Gå til innhold

tips til oss som sitter alene klokken 00:00 i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også alene i kveld. Alternativene jeg hadde var så mye dårligere. Men jeg hater å se på tv, hva kan jeg finne på?

Anonymkode: 2b9e9...0a6

Gjør som meg: sitt å spis masse god mat... mye god drikke.... hør på rakettene ute og nyt kvelden maks :).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag kommer att äta pizza,chips,dricka cola,kolla på The Walking Dead och kanske åka ner på byn och se på fyrverkeri vid kl.00 om det inte är för dåligt väder.Det kommer bli så skönt att bara få slappa i mysbyxor och ta det lugnt :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir hjemme med en skuddredd katt.

I ovnen står en gryte med krydret kylling og småkoker mens den sender liflige dufter ut.

I kjøleskapet ligger en Laurent-Perrier rosé Brut. 

Ute snør det. Vi bort midt i byen vår, og jeg gleder meg til å se fyrverkeriet fra balkongen og vinduene. 

Riktig godt nytt år, TS :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å ikke henge seg så mye opp i datoer og dager. Se på dette som en helt vanlig dag, finn fram noe godt, fyr opp netflix eller noe og se en god film.

Anonymkode: 1281f...f9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips er å ikke henge seg så mye opp i datoer og dager. Se på dette som en helt vanlig dag, finn fram noe godt, fyr opp netflix eller noe og se en god film.

Anonymkode: 1281f...f9d

hehe... godt tips ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger på sofaen i kosebuksa og spiser pizza :) snart setter jeg på en god film og bare koser meg. Mannen er ute på fest, jeg passer hunder.

Jeg hater å stå ute i sånne jævla nylonstrømper og fryse ræva av meg mens jeg ser på dårlig fyrverki 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...