AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har alltid trent regelmessig, men har litt så lat, liker å sitte på sofaen forran pcen og se på nettflix. Jeg har både tid og helse til å ut å trene, det er ikke noe galt med meg jeg har bare kommet inn i en od sirkel og det synes på magen. Hvordan snu dette her? Anonymkode: 25189...102 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Dørstokkmila er lang. Sett deg små mål i starten, feks en tur i uka. Gi deg selv en premie for utført treningsøkt. Anonymkode: ff8f3...074 1
melatonin Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Ha både langsiktige og kortsiktige mål. Hvis du har pleid å trene kan du jo prøve å huske den deilige følelsen etter man er ferdig, og da blir sofaen mye bedre. Ha også mål for kosthold, feks kutte ut snop i ukene og heller ha litt i helgene, bruk smoothie i ukedagene som kos, eller hjemmelaget sorbet.
Gjest SykkelJenny Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Jeg skylder litt på vær og årstid. Det frister absolutt ikke hverken gå tur eller kle på seg og gå til senteret for å trene. Men jeg er påpasselig med hva jeg spiser så jeg ikke går opp i vekt selvom jeg har noen sløve uker.
Rikke91 Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 1. Finn deg nokon andre å trene med. Dersom du har ein avtale, er det mindre sjanse for at du blir sitjande inne... 2. Kjøp nye treningskle (er jo salg no, så det passer bra). 3. Lag deg mål som du kan strekke deg etter. Ta tida når du går/jogger ein tur, mål cm rundt mage/lår/armer/rumpe, veg deg regelmessig (ikkje meir enn kvar veke, og alltid til same tid på døgnet). 4. Meld deg på til noko du må trene deg opp til. Det kan vera alt frå halvmaraton, treningsferie eller fjelltur. Treng ikkje nødvendigvis å vera "sommerformen 2016". 5. Ikkje lag deg håplause mål/nyttårsforsett om sukkerfritt halvår/år og andre mål du veit at ikkje er oppnåelege. Sist: Hugs at det viktigste er ikkje kva du et mellom jul og nyttår, men kva du et mellom nyttår og jul... Det er lov å skeie ut av og til, men berre det at du skriv her viser jo at du ikkje vil skeie ut resten av året? Lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Jeg sliter med det samme Var veldig sunn fram til påske i 2015. Nå har det gått nedover siden sommerferien, og jeg har lagt på meg 2 kilo - aldri lagt på meg så mye på 1 år noensinne(har veldig stabil vekt). Hvordan komme i gang? Sitter med turklær på in this moment - men klarer ikke komme meg ut. Gruer meg bare til alt. Vil bli i bra form igjen, men har NULL motivasjon/ork/lyst. Anonymkode: 9b1ae...a49
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 ..og ikke meninga å kuppe tråden din TS, omforlades Anonymkode: 9b1ae...a49
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med det samme Var veldig sunn fram til påske i 2015. Nå har det gått nedover siden sommerferien, og jeg har lagt på meg 2 kilo - aldri lagt på meg så mye på 1 år noensinne(har veldig stabil vekt). Hvordan komme i gang? Sitter med turklær på in this moment - men klarer ikke komme meg ut. Gruer meg bare til alt. Vil bli i bra form igjen, men har NULL motivasjon/ork/lyst. Anonymkode: 9b1ae...a49 2 kg åh nei.. Du kan trøste deg med at vi dødelige kan gå opp "2kg" over natta Anonymkode: 678e5...ded 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 kg åh nei.. Du kan trøste deg med at vi dødelige kan gå opp "2kg" over natta Anonymkode: 678e5...ded Hahahahahaa Ja, like før jeg hopper foran toget nå Anonymkode: 9b1ae...a49
Wiggins Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Den 31.12.2015 at 13.29, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid trent regelmessig, men har litt så lat, liker å sitte på sofaen forran pcen og se på nettflix. Jeg har både tid og helse til å ut å trene, det er ikke noe galt med meg jeg har bare kommet inn i en od sirkel og det synes på magen. Hvordan snu dette her? Anonymkode: 25189...102 Det er kun én måte å snu det på: Skru av Netflix, ta på deg treningstøyet og legg i vei. Så enkelt og så vanskelig. Det er ingen andre som kan trene for deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå