AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Jeg fikk en ganske avvisende melding fra han jeg holder på med for et par dager siden. Jeg hadde tidligere spurt om vi kunne prøve å få til å treffes nå i romjulen. Til svar fikk jeg bare at han var travel og han måtte se om han fikk tid til å sende en melding før helgen. Ærlig talt, det tar IKKE så lang tid å skrive en melding. Han kunne heller sagt at han har det travelt og at han dessverre ikke tror at han får tid nå i romjulen, men at vi kunne snakkes over helgen. SE OM han fikk tid, det synes jeg var ganske så avvisende. Så jeg ble ganske irritert, for vi har hatt litt "problemer" tidligere fordi jeg føler at jeg ikke vet helt hva han vil. Skal vi fortsette, skjer det noe mellom oss snart eller hva? Dette snakket vi om for en stund siden. Så jeg sendte han en melding etter den avvisende meldinger og skrev at nå trenger jeg et svar på hva han vil, fordi jeg ikke kan gå rundt å vente og lure i evig tid. Jeg skrev også at jeg forsto at han kanskje har det travelt, men at jeg synes det var litt dum måte han formulerte seg på og jeg følte han avviste meg. Han rikte sent på kvelden (ja, det hadde han faktisk tid til....). Jeg tok den ikke da jeg var trøtt og holdt på å sovne. Jeg ringte igjen i morges, han tok den, men sa han nettopp var våknet og skulle ringe meg senere i dag. Han har enda ikke ringt meg. Så jeg lurer på om jeg skal ta å ringe han? Jeg vil helst ha dette avklart før år 2016, for jeg vil vite hva jeg går til neste år. Det høres kanskje dumt ut, men jeg vil rydde litt opp i livet mitt. Anonymkode: b2376...bff
Ananas. Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Han ringer hvis han ringer, hvis ikke kan gjør det så sier jo det litt i seg selv. Jeg skjønner den symbolske 2016-greia, men du klarer å vente noen timer til på avklaringen din likevel. Å ringe noen for en slik samtale/konfrontasjon på nyttårsaften ville jeg aldri gjort, og jeg synes ikke andre burde gjøre det heller, med mindre de er helt sikre på at vedkommende de ringer til ikke har planer. 9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 No go.... gå videre. Anonymkode: 62bd6...612 9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Jeg synes du skal kutte ham ut. Han er ikke interessert i noe forhold med deg, han vil ha sex og ikke noe annet. På tide å finne seg en kar som vil være sammen med deg på alle måter. Anonymkode: 34519...910 12
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Ta et hint... move on! Anonymkode: fd598...054 5
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Han sender deg avisende meldinger, Kanskje du skal ta et hint.
Cambria Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 4 minutter siden, Ananas. skrev: Han ringer hvis han ringer, hvis ikke kan gjør det så sier jo det litt i seg selv. Jeg skjønner den symbolske 2016-greia, men du klarer å vente noen timer til på avklaringen din likevel. Å ringe noen for en slik samtale/konfrontasjon på nyttårsaften ville jeg aldri gjort, og jeg synes ikke andre burde gjøre det heller, med mindre de er helt sikre på at vedkommende de ringer til ikke har planer. Dette! Så tenker jeg at kanskje du og Bør tenke over om du ønsker å være med en som Gjør deg så usikker 1
Gjest gjestvest Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Jeg synes ikke du skal nedverdige deg selv ytterligere ved å ringe ham når det er han som har sagt han skal ringe. Selv om jeg forstår deg godt: At du trenger denne avklaringen raskest mulig for å få vite om dette er noe å satse på for å eventuelt kunne få gå videre. La kvelden ( det som skjer og ikke skjer ) gi deg svaret.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 La det være. Kommer ikke noe godt ut av å tvinge han til en avklaring nå. Godt poeng over her, kanskje du heller skal kjenne etter om DU vil ha han i livet ditt, ikke motsatt. Anonymkode: 83b9b...ad0 3
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Ja, ring ham. Og hvis han ikke plukker opp telefonen, så fortsett å ringe ham til han tar den. Såpass fortjener du.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Syns ikke det er så stor forksjell på eksempelmeldingen du forventet og det han faktisk skrev, og det er jo ikke uvanlig å ha det travelt i jula, men er helt enig i at om han virkelig hadde vært interessert så hadde han skrevet noe annet, så jeg tror det beste er å bare ikke kontakte han mere for å få bevist om han er interessert (tar kontakt) eller ikke (ikke hører mer fra seg). Forbered deg på å glemme han og gå videre. Å ringe han vil bare bli masete og gi han negative assosiasjoner når dere har hatt trøbbel før og han er travel nå. Anonymkode: 2e315...9f5 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en ganske avvisende melding fra han jeg holder på med for et par dager siden. Jeg hadde tidligere spurt om vi kunne prøve å få til å treffes nå i romjulen. Til svar fikk jeg bare at han var travel og han måtte se om han fikk tid til å sende en melding før helgen. Ærlig talt, det tar IKKE så lang tid å skrive en melding. Han kunne heller sagt at han har det travelt og at han dessverre ikke tror at han får tid nå i romjulen, men at vi kunne snakkes over helgen. SE OM han fikk tid, det synes jeg var ganske så avvisende. Så jeg ble ganske irritert, for vi har hatt litt "problemer" tidligere fordi jeg føler at jeg ikke vet helt hva han vil. Skal vi fortsette, skjer det noe mellom oss snart eller hva? Dette snakket vi om for en stund siden. Så jeg sendte han en melding etter den avvisende meldinger og skrev at nå trenger jeg et svar på hva han vil, fordi jeg ikke kan gå rundt å vente og lure i evig tid. Jeg skrev også at jeg forsto at han kanskje har det travelt, men at jeg synes det var litt dum måte han formulerte seg på og jeg følte han avviste meg. Han rikte sent på kvelden (ja, det hadde han faktisk tid til....). Jeg tok den ikke da jeg var trøtt og holdt på å sovne. Jeg ringte igjen i morges, han tok den, men sa han nettopp var våknet og skulle ringe meg senere i dag. Han har enda ikke ringt meg. Så jeg lurer på om jeg skal ta å ringe han? Jeg vil helst ha dette avklart før år 2016, for jeg vil vite hva jeg går til neste år. Det høres kanskje dumt ut, men jeg vil rydde litt opp i livet mitt. Anonymkode: b2376...bff Rydde opp kan du gjøre helt selv, ts. Er du interessert i denne fyren? Og i fall ja: er det ok for deg at han holder deg på gress mens han venter på noen som gjør han villig til å sette opp innsatsen? Dersom ja på begge så er behovet for å ringe han fraværende: du venter på telefon fordi du er den som vil ha han. Han tar deg fordi du byr deg. Dersom nei på en eller begge så trenger du heller ikke ringe han. Da kan du si "lykke til videre og godt nyttår" om eller når han skulle ringe. Ta makten tilbake. Ikke vent på at han skal avklare (han har all interesse av å ikke avklare). Anonymkode: 0f7f8...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 Det er tøft å innse, men dette her lover ikke godt. Dersom han ikke ringer deg slik han har lovet bør du legge han til side og gå videre i livet ditt. Ikke send flere meldinger eller ring. Kjempeleit for deg, og måten han har opptrådt på er heller ikke særlig hyggelig. Anonymkode: f4678...c39 2
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #14 Skrevet 31. desember 2015 Mener ikke noe stygt, men er litt lei alle som sutrer over små "problemer"... Tenk sjæl. Rydd opp i det sjæl... Godt nyttår. ☺
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #15 Skrevet 31. desember 2015 He's just not that into you. Glem typen, han har allerede glemt deg. Anonymkode: 900a2...317 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #16 Skrevet 31. desember 2015 34 minutter siden, Jerry Lee skrev: Mener ikke noe stygt, men er litt lei alle som sutrer over små "problemer"... Tenk sjæl. Rydd opp i det sjæl... Godt nyttår. ☺ På hvilken måte mener du ikke dette på en stygg måte? Anonymkode: f4678...c39 1
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #17 Skrevet 31. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte mener du ikke dette på en stygg måte? Anonymkode: f4678...c39 Hmm, ja...virket nok litt krass. Poenget mitt er at mange sliter med mye større ting enn dette uten å klage. Beklager at/om jeg var slem. ☺ 2
Roseh Skrevet 1. januar 2016 #18 Skrevet 1. januar 2016 Jeg ville heller hatt stoltheten min i behold. Ikke ring han. Han er ikke interessert. Kanskje bare i sex eller litt dersom han ikke finner en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #19 Skrevet 1. januar 2016 Når han er avvisende skal du jo ikke kontakte han igjen. Dere er ikke sammen, og han virker ikke interessert. Anonymkode: 1130c...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #20 Skrevet 1. januar 2016 Ta telefonen neste gang han ringer, så får du høre hva han har å si. Ikke alle som er så voldsom på meldinger. Men om man er skikkelig gira på en dame, så får man tid til å sende en melding uansett. Men lange samtaler frem og tilbake på sms kan være slitsomt om man ikke er vant til det. Det blir lett misforståelser også. Anonymkode: 876e4...f82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå