Wenda Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 For lenge siden kjøpte jeg et par singlett på Lindex. Ikke de kjempelange (80 cm+), men lengre enn normal størrelse (kanskje 60+ cm lang), og ikke spagettistropper, men litt tykkere Nå er de så slitte at jeg sårt trenger å få kjøpt noen nye Prøver å finne noe på Lindex sin nettbutikk, men den er jo helt umulig å navigere seg frem i. Mulig det er fordi jeg bruker nettbrett? fant kun, etter å ha scrollet gjennom ALLE overdeler, et par singleter med som ikke var lange nok og med spagettistropper Noen tips til hvor jeg kan finne slike singleter?
Gjest Dollyådi Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Ja, de har på hm faktisk. Jeg har mange derfra. Utrolig gode å ha under andre klær. De finnes i to lengder, der den lengste er typisk litt nedpå rumpa. De har og to ulike lengder med spaghettistropper, men det er ikke det du vil ha. Tror muligens det er i basic-utvalget. De har i alle tenkelige farger.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Jeg var nettopp på jakt etter det samme, lang singlet uten spaghettistropper. Jeg fant på cubus (dette var nå i desember). Anonymkode: 8dab4...7ad 1
Wenda Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2015 Takk for tips. Cubus og HM neste stopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå