AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har mange tynne hårstår. Tykt hår, men selve hårstråene er veldig tynne. Dette medfører idiotiske kruser som jeg hater over alt på jord. Jeg er så å si avhengig av rettetangen min. Noen med samme hårtype som har noen tips? Gjerne gode produkter (Håret mitt er ikke gult som det ser ut på bildet. Bildet er tatt nå i kveld så det er null dagslys, men kun lyst opp av en gul lampe. Anonymkode: 5303d...1fd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Redken smooth down! Eller bruk noe anti frizz middel før du føner som glatter håret ditt. Anonymkode: 25128...31f 1
Gjest incognita Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Hårolje!! Eneste som funker for meg. Jeg har samme hårtype som deg, men mitt ser litt "friskere" ut? Kan det tenkes at du skulle tatt en stuss?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Slutt med rettetang og hårføner. Anonymkode: 22ea8...947 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Brasilian frizzout behandling Anonymkode: 31228...424
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 TS her. Det ser nok veldig slitt ut på bildet ja, men det er utrolig nok sunt. I alle fall i følge frisøren min. Det å slutte med rettetang er ikke et alternativ. Hårføner bruker jeg ikke. Men prøver å begrense meg til rettetang en gang i uken og vasker håret kun en gang i uken. Bildet er tatt rett etter hårvask. Har jeg vært på trening f.eks og håret ikke er fett "vaskes" det kun med vann og avslutter med balsam. Sånn frizzout behandling er uaktuelt da det både er dyrt og at det sliter noe voldsomt på håret. Har også forsøkt hårolje, men synes det bare fungerer i tuppene egentlig. Har jeg det lengre opp ser håret egentlig bare fett ut. Anonymkode: 5303d...1fd
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Det er forskjell på håroljer. Håret mitt liker ingen typer argan oil. Men mandelolje, dét funker som bare søren. Håret mitt er som ditt, relativt sunt, ganske glatt, men fort frizz. Jeg har et par dråper mandelolje i håndflata, gnir hendene mot hverandre for å varme opp oljen, og drar hendene gjennom håret, når det er litt fuktig fortsatt etter dusjen. Anonymkode: 96914...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå