Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 har datet en potensiell fyr. Han virker interssert og jeg er det også. Men. Nå har jeg fått høre at han har ett udefinert forhold til ei dame som har pågått over noen år. Er de elskere eller er de noe mer? Det vet jeg ikke. Jeg syns det er så rart for mitt inntrykk er at gjennom våre samtaler og mail kommunikasjon så virker det som om han søker en kjæreste å dele hverdagen med. Jeg har litt problemer at samtidig som han søker etter en kjæreste så har han noe gående med ei dame. Det er sikkert helt greit for noen men jeg syns det er skikkelig turn off. En ting er å ha ett kortvarig fysisk forhold men langvarig forhold uten kjærlighet - nei det skjønner jeg ikke. Er redd jeg og han ikke har de samme målene og verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da er det vel bare å fiske / spørre, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå