Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mine venner!

Tenker å endre hårfrisyren min. Har nå ganske tørt, slitent, middelslangt og tjukt hår. Er brunt hår. Hvordan kan jeg få håret tynnere? Sånn at det ikke blir så ufattelig vanskelig å fordele med hårvoksen, noe det er nå, ihvertfall etter hårvask med sjampo.

Vil ha denne frisyren: http://bloggar.expressen.se/paradiset/files/2015/09/mosemelie.jpg

Hva må gjøres, for å få det litt tynnere, slik at det blir mulig å fordele det, samt at det ikke blir så sabla mye krøller bakover på hodet. :)

Anonymkode: 74c24...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei, mine venner!

Tenker å endre hårfrisyren min. Har nå ganske tørt, slitent, middelslangt og tjukt hår. Er brunt hår. Hvordan kan jeg få håret tynnere? Sånn at det ikke blir så ufattelig vanskelig å fordele med hårvoksen, noe det er nå, ihvertfall etter hårvask med sjampo.

Vil ha denne frisyren: http://bloggar.expressen.se/paradiset/files/2015/09/mosemelie.jpg

Hva må gjøres, for å få det litt tynnere, slik at det blir mulig å fordele det, samt at det ikke blir så sabla mye krøller bakover på hodet. :)

Hårfrisyren til venstre, jeg tenker på.

Skrevet

Ja..?

AnonymBruker
Skrevet
Den 1.1.2016 at 16.07, Banks skrev:

Gå til frisør?

Haha? Kan frisøren virkelig gjøre håret mitt såpass tynt? Nå er det veldig slitt/tykt, litt tjukt,

AnonymBruker
Skrevet

Er du mann? Jeg synes ikke den frisyren er fin, man ser litt slesk ut.

Anonymkode: 6c2f3...03e

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann? Jeg synes ikke den frisyren er fin, man ser litt slesk ut.

Mann ja. Frisyren til venstre.

Ja, vet den ser litt slesk ut, men synes det er fint. :) Hadde han på bildet tynt hår? Eller tykt?

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha? Kan frisøren virkelig gjøre håret mitt såpass tynt? Nå er det veldig slitt/tykt, litt tjukt,

Vi klipper av hår. Selvfølgelig kan vi gjøre følelsen av hår mindre. Men at vi kan trylle så du får mindre hårstrå festet til hodet ditt går ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Banks skrev:

Vi klipper av hår. Selvfølgelig kan vi gjøre følelsen av hår mindre. Men at vi kan trylle så du får mindre hårstrå festet til hodet ditt går ikke. 

Nei ikke sånn. http://bloggar.expressen.se/paradiset/files/2015/09/mosemelie.jpg han til venstre er frisyren jeg tenker meg. Har han tykt eller tynt hår? 

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som han har tynt hår.

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som han har tynt hår.

Og det skal godt gjørs å få en slik frisyre med tykt og slitt hår?

Vet du om en webside der jeg kan se de på forskjellige herrefrisyrer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...