AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Vi skal pusse opp badet og har i den forbindelse søkt om å forhøye lånet vårt i banken. Det var greit, har til og med signert, og rådgiveren sa at lånet skulle være på konto innen noen dager. Dette var fredagen før jul. Vi har ennå ikke fått pengene, og ringte banken for å høre. De sa at papirene var levert til depotavdelingen og alt så normalt ut, de skulle sjekke, og heller ringe tilbake om det var noe feil. Det har de heller ikke gjort. Er det noen som har peiling på hva som gjør det så forsinket? Det haster ikke så veldig, men ønsker å komme i gang på nyåret. Kan legge til at vi har et godt forhold til banken, og eier mesteparten av eneboligen selv (har pant i denne) og ar generelt lite lån. Anonymkode: 0e1f5...cab
Fotballflue Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Det har jo vært en del røde dager nå, som nok gjør at det tar litt lenger tid. Pengene dukker nok opp
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Hvis dem ikke står på konto i dag før kl tre får du dem tidligst 4.januar. Anonymkode: 8dcb7...099
Mis(s)Understood Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Årsaken er nok at det har vært romjulsdager nå. De færreste jobber i romjulen, og jeg vil tippe dere har pengene på konto i løpet av første uke etter nyttår.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Takk for svar. Det er ingen hast, men regnet med at det skulle komme før jul, siden han i banken sa at det skulle gå et par dager bare. Redd et eller annet hadde gått galt (ikke at jeg kan tenke meg hva det skulle være). Men jeg får sjekke igjen på mandag. Tør ikke å sette i gang noen håndverkere før jeg ser at pengene er på plass. Ha en fin nyttårsfeiring! Anonymkode: 0e1f5...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå