AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Som den nysgjerrigkråka jeg er, har jeg fått ut av samboer at han har planlagt når, hvor og hvordan han skal fri til meg Han sa naturligvis ikke noe av dette, men kjenner jeg blir helst i ekstase allerede. Eneste han sa var "du kommer garantert til å bli overrasket"... Så ja - jeg går omtrent i lykkerus allerede, selv om det kan skje om ti år frem i tid for alt jeg vet.. tihi Anonymkode: 9f58e...b9b
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Kanskje han overrasker deg med noe helt annet? :D Anonymkode: a4fa7...0ca
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Tipper han se det kun for å slippe mer mas fra deg. Anonymkode: a885f...993 4
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Lykke til! Jeg skjønte også at det ble frieri snart, og måtte bare puste dypt og late som om jeg ikke visste hva som kom da jeg skjønte at han begynte på frieriet sitt for ikke å juble høyt. Håper det skjer snart!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Gøy! Nyt tida fremover, og oppdater oss gjerne når det har skjedd.
Gjest Franke Ann Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 (endret) Du har ikke gjort noe du ikke burde, håper jeg? For i så fall kan det jo hende at: Danny Dumps - Angie Så vær på vakt om han har tenkt å fri på radioen, eller på andre måter i offentligheten! Endret 31. desember 2015 av Franke Ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå