AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Jeg kan ikke dra ut i dag, men er litt redd for at jeg går glipp av noe. Er redd for å gå glipp av å rote med en veldig attraktiv jente i dag og at hun møter en annen... Har mange venner som ikke kommer til å hooke opp, men har inntrykk av at de fleste kvinner gjør det? Anonymkode: 1f919...f81
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Ehh... Nei? Anonymkode: f8f35...273 4
Ananas. Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Bare kaster ut en påstand, siden jeg ikke helt får tak på hva du egentlig lurer på: Om du ikke klarer å "hooke opp" resten av året, så klarer du det ikke på nyttårsaften heller. 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Nei jeg har kun en gang hooket opp med noen på nyttårsaften ila mitt 29 år gamle pen kvinne liv. Og det var med en jeg allerede deala med. Tror ikke sy skal tenke at du går glipp av så mye rotings fordi du ikke skal ut, hadde vært mer skuffende for deg å dra ut med den innstillinga og forestillingen der å innse at du ikke kommer til å hooke opp med noen uansett Anonymkode: 9f83d...2ac 1
Gjest Raindrops Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Nope. Hooker ikke opp med randoms.
Fredsmegleren Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Nei, skal holde de på god avstand
Gjest Linaria Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 Nei, eneste jeg har "hooket opp" med på nyttårsaften var jeg sammen med. Jeg pleier ikke drikke på nyttårsaften da. Blir vel litt i år, men liker ikke tanken å starte et nytt år drita full med en fremmed tunge langt nede i halsen. Liker ikke sybolikken.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 I mine yngre single dager "hooket jeg opp"(ifølge Skam betyr dette å kline, men for voksne betyr det kanskje sex?) når nyttårsrakettene smalt og alt det der med en(bestevenn) jeg hadde vært litt betatt av en stund. Han tok initiativ, og jeg tenkte "kult" og så når det faktisk skjedde tenkte jeg "å herregud". Ett av de verste kyssene ever, selv fra en som faktisk er veldig god på den fronten ellers. Nyttår = kronisk elendig kyssing og/eller sex. Anonymkode: eacd5...e70
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 Så klart, er vanlig å starte det nye året med et bang Anonymkode: 861d2...b5a
Lillie Skrevet 31. desember 2015 #14 Skrevet 31. desember 2015 Nei. Jeg har aldri gjort det heller. Fins også andre dager i året å gjøre det på
Gjest nicecar Skrevet 1. januar 2016 #15 Skrevet 1. januar 2016 Nope. Hooker ikke opp med noen på nyttårsaften og er heller ikke noe fan av ONS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå