Gå til innhold

Jeg er ei jente i 20-årene som skal feire nyttår alene (litt trist)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal også være alene, og det er høyst frivillig. Siden været ikke er til å gå ut i heller, så er jeg sjeleglad jeg kan sitte i min egen stue og kose meg. Jeg har det varmt, jeg har god mat, vin, tv og alt jeg trenger. Og jeg slipper å styre og ordne til gjestebud. Mange fordeler, altså. :) Godt nytt år til dere som kvier dere, husk at vi er mange som sitter alene og det er slett ingen skam.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også være alene i kveld, men jeg ser frem til det. Skal henge på nettet, se filmer, og bare kose meg i mitt eget selskap. Absolutt ingenting å skamme seg over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo ikke invitere venner til andres fester.....?

Anonymkode: 9a475...550

Jeg mente mer om de vennene hennes ordnet i stand fest. Eller det var iallefall min tolkning av det ho skreiv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

Tusen takk for alle svarene deres. Det hjalp veldig å vite at jeg ikke er alene om å feire alene. Uansett hvordan det nye året starter så skal det bli et godt år. Ønsker dere alle ett godt nytt år. 

Klem. 

Anonymkode: 52420...9a2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere må ikke skamme dere. Det er mange som sitter alene på nyttårsaften, så vit at du ikke er alene! Det er jo mange som velger å være alene også. Tenk så herlig å sitte hjemme og slappe av, istedenfor å stresse med pynting, masse folk, bråk, etc. Å feire alene trenger ikke å være så ille. 

Anonymkode: 54c0f...148

Det du sier her er typisk for de som aldri har vært alene på nyttårsaften å si... Prøv det først du... Så kan du kommentere...

Anonymkode: f0094...632

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...