Gå til innhold

Sengetøy - er satin bra?


Karianne

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster egentlig slik "skikkelig sengetøy"? Når man er student og ikke akkurat har mye penger å rutte med er det fort gjort å løpe på ikea og handle slike ting for 100 kroner settet, men jeg regner med det er enorm forskjell på dem, og jeg merker jo også hvor dårlig kvaliteten er (hull etter et par vask etc.), så det vil jo helt sikkert lønne seg å gå til innkjøp av noe skikkelig først som sist. Det er bare så vanskelig å ta seg råd til slikt når man vet man burde spare :riste: Det kunne vel kanskje vært noe å ønske seg til jul :):nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Genevieve

Skal du ha damask eller bomullssatin koster det fra 400-1000 pr. sett (nå snakker jeg om merker som Høie etc. ikke high-end som Delorme, The White Company mm.). De er ofte på salg og da kan du gjøre noen kupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 er jo faktisk ikke så mye - jeg hadde trodd det var mer :) Nåja, får se om jeg må kjøpe ny stekepanne først... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
400 er jo faktisk ikke så mye - jeg hadde trodd det var mer :) Nåja' date=' får se om jeg må kjøpe ny stekepanne først... :evil:[/quote']

Nåja, det er ikke alltid du finner sett som er satt ned til 400 kroner så ikke ha for store forhåpninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja' date=' det er ikke alltid du finner sett som er satt ned til 400 kroner så ikke ha for store forhåpninger :)[/quote']

Jeg er et tålmodig menneske (*kremt*), så det skal nok gå bra. Bor forøvrig i Trondheim, så det kan jo kanskje gjøre det litt enklere..? Skal sjekke ut den butikken du snakket om, iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Nåja, det er ikke alltid du finner sett som er satt ned til 400 kroner så ikke ha for store forhåpninger :)

Jeg er et tålmodig menneske (*kremt*), så det skal nok gå bra. Bor forøvrig i Trondheim, så det kan jo kanskje gjøre det litt enklere..? Skal sjekke ut den butikken du snakket om, iallefall :)

Brik siteringsfunksjonen kvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde jeg ikke det da?! :klø: Eh... Jeg mente iallefall å gjøre det, da... :oops: *fikse,fikse* Ooh... første gang jeg skriver inn noe sånt selv... Ganske stolt nå ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Kjæreste overrasket skikkelig for noen måneder siden, og gikk til innkjøp av noen kjempefine bomullssatinsett fra Høie. Gjelder å hugge tak i visaen når de er på salg, for digg sengetøy er absolutt vel verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...