AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Han er bortreist i jula, men vi holder kontakten ved å sende litt meldinger innimellom. Jeg prøver å være litt flørtete, men han er så tørr tilbake! Jeg vet at han liker meg, eller han gjorde i hvert fall da han dro... Skulle så gjerne hatt litt bekreftelse. Er det flere som har opplevd at daten er tørr i kommunikasjonen? Anonymkode: c01a5...b26
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Ikke alle er så glade i å sende sms. Eller komfortable med en flørtende tone. Spesielt i starten er man litt forsiktig. Jeg ville heller fokusert på å få bekreftelse på vanlig måte - at han ber deg ut, viser interesse for deg når dere er sammen osv. Anonymkode: 03de8...88f 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Du prøver å flørte men han er så tørr tilbake. Hvordan da? Hva sier du og hva sier han? Du må nesten utdype. Og husk på at det er ikke alle som liker å tekste noe særlig utenom viktige korte beskjeder, og ikke alle som er trygg nok på å sexte heller. Anonymkode: 68f2e...caf
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Noen er bare sånn,jeg synes det er grusomt kjedelig og har nok kuttet ut en del menn jeg har møtt på nettet fordi de var så tørre og tamme.Du må nesten vurdere om han har andre egenskaper som veier opp for tørrheten. Anonymkode: 67f4c...a32 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Jeg kan skrive ting som for eksempel hei kjekken, han skriver da hei tilbake. Jeg skriver har tenkt på deg. Han skriver ingenting, men svarer på de andre tingene i samme melding. Er absolutt ikke snakk om sexting eller voldsom flørt. Jeg er litt sjenert selv. Og han er veldig hyggelig og tar også initiativ til å sende melding først, så det er jo i seg selv en bekreftelse. Men er altså litt tørt, finner ikke noe bedre ord til å forklare hva jeg mener. Det er sikkert en bagatell, men jeg savner litt flørtende bekreftelse tilbake. Anonymkode: c01a5...b26
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Det kan av og til være vanskelig å tyde signaler over SMS. Det er mange som har en naturlig "kald" eller kjedelig fremtoning over SMS uten at det ligger noe i det. Dersom han er flott ellers ville jeg ikke ha tenkt noe særlig over det. Anonymkode: 28328...da7
Lillemorbare Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Jeg er helt lik daten din. Jeg liker ikke å flørte via meldinger, meldinger er presise og korte. Jeg sender noen flørtete meldinger til daten min, men det føles ut som "tvang" og det er ikke hel hjertet, ikke halv hjertet en gang. Men jeg er veldig glad i han, og det vet han. Jeg viser det til han, istedet for å skrive det. For meg er ikke dette noe du burde bry deg om. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Trenger fuktighetskrem. -Daten din Anonymkode: d122e...6ee
Okapi Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 SMS er bånn, og ord er vanskelig. Enkelte foretrekker å vise interesse gjennom handling. Betyr ikke de ikke kan være...fuktige. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan skrive ting som for eksempel hei kjekken, han skriver da hei tilbake. Jeg skriver har tenkt på deg. Han skriver ingenting, men svarer på de andre tingene i samme melding. Er absolutt ikke snakk om sexting eller voldsom flørt. Jeg er litt sjenert selv. Og han er veldig hyggelig og tar også initiativ til å sende melding først, så det er jo i seg selv en bekreftelse. Men er altså litt tørt, finner ikke noe bedre ord til å forklare hva jeg mener. Det er sikkert en bagatell, men jeg savner litt flørtende bekreftelse tilbake. Anonymkode: c01a5...b26 Kanskje han rett og slett ikke er så interessert i deg enda til å ville skrive sånt tilbake? Anonymkode: 68f2e...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå