AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Del Skrevet 30. desember 2015 Så i år skal jeg feire nyttår alene. Jeg har venner. Føler jeg må presisere det, men på nyttår har "alle" andre planer. Derfor kommer jeg til å feire alene. Jeg har akseptert det og ser ikke på det som verdens undergang men når noen venner lurte på hva jeg skulle klarte jeg ikke å lyve. De syntes tydeligvis synd på meg og prøvde å si at det er mange som velger det osv. Plutselig følte jeg på følelsen av å litt tristhet. Noe skam og kvelden fremsto som litt mer stakkarslig. Noen andre som har det slik? Noen som har noen oppmuntrende ord som får meg til å glemme skammen? Godt nyttår folkens!! Anonymkode: 52420...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 30. desember 2015 #2 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hvorfor kan du ikke heller feire med dine venner? Da slipper du jo å føle deg så trist og alene. Eller er det en grunn til at du ønsker å feire nyttårskvelden alene? Sjølv om alle andre har planer for nyttårskvelden så betyr ikke dette at du ikke kan få feire med dem. Endret 30. desember 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Del Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, Sunflower-Delight skrev: Hvorfor kan du ikke heller feire med dine venner? Da slipper du jo å føle deg så trist og alene. Eller er det grunn til at du ønsker å feire nyttårskvelden alene? Sjølv om alle andre har planer for nyttårskvelden så betyr ikke dette at du ikke kan få feire med dem. Ts: De fleste er etablerte å skal enten bare feire med kjærester eller med familie samt noen har reist bort. De resterende skal feire med venner som jeg ikke kjenner og jeg er derfor ikke invitert. Anonymkode: 52420...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Del Skrevet 30. desember 2015 Er jente på 23 og skal også "feire" alene, fordi jeg ikke har noen venner. Du har i det minste noen å snakke med og være med ellers. Det er det ikke alle som har! Anonymkode: 286f9...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 30. desember 2015 #5 Del Skrevet 30. desember 2015 Har blitt invitert ut og på middag, men siden jeg er så deppa akk.nå så velger jeg å sitte hjemme med en vinflaske å slappe av...for første gang i mitt liv. Det er planen iallefall Det går nok helt fint, men plutselig dukker det opp noe imorgen ..man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg skal også feire alene. Bare en som har spurt meg hva jeg skal og sagt jeg kan bli med på det hun skal om jeg vil. Det syns jeg var helt ok/greit hyggelig, men valgte å si nei fordi jeg ikke vil være den som folk føler de må spørre bare fordi ingen andre spør. Da finner jeg heller roen og stoltheten i meg selv, og planlegger en kosekveld med film og tidlig leggetid for meg selv, og er faktisk glad jeg slipper fyllesyke og å bruke masse penger og å fryse i kjole og bli usikker til omgivelsene mine på fest Prøv å se det fra den kanten du også! Anonymkode: 3cf68...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 30. desember 2015 #7 Del Skrevet 30. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts: De fleste er etablerte å skal enten bare feire med kjærester eller med familie samt noen har reist bort. De resterende skal feire med venner som jeg ikke kjenner og jeg er derfor ikke invitert. Anonymkode: 52420...9a2 Dårlig gjort av dem å ikke invitere deg. Spesiellt om de vet at du skal feire alene. Har du også familie du kan dra til? Ellers så kan du kanskje sjekke etter noen slags organisasjoner hvor forskjellige folk samles sammen for å feire, jeg vet ikke om det finnes noe slikt der du bor? Litt av det samme som hva de har i løpet av juletiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg skal også feire alene. Har fått flere invitasjoner, men ingen har vært bedre enn å være alene. Jeg gidder ikke bruke masse penger for å reise på høyfjellshotell eller sitte sammen med barnefamilier. Litt usikker på nøyaktig hva jeg skal ta meg til, skulle gjerne fått tips til noe annet enn tv-titting... Anonymkode: 695f3...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Del Skrevet 30. desember 2015 Skjønner godt at du syns det er litt merkelig. Jeg skal selv feire nyttårsaften med familie, og syns det er litt rart. Det vanlige er jo å feire med venner, men jeg har ikke kontakt med noen av de tidligere klassevennene som er fra samme plass som meg. Det er koselig å være sammen med familien, men skulle ønske jeg hadde noen venner å være sammen med. Anonymkode: 54c0f...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg skal også være alene. Kjenner og på skammen:/ Anonymkode: d1d56...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #11 Del Skrevet 30. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal også være alene. Kjenner og på skammen:/ Anonymkode: d1d56...972 Dere må ikke skamme dere. Det er mange som sitter alene på nyttårsaften, så vit at du ikke er alene! Det er jo mange som velger å være alene også. Tenk så herlig å sitte hjemme og slappe av, istedenfor å stresse med pynting, masse folk, bråk, etc. Å feire alene trenger ikke å være så ille. Anonymkode: 54c0f...148 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Del Skrevet 30. desember 2015 Nyttår er oppskrytt! Der er ingenting å skjemmes over at du ikke skal være sosial med andre. Jeg skal selv være alene, og har planlagt film og godteri-kveld. Som en over, så gleder jeg meg til å starte det nye året med å ikke være fyllesyk! Ikke frister det å være ute i dette været heller. godt nyttår til deg også, håper du får en fin kveld imorgen! 😊😊 Anonymkode: 98a72...ebf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #13 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg skal også være alene imorgen og det er høyst frivillig. Sosialiserer nok og ser frem til en superavslappet kveld. Ikke føl skam, ikke tro at alle som er på fest har det helmaks. Du slipper også drama m par-surr, grining og fyll som dessverre ofte skjer når større gruppe er i bildet. Anonymkode: a70b1...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #14 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg skal være alene i morgen kveld, for ørtende gang. Syns det er deilig og slippe alt maset. En fest kan en heller ta en hvilken som helst lørdagskveld, er mere praktisk det. Anonymkode: c9cec...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 31. desember 2015 #15 Del Skrevet 31. desember 2015 Du skal sjølvsagt ikke føle noe skam over deg. Bruk kvelden til å gjøre det du liker best, kos deg med mat/godteri/snacks som du synes er digg, se på fine filmer, vær innpå KG , o.s.v... Og fokuser heller mer på alle de fine mulighetene som kan skje i løpet av 2016, ett nytt år byr på nye sjanser og nye utfordringer. Kanskje du kan/vil møte på nye venninner som du kan feire nyttår sammen med neste år igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #16 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg skulle også være alene på nyttårsaften i år, men så var det en kompis som heller ikke hadde noen å feire sammen med. Så nå skal vi lage middag og se på raketter sammen. Nyttårsaften er den ene dagen i året da jeg absolutt ikke vil gå på byen, så da ville jeg heller være alene. Synes du skal nyte kvelden i eget selskap, se en god film, drikk litt vin, se raketter og bare kose deg Anonymkode: a1a89...354 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 31. desember 2015 #17 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Jeg skal spise middag med mamma og så hjem til kl 24:00 (hjem til dyra) når rakettene starter ☺. Føler ikke noe skam ved å være aleine når rakettene starter. Hadde ikke gjort meg noe å være aleine hele kvelden heller☺. Men mamma vil gjerne ha selskap så da blir det sånn😎. Du slipper å være fyllesyk,du sparer penger på alkohol,transport.. du kan gå i koseklær😊. Gjøre akurat hva du vil, uten og ta hensyn til noen andre😄. Se på tv, les bok?, spis sikkelig usunn mat med god samvittighet, gå deg en tur om været tillater det? ☺. Ikke gjør det til en negativ ting at du skal være aleine, fordi normen er at man gjerne skal drikke seg stup full med kjente og ukjente mennesker å risikere helsa når rakettene skal opp😵.. Endret 31. desember 2015 av Heeipådeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #18 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg skal også være alene. Jeg har ikke blitt invitert noen sted... De (få) jeg kjenner er etablert, og har egne planer med par og barn. Familien har jeg ikke noe nær relasjon til, og vi har ikke tradisjon for at nyttår feires med familien. Han jeg dater er i utlandet i jobb sammenheng. Litt trist å være alene i dag, men jeg skal nok komme gjennom det. Anonymkode: e9216...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #19 Del Skrevet 31. desember 2015 13 timer siden, Sunflower-Delight skrev: Dårlig gjort av dem å ikke invitere deg. Spesiellt om de vet at du skal feire alene. Har du også familie du kan dra til? Ellers så kan du kanskje sjekke etter noen slags organisasjoner hvor forskjellige folk samles sammen for å feire, jeg vet ikke om det finnes noe slikt der du bor? Litt av det samme som hva de har i løpet av juletiden? Man kan jo ikke invitere venner til andres fester.....? Anonymkode: 9a475...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 31. desember 2015 #20 Del Skrevet 31. desember 2015 send en mld og spør om du kan være med. evt om du kan bli med etter middagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå