;) han som sa det skulle bli oss to for alltid, han sendte meg prospekter på leiligheter 2 dager før;) Ga høflig beskjed, han var godt humør til jeg sa det- var som å trykke på en knapp, fra godt humør til sinne på 5 sekunder. Anonymkode: f0acb...4c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Kjære jeg håper du har innsett at du ikke burde ha noe mer med han og gjøre? Lukter jo gæren lang vei. Anonymkode: 1da24...07e 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære jeg håper du har innsett at du ikke burde ha noe mer med han og gjøre? Lukter jo gæren lang vei. Anonymkode: 1da24...07e Absolutt, bare lurer på hva som egentlig feiler han. I "gode øyeblikk" sier han selv han er skadet, ellers når jeg konfronterer han så vil han "ikke svare på beskyldningene" og ber meg ha et fint liv! Blir irritert på meg selv som har kastet bort tid på dette, kjøpte også en gave til bursdagen hans- han svarte med og si jeg ikke skulle få kjøpe han.....................?????? hvem er slik som dette?? Anonymkode: f0acb...4c6
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt, bare lurer på hva som egentlig feiler han. I "gode øyeblikk" sier han selv han er skadet, ellers når jeg konfronterer han så vil han "ikke svare på beskyldningene" og ber meg ha et fint liv! Blir irritert på meg selv som har kastet bort tid på dette, kjøpte også en gave til bursdagen hans- han svarte med og si jeg ikke skulle få kjøpe han.....................?????? hvem er slik som dette?? Anonymkode: f0acb...4c6 Tullinger. Gå videre med livet og glem ham. 1
Polly Ester Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Nei. Uff. Han der er det veldig greit å arkivere. Og være glad for at du fant ut hvordan han er før det var for sent.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: men når jeg ikke kom med en gang han forventet det ble han sint og sur, startet og avise meg. Da jeg gav beskjed om at jeg ikke tolererte slik oppførsel så sa han det var jeg som skjøv han vekk. noe jeg har misforstått i dette livet? Anonymkode: f0acb...4c6 Sånne gutter er sinnsykt usikre på seg selv! Så fort de får følelser så blir det kjempe redde for å bli såret, så derfor når du ikke kom med en gang han forventet så følte han det som en avvisning og dyttet deg vekk for å ikke gå dypere inn i det og føle seg "dum" om du skjønner. Det er som regel gutter med stort ego og mammaissues og playere som aldri har turt å vise følelser før fordi de har blitt såret i fortiden og er for "stolte" til at det skal skje igjen. Han snakket nok sant når han sa han hadde falt for deg 100% , men sånne menn er slitsomme å forholde seg til , for bare man ikke tar telefonen én gang så tror de at du snakker med en annen gutt og han føler seg ikke bra nok og kan finne på å dumpe deg for å besyktte seg selv. Anonymkode: 5ebaa...071 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 Ja, etter jeg ikke kom den helgen spurte han meg 6 ganger påfølgende uke om hvorfor jeg ikke kom? Skrev: savner deg ( melding på mob ) svar: du sier du savner meg, men hvorfor kom du ikke? / jeg ga beskjed på forhånd, han var enig sa han ( noe som var løgn ) Igjen og igjen på melding: Hvorfor kom du ikke? hadde du brydd deg hadde du kommet! slik forsatte det, jeg hadde følelser for han, var jo kjæresten min så skrev mye meldinger, ble jo helt fortvilet- han ble mer og mer sint og sa han hadde hevet gaven min i bosset og at han med en slik bakgrunn han hadde ikke måtte dikte opp historier (?) noe jeg ikke gjorde. Så det var det, hadde en kjæreste som jeg var glad i, helt til jeg avlyste å komme en helg. Etter det så mast han visst følelser for meg, og det var min egen feil. Siden han er såpass ustabil så sa han også at han skulle jobbe med seg selv, og ta kontakt etter det. Noe jeg finner veldig merkelig, hvem er det som oppfører seg på en slik måte som dette? Dette kan da ikke være et friskt menneske? Anonymkode: f0acb...4c6
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #14 Skrevet 31. desember 2015 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, etter jeg ikke kom den helgen spurte han meg 6 ganger påfølgende uke om hvorfor jeg ikke kom? Skrev: savner deg ( melding på mob ) svar: du sier du savner meg, men hvorfor kom du ikke? / jeg ga beskjed på forhånd, han var enig sa han ( noe som var løgn ) Igjen og igjen på melding: Hvorfor kom du ikke? hadde du brydd deg hadde du kommet! slik forsatte det, jeg hadde følelser for han, var jo kjæresten min så skrev mye meldinger, ble jo helt fortvilet- han ble mer og mer sint og sa han hadde hevet gaven min i bosset og at han med en slik bakgrunn han hadde ikke måtte dikte opp historier (?) noe jeg ikke gjorde. Så det var det, hadde en kjæreste som jeg var glad i, helt til jeg avlyste å komme en helg. Etter det så mast han visst følelser for meg, og det var min egen feil. Siden han er såpass ustabil så sa han også at han skulle jobbe med seg selv, og ta kontakt etter det. Noe jeg finner veldig merkelig, hvem er det som oppfører seg på en slik måte som dette? Dette kan da ikke være et friskt menneske? Anonymkode: f0acb...4c6 Nei, det var nok like greit. Kan ikke ha sånne psykopater. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #15 Skrevet 31. desember 2015 Så dette kan være en psykopat? Anonymkode: f0acb...4c6
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #16 Skrevet 31. desember 2015 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dette kan være en psykopat? Anonymkode: f0acb...4c6 Vel, det er vel å hoppe til en tidlig konklusjon når vi ikke har nok informasjon om hans oppførsel ellers. Dessuten tror jeg at psykopater er flinkere til å lokke en partner helt inn i forholdet før de begynner å bli snikende dkontrollerende. Uansett... det høres ut som om han har issues, mht. kontrollering, usikkerhet og sjalusi.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #17 Skrevet 31. desember 2015 Ja, skjønte ingenting først- det var uventet at han startet med og kontollere meg på den måten, i starten var han mer "ydmyk" og sa lei seg: "vi snakket mer tidligere"!!! ( var bare gått noen timer en dag, pga jobb/ hente barn ) så gikk det over til direkte anklager, han følte jeg behandlet han som en ting jeg bare kunne finne fram når det passet meg .. ( ikke tilfelle, jeg ga alt ) han snakket også høyt til seg selv så jeg hørte det.. slike utbrudd: "tipper du er manipulerende i forhold til din sønn"!...."dette går rett til helvete" / på dette tidspunktet begynte jeg å lure, men ble mer lei meg enn sint, skjønte ingenting fordi han ellers ga meg så mye positiv oppmerksomhet/ men det må ha vært blank løgn.... jeg så han hadde opprettet en egen slik brukerkonto på datamasinen sin på meg ( så bildet mitt ) han lot meg betale alt, i tillegg så spurte han meg om hvilke bank jeg hadde? mulig derfor han ble en isklump, han forsto vel han ikke kunne styre meg. Jeg sliter med dette. Anonymkode: f0acb...4c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #18 Skrevet 31. desember 2015 17 minutter siden, Sheherasade skrev: Vel, det er vel å hoppe til en tidlig konklusjon når vi ikke har nok informasjon om hans oppførsel ellers. Dessuten tror jeg at psykopater er flinkere til å lokke en partner helt inn i forholdet før de begynner å bli snikende dkontrollerende. Uansett... det høres ut som om han har issues, mht. kontrollering, usikkerhet og sjalusi. Hei, vil bare takke deg for at du har giddet og svare meg! ( gjelder også andre ) sliter litt med og forstå alt, derfor så godt med litt veiledning. Anonymkode: f0acb...4c6 2
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #19 Skrevet 31. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, skjønte ingenting først- det var uventet at han startet med og kontollere meg på den måten, i starten var han mer "ydmyk" og sa lei seg: "vi snakket mer tidligere"!!! ( var bare gått noen timer en dag, pga jobb/ hente barn ) så gikk det over til direkte anklager, han følte jeg behandlet han som en ting jeg bare kunne finne fram når det passet meg .. ( ikke tilfelle, jeg ga alt ) han snakket også høyt til seg selv så jeg hørte det.. slike utbrudd: "tipper du er manipulerende i forhold til din sønn"!...."dette går rett til helvete" / på dette tidspunktet begynte jeg å lure, men ble mer lei meg enn sint, skjønte ingenting fordi han ellers ga meg så mye positiv oppmerksomhet/ men det må ha vært blank løgn.... jeg så han hadde opprettet en egen slik brukerkonto på datamasinen sin på meg ( så bildet mitt ) han lot meg betale alt, i tillegg så spurte han meg om hvilke bank jeg hadde? mulig derfor han ble en isklump, han forsto vel han ikke kunne styre meg. Jeg sliter med dette. Anonymkode: f0acb...4c6 Oi oi oi! Ikke bra! Bare varseltegn hele veien. Han har nok ikke vært ute etter ditt beste. Høres veldig egoistisk og manipulerende ut selv!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #20 Skrevet 31. desember 2015 Hva var han egentlig ute etter? Får vel aldri svar, men dette gjorde veldig vondt, var oppriktig glad i han. Anonymkode: f0acb...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå