Gå til innhold

Billigste drinkene i oslo?

Teardrop

Anbefalte innlegg

Hvilket utested har de billigste drinkene i oslo? Skal på show i oslo overnyttår, fikk bilett til jul!. Skal en tur på byen i samme slengen, hvor selges de rimeligste drinkene? 

Fly og hotell koster nok alene selvom begge er billigste alternativer! må prøve å drikke rimelig også. Blande selv på hotellet er ikke aktuelt da dette er en kosetur men på lavbudsjett. 

Link til nettside, navn på stedet eller adresse 

Takker for tips!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville heller gått til et mer classy sted og drukket få, dyrere drinker, enn et sted med billige drinker for å bli full.

Drikk gin tonic eller øl om du vil gjøre det billig(ere). Drinker i Oslo ligger på rundt 120kr.

Anonymkode: 63a08...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Den 31.12.2015 at 10.20, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller gått til et mer classy sted og drukket få, dyrere drinker, enn et sted med billige drinker for å bli full.

Drikk gin tonic eller øl om du vil gjøre det billig(ere). Drinker i Oslo ligger på rundt 120kr.

Anonymkode: 63a08...aec

"Billige" steder 90 kr.

Anonymkode: 575f8...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg betalte sånn 300 med tips for to drinker på latter. De var ganske gode. På Fjøla har de en god vin til sånn 700 kroner flasken. 

Hvis ikke er det en bar med parasoller og sånne røde horelys ved siden av Youngstorget som har drinker for sånn mellom 120 og 170.

Men hvis du bare vil bli full er Bør og Børsen svinbillig, men forrige gang jeg var der prøvde en homofil sykepleier fra Ghana å sjekke meg opp, så det var en litt blandet opplevelse. Dessuten ville jeg lagt verdisaker hjemme, mange som er langfingrede der. Det står på døren at man ikke kan ha på seg treningsklær og joggesko men jeg slapp inn med hettegenser, joggesko og joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg tror jeg betalte sånn 300 med tips for to drinker på latter. De var ganske gode. På Fjøla har de en god vin til sånn 700 kroner flasken. 

Hvis ikke er det en bar med parasoller og sånne røde horelys ved siden av Youngstorget som har drinker for sånn mellom 120 og 170.

Men hvis du bare vil bli full er Bør og Børsen svinbillig, men forrige gang jeg var der prøvde en homofil sykepleier fra Ghana å sjekke meg opp, så det var en litt blandet opplevelse. Dessuten ville jeg lagt verdisaker hjemme, mange som er langfingrede der. Det står på døren at man ikke kan ha på seg treningsklær og joggesko men jeg slapp inn med hettegenser, joggesko og joggebukse.

Ser at tråden er gammel, men av nysgjerrighet: hvilken bar er dette? Jeg er ofte i området og kan ikke huske å ha sett en bar med rødt horelys?

Anonymkode: f6cba...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at tråden er gammel, men av nysgjerrighet: hvilken bar er dette? Jeg er ofte i området og kan ikke huske å ha sett en bar med rødt horelys?

Anonymkode: f6cba...325

http://static1.squarespace.com/static/54e3d371e4b077a37273b024/54e48c07e4b04cbeef81a00d/54e4f5fce4b0a3832774e8bf/1424339872981/?format=2500w

Du ser ikke horelysene på det bildet da, de er gjemt under parasollene. Det er sånne horelys som varmer deg når du sitter ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...