Gjest Erik Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Har hatt noen seriøse forhold og det samme går igjen i alle. Spenningen forsvinner fra den andre parten. Spesielt med tanke på sex/kos/roting. Ting må være spennende hvis de skal få full tenning. I begynnelsen er spenningen naturlig pga. ny person, stormforelskelse osv.. Men etterhvert som mnd`ene går og man gjerne blir samboere osv.. Lekker lufta ut av ballongen. Har igjen fått dette i trynet nå, hadde håpet at ting skulle være bedre med denne jenta, men nei.. Før hadde vi sex hver kveld, lå alltid å kosa naken klin inntil hverandre både om kvelden og morgenen. Nå takler hun ikke lenger å ligge helt inntil meg på samme måten, må gjerne ha dyne mellom og hvis vi først gjør det får hun klaus etter noen minutter "ehh.. klamt, det stikker" osv.. Sexlivet har også dalt. Føler ikke hun har den samme MÅ HA DEG lenger. Dette er vel ganske naturlig.. Men jeg for min del får det aldri slik, selv etter 2½ år med den forrige samboeren min ville jeg fortsatt ha henne hver eneste kveld og kunne ligget inntil henne og kosa i alle evigheter. I forrige uke var foreldra mine på besøk og overnatta, da kunne vi ikke ha sex om kvelden lenger siden døra måtte være åpen og de lå i naborommet. Da hadde vi oss en kjapp en på badet 2-3 ganger om dagen og dama var heltent, nettopp fordi det ble spennende igjen fordi vi på en måte ikke KUNNE ha sex, men hadde det likevel.. Flere som har det slik? På den ene eller andre måten.. Dette er viktig for meg, men ikke avgjørende. Har det jo fortsatt helt topp, og vi har jo fortsatt våre øyeblikk, dog ikke like ofte. Jeg har etterhvert selvsagt også funnet ut hva dama liker at jeg gjør i senga, hun poengterte at hun ikke ville jeg skulle gjøre de tingene for ofte for da ble det kjedelig. Jeg syns vi har et ganske kreativt sexliv, men hun må ha mer spenning og helt stor variasjon fra gang til gang. Hvorfor kan man ikke bare nyte at ting er deilig? MÅ alt være så utrolig spennende hele hele tiden?
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Høres ut for meg som om du treffer de feile damene... I et forhold er ikke alt like spennende hele tiden. Alt går i perioder, og det er normalt. Nå vet jeg jo ikke noe om hva gammel damene dine er. Men jeg vil vel tro at jo yngre dem er jo mer er spenningen viktig for dem..
Arkana Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Det er ingen regel som sier at det MÅ være spennende. Noen mennesker trenger spenningen hele tiden, dem om det. Selv er jeg av dem som er mer enn nok fornøyd med at forholdet forandrer seg fra hvordan det var det første året. Det er så mye mer man får igjen, den tryggheten og vissheten om at man passer sammen, det å kjenne hverandre så dypt og inderlig, det er for meg verdt tusen ganger mer enn spenning. Poenget er ikke å ha eller ikke ha spenning, poenget er å finne noen som passer til deg.
Gjest GreenSky Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 MÅ alt være så utrolig spennende hele hele tiden? Nei.
aline Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 nei, og dersom man trenger at det er spennende hele tiden, så får man ta saken i egne hender og GJØRE det spennende nok da!! det er ihvertfall ikke din jobb alene å skaffe henne spenning nok.
Gjest ung mor Skrevet 8. oktober 2004 #6 Skrevet 8. oktober 2004 spennende.. Nei, men forandring ja men forandring er vel det som gjør det spennende, kanskje? det er viktig med litt forandrin innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå