Gå til innhold

Bukse med glitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk denne buksa til jul, men er ikke sikker på hvordan jeg skal bruke den. Er det en joggebukse/kosebukse, eller er det meninigen at den skal brukes til hverdags? Og i så fall; hva har man til?

Anonymkode: 1e7c8...37d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk denne buksa til jul, men er ikke sikker på hvordan jeg skal bruke den. Er det en joggebukse/kosebukse, eller er det meninigen at den skal brukes til hverdags? Og i så fall; hva har man til?

Se her feks https://www.google.no/search?q=Noisy+May+Glam+Pant&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwia89mo0oTKAhVIFywKHdEkAhIQsAQILA&biw=1263&bih=630#imgrc=OxZa9Rv_eNcDyM%3A

Anonymkode: cebc3...c13

• Liker 1
Skrevet

View Catwalk

Jeg liker den veldig godt

Ser ut til å være en selskapsbukse :)

• Liker 1
Skrevet

Hm, ble ikke så veldig mye klokere. Den buksen du linker til er ikke samme som min.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, ble ikke så veldig mye klokere. Den buksen du linker til er ikke samme som min.

Ok. Men jeg synes at den ligner mye og kan brukes med samme tilbehør

• Liker 1
Skrevet

Ja men tar gjerne i mot flere tips enn hvit t-skjorte, gjerne noe mer hverdagslig :)

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men tar gjerne i mot flere tips enn hvit t-skjorte, gjerne noe mer hverdagslig :)

Får det blitt noe mer hverdagslig enn en hvit t-skjorte da?

Anonymkode: a1f5c...6c0

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får det blitt noe mer hverdagslig enn en hvit t-skjorte da?

Jeg mente litt mer.. Helt antrekk på en måte. Hadde hun tatt av seg ytterjakken hadde det ikke vært mye igjen. Trenger litt mere klær her i kalde Norge :)

Skrevet

Så ha på deg en tjukk genser til  buksa da. Passer sikkert fint det.

Anonymkode: 3f8a8...6d3

Skrevet

Jeg får stille spørsmålet på nytt, siden du ikke virker å være i et veldig godt lune i dag.

Hvordan (om det i det hele tatt går an) kan jeg style denne buksen for at den ikke skal se ut som en joggebukse? Jeg tenker et hverdagsantrekk som passer til å gå på butikken, på besøk til venninner og lignende (bruker uniform på jobb).

Håper noen kan hjelpe. Jeg har ikke så mye peiling på mote.

Skrevet

Fikk ikke opp bildet, men har glitter bukse selv, pleier å bruke en svart tynn genser (de fra Cubus) og en jakke :-)

AnonymBruker
Skrevet
Den 31. desember 2015 at 15.11, AnonymBruker skrev:

Jeg får stille spørsmålet på nytt, siden du ikke virker å være i et veldig godt lune i dag.

Hvordan (om det i det hele tatt går an) kan jeg style denne buksen for at den ikke skal se ut som en joggebukse? Jeg tenker et hverdagsantrekk som passer til å gå på butikken, på besøk til venninner og lignende (bruker uniform på jobb).

Håper noen kan hjelpe. Jeg har ikke så mye peiling på mote.

Hvem er den "du" som du sikter til? Syns du har fått flere gode forslag...

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, trodde to innlegg hadde blitt skrevet av samme AB. Mente 6d3. Synes ikke det innlegget var så veldig hyggelig, ei heller et godt svar på tråden. Jeg hadde håpt på litt mere konkrete svar enn "tjukk genser", da dette kan være veldig mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...