Lisa-Marie Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hei. Tok permanent i august og var veldig fornøyd med det, men nå har krøllene ramlet ut og håret er blitt slitt og trått. Det floker seg skikkelig etter en dusj og er brusete etter føning. Så ender med at jeg går med det i en dott noe som sikkert sliter mer på det. Jeg har akkurat bestilt meg kerastase sjampo men føler jeg trenger noe mer. Kur? Balsam? Olje? Noen som kan komme med litt tips? Klipp er ikke aktuelt. Når har jeg hår til litt nedfor skuldrene og jeg har et rundt ansikt og hvis håret blir kortere ser jeg enda mer bollete ut. Endret 30. desember 2015 av Lisa-Marie
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Skulle akkurat til å si "klipp bort skiten", men om det ikke er aktuelt vet jeg ikke. Et rundt ansikt blir vel kult med en kort sveis? Anonymkode: 30e2f...7dd
Lisa-Marie Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2016 Uff nei kan ikke klippe, har hatt kort hår før og det fremhever et rundt ansikt. Dessuten begynner det slitte håret langt opp siden det ikke har vokst så mye siden august. Nei må nok prøve å reparere så mye som mulig, og heller klippe nå det har vokst litt mer.
dillyduzit Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Shampo, balsam og kur. Da er du på den sikre siden. Kerastase seriene kjenner jeg ikke helt til, men sverger til Joico K-pak eller Redken extreme. Dyre produkter, men så fungerer de veldig greit også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå