AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Del Skrevet 31. desember 2015 Har kjøpt meg champagne og god mat. Men klokken 12 blir det jo veldig trist.. Noen som har tips? Er alene fordi jeg har operert foten. Familie bor langt unna og vennene vil jo heller feste såklart. Anonymkode: bd13b...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 31. desember 2015 #2 Del Skrevet 31. desember 2015 Tja, hva med å trøste deg med at er det noe som har sånn "krampe" stemning, så er det nyttårsfester, veldig sånn: "nå skal vi kose vårs skikkelig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Del Skrevet 31. desember 2015 Hvor i landet er du? Anonymkode: 56c98...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg føler meg litt fæl som sitter på den andre siden og er lei meg for at jeg ikke kan være alene. Meg, mannen og barn er hos mine foreldre, og har invitert gjester. Vi blir 9 og jeg skulle ønske jeg kunne sitte alene med en deilig pizza og film under dyna... Jeg er gravid og ønsker helst å være alene i dag fordi jeg ikke orker folk. At dine venner heller vil feste synes jeg er teit. Hadde jeg hatt en venn som satt alene, hadde jeg heller vært der og skapt en rolig og koselig kveld. Klem Anonymkode: f88a6...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg skal feire alene for første gang fordi jeg vil det. Har lyst å spise god mat og se en film og sitte i pysjen og ikke være drita og sliten i morgen tidlig. Ser faktisk veldig frem til dette! Tror jeg spiser deilig ribberester fra julaften med god vin og har is og julekaker til dessert. Kjøper med noe smågodt også. Diiiiigg! Når klokken slår 24.00 er mamma kommet hjem fra jobb og da skal vi skåle for et nytt år med MANGE NYE MULIGHETER! Har skjedd sykt mye for meg i 2015 så det blir spennende hva som skjer i 2016! Godt nyttår til alle dere! Anonymkode: b9791...c02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 31. desember 2015 #6 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg skulle etter planen (eget ønske) feire denne kvelden alene. Men så fikk jeg ikke lov til det allikevel - det gikk visst rett og slett ikke an .. så jeg får gjester. Men planen min var å spise god mat og drikke litt vin mens jeg så på TV. Ved midnatt skulle jeg stå i vinduet og se på fyrverkeriet ... og så se TV igjen før jeg gikk til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 31. desember 2015 #7 Del Skrevet 31. desember 2015 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt meg champagne og god mat. Men klokken 12 blir det jo veldig trist.. Noen som har tips? Er alene fordi jeg har operert foten. Familie bor langt unna og vennene vil jo heller feste såklart. Anonymkode: bd13b...03b Det er bare å tenke at det er den ene dagen du går glipp av og at det egentlig ikke er så kjapt når du bare er alene pga en midlertidig dårlig fot og ikke fordi du er venne og familieløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. desember 2015 #8 Del Skrevet 31. desember 2015 Har beredskap og kan derfor ikke dra noe sted, så skal se en film hvis jeg ikke må rykke ut. Synes det er greit å være alene på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg tenkte å friske opp noen gamle håndarbeidshobbyer. Skal bli godt med en rolig kveld i fred. Anonymkode: 69dbf...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 31. desember 2015 #10 Del Skrevet 31. desember 2015 gå ut i gatene og møt andre feststemte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg er også alene i dag, selvvalgt, og tenker å lage meg en god pizza, spise litt godis og ta et glass vin eller to til en god film. Ved midnatt tar jeg med meg teppet mitt ut på verandaen og ser på fyrverkeriet, og ringer til familie. Så tar jeg nok kvelden og starter 2016 uthvilt, frisk og ikke bakfull. Har vært på større fester de siste 2 årene, så denne gangen skal jeg bare ta det helt med ro. Blir nok stress i jula som det er. Anonymkode: cd6f4...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Del Skrevet 31. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet er du? Anonymkode: 56c98...011 Trondheim.. Anonymkode: bd13b...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Del Skrevet 31. desember 2015 1 time siden, Summers skrev: Det er bare å tenke at det er den ene dagen du går glipp av og at det egentlig ikke er så kjapt når du bare er alene pga en midlertidig dårlig fot og ikke fordi du er venne og familieløs. Det er veldig sant ts Anonymkode: bd13b...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #14 Del Skrevet 31. desember 2015 Tror det må føles mere rart å ta et glass champagne alene for å feire og raskt innse at du er alene med vond fot, enn å bare se på dette som en hvilken som helst annen kveld, spise godt og legge deg tidlig og ikke tenke på alt du går glipp av som alle andre gjør. Anonymkode: a0393...a07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 31. desember 2015 #15 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg har valgt å feire nyttår alene en del år. Da leier jeg koselige filmer og lager noe god mat. Bare ta det som en litt mer luksuriøs hjemmekveld. Det blir som regel veldig koselig Jeg skal feire fordi jeg har blitt invitert av noen jeg ser sjelden, men synes generelt at nyttår er masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 31. desember 2015 #16 Del Skrevet 31. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt meg champagne og god mat. Men klokken 12 blir det jo veldig trist.. Noen som har tips? Er alene fordi jeg har operert foten. Familie bor langt unna og vennene vil jo heller feste såklart. Anonymkode: bd13b...03b Neida.det trenger ikke bli trist! Tro meg,vi er mange som er alene,frivillig eller ei.Spill bra musikk og ha din egen fest.Tid for ettertanke også.Men hadde jeg vært din venn og du ikke kunne delta på festlighetene ufrivillig,ville jeg kommet til deg.What friends are for :-) håper du hever deg over og får en fin kveld og natt uansett.Venner er også merkelige dyr iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. desember 2015 #17 Del Skrevet 31. desember 2015 2 timer siden, Kim skrev: Tja, hva med å trøste deg med at er det noe som har sånn "krampe" stemning, så er det nyttårsfester, veldig sånn: "nå skal vi kose vårs skikkelig" Så enig. Utrolig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #18 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg har blitt forlatt av mannen i mitt liv, og skal være alene i kveld fordi jeg ikke har noen å feire med. I fjor var nyttårsaften helt perfekt, med ski, venner, hyttetur, god mat, champagne og han jeg elsket. Det var en av de beste dagene i livet mitt. Men 2015 ble ikke som jeg hadde planlagt, og i år sitter jeg hjemme alene. Håper 2016 blir et bedre år. Anonymkode: 6bed9...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #19 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg er også alene i kveld. Alternativene jeg hadde var så mye dårligere. Men jeg hater å se på tv, hva kan jeg finne på? Anonymkode: 2b9e9...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 31. desember 2015 #20 Del Skrevet 31. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt forlatt av mannen i mitt liv, og skal være alene i kveld fordi jeg ikke har noen å feire med. I fjor var nyttårsaften helt perfekt, med ski, venner, hyttetur, god mat, champagne og han jeg elsket. Det var en av de beste dagene i livet mitt. Men 2015 ble ikke som jeg hadde planlagt, og i år sitter jeg hjemme alene. Håper 2016 blir et bedre år. Anonymkode: 6bed9...415 Det blir bättre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå