AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Del Skrevet 31. desember 2015 Ser at en masse folk ønsker godt nytt år på Facebook osv i dag, men det er da strengt tatt etter midnatt man skal gjøre det. Eller? Anonymkode: cb83d...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 31. desember 2015 #2 Del Skrevet 31. desember 2015 Hvorfor ikke? Mange folk har vel andre ting å gjøre klokka tolv i natt enn å sitte på Facebook. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Del Skrevet 31. desember 2015 Fordi mange ikke sitter på FB på fest, og at nettet kan være rimelig håpløst når folk skal massesende godt nytt år til alle... Anonymkode: 51f17...a9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Del Skrevet 31. desember 2015 Det går vel an å gjøre det etter man har sovet, 1. nyttårsdag? Samme for meg hva folk gjør, bare synes det er rart å gjøre slike ting på forhånd, man gratulerer jo ikke folk med dagen før dagen er der. Anonymkode: cb83d...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 31. desember 2015 #5 Del Skrevet 31. desember 2015 Aldri skjønt greien med å si "godt nyttår" i det hele tatt, men sier det for å være høflig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 31. desember 2015 #6 Del Skrevet 31. desember 2015 Hvorfor ønske god jul før selve julaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg er vokst opp med at man sier "Takk for det gamle" før midnatt og "Godt nyttår" etter midnatt. Anonymkode: 665ab...f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Del Skrevet 31. desember 2015 42 minutter siden, Luckiness skrev: Hvorfor ønske god jul før selve julaften? Før sosiale medier har det vel vært mest vanlig å ønske god jul før jul og godt nytt år tidligst etter midnatt nyttårsaften, så det er jo litt rart at dette endret seg med Facebook, som er min erfaring at dette har. Anonymkode: cb83d...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 31. desember 2015 #9 Del Skrevet 31. desember 2015 51 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Aldri skjønt greien med å si "godt nyttår" i det hele tatt, men sier det for å være høflig Greia er å ønske folk et godt kommende år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 31. desember 2015 #10 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vokst opp med at man sier "Takk for det gamle" før midnatt og "Godt nyttår" etter midnatt. Anonymkode: 665ab...f20 Får det travelt du da, som må skrive TO statuser på Facebook Endret 31. desember 2015 av Badebuksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Del Skrevet 31. desember 2015 For å bli ferdig med det. De som er viktige tar de når det nærmer seg. Anonymkode: f9f71...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Del Skrevet 31. desember 2015 Hva er vitsen med å skrive det på facebook i det hele tatt egentlig....? Anonymkode: cd13c...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Del Skrevet 31. desember 2015 3 minutter siden, Badebuksa skrev: Får det travelt du da, som må skrive TO statuser på Facebook Jeg trenger egentlig ikke skrive noe som helst på Facebook. Anonymkode: 665ab...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #14 Del Skrevet 31. desember 2015 Når man sier "godt nyttår" uttrykker man et ønske om at vedkommende man sier det til (eller hele vennelisten på facebook) skal ha en godt år 2016. Men ønsker dem altså "et godt kommende år" ikke "gratulerer med midnatt", altså er det helt logisk og greit å si det før midnatt. Anonymkode: f7a2f...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 31. desember 2015 #15 Del Skrevet 31. desember 2015 Fordi noen er såpass sikre på at det nye året faktisk kommer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 31. desember 2015 #16 Del Skrevet 31. desember 2015 1 time siden, peppermyntete skrev: Hvorfor ikke? Mange folk har vel andre ting å gjøre klokka tolv i natt enn å sitte på Facebook. Ihvertfall vil de gi inntrykk av det :-) Sitter her alene jeg,og det har jeg gjort de siste ti åra :-) det er en rolig og ettertenksom kveld og natt for meg.Men så fester jeg ikke heller,nyttårsaften eller ei.Liker meg godt i selskap med andre,det er jeg avhengig av.Men når alkoholinntaket blir stort så skygger jeg banen.Jeg føler meg helt lost når alle blir fulle og ute av kontroll.Er ikke på facebook,men har fått veldig mange Godt Nytt År meldinger,Fra kl.09 i dag :-D er hyggelig det,og folk må gjerne sprette shampagnen for min del.Har de det hyggelig,så bra :-) Jeg er nok et kjedelig menneske,men har hatt en utrolig fin jul da,Hvor folk rundt meg drakk med måte. Aller helst ville jeg vært på Svalbard med god mat og alkoholfri feiring med få utvalgte.Eller i Alaska på samme måte :-) Men jeg innser at folk fester og har det travelt med mat og gjester,Helt ok.Det som ikke er ok er at de føler seg alene og faker.Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 31. desember 2015 #17 Del Skrevet 31. desember 2015 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før sosiale medier har det vel vært mest vanlig å ønske god jul før jul og godt nytt år tidligst etter midnatt nyttårsaften, så det er jo litt rart at dette endret seg med Facebook, som er min erfaring at dette har. Anonymkode: cb83d...b17 Jeg har aldri opplevd det slik. Både mine besteforeldre og foreldre har sendt og mottatt julekort med "god jul og godt nyttår" i løpet av advendtstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 31. desember 2015 #18 Del Skrevet 31. desember 2015 Fordi folk ikke gidder å være på Facbeook ved tolvslaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 31. desember 2015 #19 Del Skrevet 31. desember 2015 17 minutter siden, Blomsterert skrev: Ihvertfall vil de gi inntrykk av det :-) Sitter her alene jeg,og det har jeg gjort de siste ti åra :-) det er en rolig og ettertenksom kveld og natt for meg.Men så fester jeg ikke heller,nyttårsaften eller ei.Liker meg godt i selskap med andre,det er jeg avhengig av.Men når alkoholinntaket blir stort så skygger jeg banen.Jeg føler meg helt lost når alle blir fulle og ute av kontroll.Er ikke på facebook,men har fått veldig mange Godt Nytt År meldinger,Fra kl.09 i dag :-D er hyggelig det,og folk må gjerne sprette shampagnen for min del.Har de det hyggelig,så bra :-) Jeg er nok et kjedelig menneske,men har hatt en utrolig fin jul da,Hvor folk rundt meg drakk med måte. Aller helst ville jeg vært på Svalbard med god mat og alkoholfri feiring med få utvalgte.Eller i Alaska på samme måte :-) Men jeg innser at folk fester og har det travelt med mat og gjester,Helt ok.Det som ikke er ok er at de føler seg alene og faker.Trist. Synd folk ikke vil feire litt rolig! Jeg dropper fester med venner selv jeg, men det er forsåvidt ikke pga alkoholen men fordi jeg ønsker å tilbringe kvelden med familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 31. desember 2015 #20 Del Skrevet 31. desember 2015 9 minutter siden, peppermyntete skrev: Synd folk ikke vil feire litt rolig! Jeg dropper fester med venner selv jeg, men det er forsåvidt ikke pga alkoholen men fordi jeg ønsker å tilbringe kvelden med familie. Er familiemenneske selv jeg,men har nå unge voksne barn som vil ta det helt ut :-) det passer meg ikke helt,og resten av familien er spredt over alle kanter.Skulle gjerne vært med min bror som er rusmisbruker,men han er på rehab :-) og godt er det da. Ha en finfin kveld med familien du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå