AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Jeg giftet meg for 1 år siden, og nå er gifteringen ubehagelig på. Jeg har gått opp 4 kg, helt sikkert pga prevensjonen jeg begynte med. Ville det vært dumt å bytte ringen helt ut synes du som leser? Er usikker selv, affeksjonsverdi osv. Den er litt tykk og bred, har egentlig aldri likt ringen så godt, men det er tross alt en giftering. Trenger innspill. Anonymkode: dbb09...b73
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Du trenger da ikke bytte den ut, gullsmeden kan utvide ringen for deg (skjøte på). Anonymkode: 367bc...e5f 6
peppermyntete Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Gullsmeden kan da bare utvide den? 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger da ikke bytte den ut, gullsmeden kan utvide ringen for deg (skjøte på). Anonymkode: 367bc...e5f Det er ikke sikkert den trenger skjøtes på heller, det er mange ringer som kan utvides på andre måter. Jeg har gjort dette med både gifteringen min og allianseringen jeg fikk i morgengave. (I mitt hode bytter man ikke ut gifteringen uten videre, den har alt for stor symbolverdi og affeksjonsverdi.) Anonymkode: 56ac8...508 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. Men hvordan er det hvis man vil utvide den igjen? Går det an? Jeg har sånn problemer med hendene 8 md i året pga vintereksem og da hovner de veldig opp. Det har endt med at jeg bare har på ringen om våren/sommeren nesten. Men kan vel ikke drive å vie den ut og inn hele tiden heller :-( Anonymkode: 91d80...f0f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Beveg deg mer! Mye mer! 4 kg er nok ikke reelt, du har nok gått opp mer.... Anonymkode: 3c2dc...322 4
Vattenflaska Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Gullsmed kan utvide den. Det kan godt hende plassen du kjøpte den gjør det gratis. Ellers koster det vel rundt 300kr.
Pearl2.0 Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Hmm, kjøpe ny ring eller trene litt og få det ekstra vannet ut av kroppen? Vet hva jeg hadde valgt☺👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå