AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #21 Del Skrevet 31. desember 2015 Denne mannen høres ut som en idiot uten selvironi. Er han selv stor i kjeften og gjør narr av kristne, mulismer og andre, bør han tolerere at folk gjør narr av homofile også. Slike mennesker uten selvironi, men som selv absolutt må ha det artig på andre bekostning, men som ikke takler at en selv får høre, burde ta seg en stor bolle! Anonymkode: 8f262...b4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #22 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Kom akkurat til å tenke på en historie som ble fortalt meg av en kompis (la oss kalle ham "Trond"): Trond hadde altså nettopp kommet ut av skapet, og satt i en bil sammen med en heterofil venn (la oss kalle ham "Truls"). De snakker om løst og fast mens de kjører av gårde, akkurat som normalt. Men plutselig, etter litt stillhet, bryter Truls plutselig ut: "Vet du hva som hadde vært skikkelig godt nå, Trond?" "Nei?", svarer Trond. "En skikkelig svær og deilig, pulserende negerpikk." Trond ser på Truls som et lite spørsmåltegn, før Truls fortsetter: "Nei altså, jeg tenkte bare at nå som du har kommet ut av skapet, bør vi kanskje snakke litt om ting som også du kan relatere til." Endret 31. desember 2015 av Franke Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #23 Del Skrevet 31. desember 2015 Alt kan spøkes/fleipes med så lenge det er med "et glimt i øyet", og ikke er ondsinnet. Syns JEG. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #24 Del Skrevet 31. desember 2015 59 minutter siden, Franke Ann skrev: Denne vitsen er ikke bare støtende for homofile, men også for folk som er stumme. Skjerpings! Og hvorfor er det ingen kvinner med i denne vitsen? Syns du det er bra likestillingspolitikk? Are you for real?? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #25 Del Skrevet 31. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan forresten nevne at homo-vitsen heller ikke var spesielt støtende; - Hva er forskjellen på en homo og en fryseboks? - Fryseboksen fiser ikke når man tar ut brødet...... Anonymkode: 073d2...807 Hohohoho, alle bør jo se humoren i den !!!! Anonymkode: 38442...a58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #26 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) 16 minutter siden, Jerry Lee skrev: Are you for real?? 😂 Har reinskrevet vitsen for deg, og foreslår du bruker denne versjonen neste gang: 1 time siden, Kenta skrev: Asbjørnsen og Moe og Amalie Skram var ute på tur, men kom bort fra hverandre. Plutselig fikk Moe øye på Asbjørnsen, langt borte, uten at det betyr at han ignorerte Amalie Skram - hun var bare opptatt med noe annet, noe som hun hadde valgt helt selv, bein i nesa som hun hadde. "Hoho, Asbjørnsen!", ropte han, eller skrev, eller demonstrerte med tegnspråk (om det forteller historien intet). "Hoho, Moe!", ropte, skrev eller demonstrerte Asbjørnsen med tegnspråk tilbake Han mente dog intet homofobt med det, det bare ble sånn pga etternavnet til Moe. Dessuten staves det jo ikke likt, så teknisk sett var alle fortsatt på trygg grunn. Endret 31. desember 2015 av Franke Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #27 Del Skrevet 31. desember 2015 2 minutter siden, Franke Ann skrev: Har reinskrevet vitsen for deg, og foreslår du bruker denne versjonen neste gang: Tosk! God nyttårsaften. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #28 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg hadde tatt enda en homo-vits neste gang jeg ser ham, helt til han blir vandt til det. Anonymkode: 67d78...e46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #29 Del Skrevet 31. desember 2015 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tosk! God nyttårsaften. ☺ Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #30 Del Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, Franke Ann skrev: Takk det samme Tusen takk. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #31 Del Skrevet 31. desember 2015 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Are you for real?? 😂 Det var ganske tydelig at det var ironi! Fatter ikke enkelte som ikke tar ironi som er så åpenbar. Anonymkode: 8f262...b4a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #32 Del Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det var ganske tydelig at det var ironi! Fatter ikke enkelte som ikke tar ironi som er så åpenbar. Anonymkode: 8f262...b4a Tja...se meldingene over. Fatter ikke at enkelte ikke gidder lese og oppfatter hva som blir sagt! Enda det er så åpenbart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #33 Del Skrevet 1. januar 2016 14 timer siden, Chibi skrev: Det kommer an på hvem som forteller vitsen... Er ikke kult at en hetero forteller en homsevits direkte rettet mot en homse..Da burde heller homoen fortelle den vitsen selv. Samme er det med negervitser også... En som er neger kan føle at det er direkte ubehagelig når en hvit person starter å fortelle negervitser. Om homsen ikke forteller en homsevits til å starte med, så bør ikke dere andre si en heller, for han kan det være sårt når hans legning blir vitset om. Tips : Du kaller ikke noen " neger" I 2016. Anonymkode: fdf52...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #34 Del Skrevet 1. januar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg hørt det og... Man har ikke "frikort" for å tulle med noe bare fordi man kjenner noen som har forbindelse til det man tuller med. De fleste kjenner en kvinne, det vil ikke si at kvinneundertrykkende vitser er greit og morsomt. Er det virkelig så vanskelig å ikke tulle med noe man vet andre ikke liker? Og ordet "neger" er et ord som rasister bruker. Oppegående folk sier "mørkhudet". Men for all del, bare gå rundt og oppfør deg som en hensynsløs idiot. Anonymkode: 5832c...c3f Kunne ikke vært mer enig. Sånn bygde-tullinger, rasist & sexistisk , utrolig lite raffinerte vitser som man bare vet sier sitt om vitsemakerens hat (" hø hø negern med lange bendern nivå" - da sier jeg ifra og forlater dette null IQ , ei humor -" innavl party partyet". Anonymkode: fdf52...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #35 Del Skrevet 1. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kunne ikke vært mer enig. Sånn bygde-tullinger, rasist & sexistisk , utrolig lite raffinerte vitser som man bare vet sier sitt om vitsemakerens hat (" hø hø negern med lange bendern nivå" - da sier jeg ifra og forlater dette null IQ , ei humor -" innavl party partyet". Anonymkode: fdf52...453 Mer-: og denne fyren TS skriver om er jo kilde til humor selv ettersom han mangler all selvinnsikt. Anonymkode: fdf52...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #36 Del Skrevet 1. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips : Du kaller ikke noen " neger" I 2016. Anonymkode: fdf52...453 Hva om jeg er neger selv da? Får jeg ikke lov til å kalle min egen rase for det da? Støter jeg deg av å kalle meg selv for neger? Om jeg vil si neger så sier jeg neger. Anonymkode: 8a7e0...93b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 1. januar 2016 #37 Del Skrevet 1. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips : Du kaller ikke noen " neger" I 2016. Anonymkode: fdf52...453 Da håper jeg ikke du kaller folk for "Pakkis/polakk" også? For mange av de jeg kjenner er slik....Er ikke OK å si neger, men de kan gjerne finne på å si polakk/pakkis.... Og det er jo like rasistisk... Jeg sier neger, men jeg sier ikke "Jævla neger!" For da er ordet med en gang negativt ladet.... Man er ikke rasist bare fordi man sier "Neger" Er litt vanskelig å snu diverse ord man er vant til å bruke, ord man er vokst opp med....Ord som plutselig er blitt tatt vekk, fordi noen mener det er rasistisk. Om jeg ikke skal si det ordet,så må jeg likevel finne meg i at mørkhudete kaller oss for "Blekfiser?Poteter?J*** hvitinger!!" Og jeg kan ikke si NOE tilbake...Fordi da er jeg jo plutselig rasist.... Er du uenig med en mørkhudet idag, så er du rasist...Alt er rasistisk, du skal ikke se på en for lenge, du skal ikke le av han...Du skal helst holde kjeft, se ned i bakken og ikke være i veien for han...For er du det....Da skal du banne på at noen kaller deg for en jævla rasist! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 1. januar 2016 #38 Del Skrevet 1. januar 2016 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 1. januar 2016 #39 Del Skrevet 1. januar 2016 2015, året alle blir fornærmet over alt. Tipper 2016 blir enda verre. Jeg synes all form for humor bør være lov, bare den gjøres på en bra måte. Liker både jøde-,neger-,homo-,same-,trønder-,svenske-,abort-,feminist-,voldtekts-, og incestvitser Men da må den være bra laget, og ikke bare "høhø homoer liker å stake bæsj", eller "alle svarte har svær penis". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 1. januar 2016 #40 Del Skrevet 1. januar 2016 20 minutter siden, frk91 skrev: 2015, året alle blir fornærmet over alt. Tipper 2016 blir enda verre. Jeg synes all form for humor bør være lov, bare den gjøres på en bra måte. Liker både jøde-,neger-,homo-,same-,trønder-,svenske-,abort-,feminist-,voldtekts-, og incestvitser Men da må den være bra laget, og ikke bare "høhø homoer liker å stake bæsj", eller "alle svarte har svær penis". "Tynn hud - den nye folkesykdommen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå