Gå til innhold

Gifteringen er for liten allerede:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg giftet meg for 1 år siden, og nå er gifteringen ubehagelig på. Jeg har gått opp 4 kg, helt sikkert pga prevensjonen jeg begynte med.

Ville det vært dumt å bytte ringen helt ut synes du som leser? Er usikker selv, affeksjonsverdi osv. Den er litt tykk og bred, har egentlig aldri likt ringen så godt, men det er tross alt en giftering. 

Trenger innspill.

Anonymkode: dbb09...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger da ikke bytte den ut, gullsmeden kan utvide ringen for deg (skjøte på). 

Anonymkode: 367bc...e5f

• Liker 6
Skrevet

Gullsmeden kan da bare utvide den?

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke bytte den ut, gullsmeden kan utvide ringen for deg (skjøte på). 

Anonymkode: 367bc...e5f

Det er ikke sikkert den trenger skjøtes på heller, det er mange ringer som kan utvides på andre måter. Jeg har gjort dette med både gifteringen min og allianseringen jeg fikk i morgengave. 

(I mitt hode bytter man ikke ut gifteringen uten videre, den har alt for stor symbolverdi og affeksjonsverdi.) 

Anonymkode: 56ac8...508

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme. Men hvordan er det hvis man vil utvide den igjen? Går det an?

Jeg har sånn problemer med hendene 8 md i året pga vintereksem og da hovner de veldig opp. Det har endt med at jeg bare har på ringen om våren/sommeren nesten. Men kan vel ikke drive å vie den ut og inn hele tiden heller :-(

Anonymkode: 91d80...f0f

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Beveg deg mer! Mye mer! 4 kg er nok ikke reelt, du har nok gått opp mer....

Anonymkode: 3c2dc...322

• Liker 4
Skrevet

Bør vel heller gå ned noen kg...

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Gullsmed kan utvide den. Det kan godt hende plassen du kjøpte den gjør det gratis. Ellers koster det vel rundt 300kr.

Skrevet

Hmm, kjøpe ny ring eller trene litt og få det ekstra vannet ut av kroppen? Vet hva jeg hadde valgt☺👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...