AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har lagt ut et møbel til salg, og har avtalt med med en person at den skal komme å se på det i helga. Nå har jeg imidlertid fått melding av en annen som VIL ha bordet, kan by 200 kr mer og hente når det passer for meg. Er det innafor å si dette til førstemann? Vi har jo ikke inngått noen avtale om salg siden han/hun kun har spurt om å se på det. Føler meg jo litt "slem", men vil ha mest mulig for bordet også. Hva er deres tanker? Anonymkode: 7f274...ed0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Selg det du så drar du bare en spansk om at du ikke ønsket å selge det alikavell i såfall.. Anonymkode: 591e1...96a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Jeg ville sagt det til førstemann. Anonymkode: 2a19f...cce
Mis(s)Understood Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Gi beskjed til førstemann om at du har fått et tilbud på bordet som er for godt til å si neitakk til, og dermed har valgt å selge det direkte. Alternativet er at nr. 1 kommer og ser på bordet (på et hittil ubestemt tidspunkt) og bestemmer seg for at h*n ikke skal ha det alikevel, eller ombestemmer seg av annen grunn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå