AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hei, står bare litt fast. Er altfor perfeksjonistisk og klarer ikke lande på hva som vil ta seg best ut. Har nettopp kjøpt en ullkåpe fra Hunkydory (svart) og et lyseblått Acne skjerf. Men hva i alle dager skal jeg ha på hodet? Bør det være samme farge som skjerfet eller er svart uansett en sikker vinner? Eller bryte med enda en farge? Elsker lyseblått og syns svart er så kjedelig, men....tror det kan bli vanskelig å finne eksakt samme farge som skjerfet. Ja, jeg vet, håpløst at jeg ikke klarer lande dette uten hjelp...sukk Anonymkode: b439e...406 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, står bare litt fast. Er altfor perfeksjonistisk og klarer ikke lande på hva som vil ta seg best ut. Har nettopp kjøpt en ullkåpe fra Hunkydory (svart) og et lyseblått Acne skjerf. Men hva i alle dager skal jeg ha på hodet? Bør det være samme farge som skjerfet eller er svart uansett en sikker vinner? Eller bryte med enda en farge? Elsker lyseblått og syns svart er så kjedelig, men....tror det kan bli vanskelig å finne eksakt samme farge som skjerfet. Ja, jeg vet, håpløst at jeg ikke klarer lande dette uten hjelp...sukk Anonymkode: b439e...406 Lyseblått, ettersom du elsker den fargen Anonymkode: eeae2...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, står bare litt fast. Er altfor perfeksjonistisk og klarer ikke lande på hva som vil ta seg best ut. Har nettopp kjøpt en ullkåpe fra Hunkydory (svart) og et lyseblått Acne skjerf. Men hva i alle dager skal jeg ha på hodet? Bør det være samme farge som skjerfet eller er svart uansett en sikker vinner? Eller bryte med enda en farge? Elsker lyseblått og syns svart er så kjedelig, men....tror det kan bli vanskelig å finne eksakt samme farge som skjerfet. Ja, jeg vet, håpløst at jeg ikke klarer lande dette uten hjelp...sukk Anonymkode: b439e...406 Dessuten er det stiligst med samme farge på luen og skjerfet https://www.google.no/search?q=ullk%C3%A5pe+fra+Hunkydory&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiUo_GdkoXKAhXJ6nIKHbeHBPAQ_AUIBygB&biw=1263&bih=630#tbm=isch&q=k%C3%A5pe+lue+skjerf&imgrc=thdsU5NrtS79AM%3A Anonymkode: eeae2...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Og som her https://www.google.no/search?q=ullk%C3%A5pe+fra+Hunkydory&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiUo_GdkoXKAhXJ6nIKHbeHBPAQ_AUIBygB&biw=1263&bih=630#tbm=isch&q=k%C3%A5pe+lue+skjerf&imgrc=6Qr7p_kQZ_eNSM%3A er det ikke et problem at luen og skjerfet har forskjellig farge eller forskjellig nyanse Anonymkode: eeae2...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Svart vil gi en ryddigere "look", så jeg hadde gått for det. Anonymkode: 45e8c...8cd 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, står bare litt fast. Er altfor perfeksjonistisk og klarer ikke lande på hva som vil ta seg best ut. Har nettopp kjøpt en ullkåpe fra Hunkydory (svart) og et lyseblått Acne skjerf. Men hva i alle dager skal jeg ha på hodet? Bør det være samme farge som skjerfet eller er svart uansett en sikker vinner? Eller bryte med enda en farge? Elsker lyseblått og syns svart er så kjedelig, men....tror det kan bli vanskelig å finne eksakt samme farge som skjerfet. Ja, jeg vet, håpløst at jeg ikke klarer lande dette uten hjelp...sukk Anonymkode: b439e...406 H v o r f o r kjøpte du en kåpe i en farge som du synes at er så kjedelig??? Anonymkode: eeae2...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Her er også en alternativ kombinasjon (tenk på fargene) https://www.google.no/search?q=svart+lue+svart+k%C3%A5pe&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwitv7mKmoXKAhVJWCwKHTR6CgQQsAQIIg&biw=1263&bih=630#imgrc=4FFWTIozLtoT9M%3A Anonymkode: eeae2...4a3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Tusen takk for alle tips og linker. Setter stor pris på det. Syns det er så vanskelig å finne fine lyseblå luer. Noen som har sett noen? Mulig jeg heller går for mitt lyseblått skjerf og svart lue, da Og til deg som lurer på hvorfor jeg kjøpte en svart kåpe når jeg syns det er kjedelig med svart. Sorry, jeg ordla meg litt feil. Svart er superfint på jakker/kåper etc syns jeg, men syns bare det er litt kjedelig med svart tilbehør. Derfor altså mitt lyseblå skjerf. Det var det jeg mente, at svart er kjedelig som tilbehør men kanskje ikke. Uansett, igjen takk. ts Anonymkode: b439e...406 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle tips og linker. Setter stor pris på det. Syns det er så vanskelig å finne fine lyseblå luer. Noen som har sett noen? Mulig jeg heller går for mitt lyseblått skjerf og svart lue, da Og til deg som lurer på hvorfor jeg kjøpte en svart kåpe når jeg syns det er kjedelig med svart. Sorry, jeg ordla meg litt feil. Svart er superfint på jakker/kåper etc syns jeg, men syns bare det er litt kjedelig med svart tilbehør. Derfor altså mitt lyseblå skjerf. Det var det jeg mente, at svart er kjedelig som tilbehør men kanskje ikke. Uansett, igjen takk. ts Anonymkode: b439e...406 Jean Paul har i hvertfall en lue i en veldig pen lyseblå farge i år. Du finner den hos det fleste Match- og Vic-butikker. Anonymkode: b8ec2...39a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jean Paul har i hvertfall en lue i en veldig pen lyseblå farge i år. Du finner den hos det fleste Match- og Vic-butikker. Anonymkode: b8ec2...39a Tusen takk, den skal sjekkes ut!! Anonymkode: b439e...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå