Sheherasade Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Vi skal gifte oss i sommer , og det blir et lite bryllup med de aller nærmeste, totalt 9-10 personer. Lokalet er booket, og vi har allerede bestemt oss for noe små-snacks å bite i før vielsen, at en dommer kommer til lokalet for vielsen, og aktiviteter for andre mens vi tar bryllupsbilder. Deretter middag med flere retter. Men så tenker jeg at det kanskje blir litt kjedelig hvis vi også skal fortsette rett etterpå i samme lokale med kaker og kaffe der, siden vi er så få. Og det blir nok vanskelig å få til "fest" også, med de samme menneskene som har vært sammen fra tidlig av. Vi lurte på om vi "yngre" skulle ta en liten tur på byen, rett og slett, men vi ønsker jo ikke å "skyfle" foreldregenerasjonen bort/hjem og ekskludere dem heller. Er det noen som har forslag/meninger om hvordan legge opp planen for kvelden? Tips til underholdning?
stan Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Det er jo ikke uvanlig at brudeparet trekker seg tilbake etter middagen. Så det er jo mulig å avslutte det offisielle programmet der.
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2015 2 minutter siden, stan skrev: Det er jo ikke uvanlig at brudeparet trekker seg tilbake etter middagen. Så det er jo mulig å avslutte det offisielle programmet der. Joda, men da er det vel flere gjester i selskapet, så de kan fortsette uten brudeparet? 1
stan Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Helt klart det går an, be en om å være toastmaster og gi vedkommende oppgaven. Jeg var på et bryllup hvor det var middag i et eget rom, men så var det dans / disco i samme bygget. Brudeparet hadde sin første dans, så forsvant de mens vi andre fortsatte så lenge vi ville.
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2015 3 minutter siden, stan skrev: Helt klart det går an, be en om å være toastmaster og gi vedkommende oppgaven. Jeg var på et bryllup hvor det var middag i et eget rom, men så var det dans / disco i samme bygget. Brudeparet hadde sin første dans, så forsvant de mens vi andre fortsatte så lenge vi ville. Ja, men det blir litt rart når det da sitter bare åtte personer igjen. Hvorav fire av dem er vår foreldregenerasjon, og to på vår alder ikke akkurat er party-mennesker. Tenker det blir da ganske stusselige greier. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 1 time siden, stan skrev: Det er jo ikke uvanlig at brudeparet trekker seg tilbake etter middagen. Så det er jo mulig å avslutte det offisielle programmet der. Det har jeg aldri opplevd der jeg har vært bryllupsgjest.
Silfen Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Jeg har vært i bryllup der den yngre garde gikk ut etter hvert. Men det var fest etter middag og sånn først da. Det spørs jo hvor gamle de er de som er med, noen vil kanskje være med på byn?
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2015 36 minutter siden, Silfen skrev: Jeg har vært i bryllup der den yngre garde gikk ut etter hvert. Men det var fest etter middag og sånn først da. Det spørs jo hvor gamle de er de som er med, noen vil kanskje være med på byn? Muligens. Går brura ut i brudestasen da? :-)
Silfen Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Hun gjorde ikke det nei. Skiftet til ut på byn kjole, men med slør, hehe.
Sheherasade Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2015 12 minutter siden, Silfen skrev: Hun gjorde ikke det nei. Skiftet til ut på byn kjole, men med slør, hehe. Det hadde jo vært kult egentlig, å dra ut i brudestasen (også siden jeg ikke vil ha slør).
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Vi var 12 stykker i vårt bryllup. Spiste en lengre og fin middag i lukket rom på restaurant, og etterpå gikk 8 av oss ut på byen i Oslo. Jeg hadde kort, hvit brudekjole og skiftet ikke... Vi gikk på baren på Grand Hotel og aldri fått så god service ;-) Anonymkode: 17df3...b1d 2
Sheherasade Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var 12 stykker i vårt bryllup. Spiste en lengre og fin middag i lukket rom på restaurant, og etterpå gikk 8 av oss ut på byen i Oslo. Jeg hadde kort, hvit brudekjole og skiftet ikke... Vi gikk på baren på Grand Hotel og aldri fått så god service ;-) Anonymkode: 17df3...b1d Kult!
Furstina Skrevet 3. januar 2016 #13 Skrevet 3. januar 2016 Vi hade också ett litet bröllop med 12 vuxna och 6 barn. vi gifte oss på tingsretten, och ankom med båt till molon och huset där gästerna väntade. Vi drack välkomstdrink, åt middag och bröllopstårta och kaker. Sedan satt vi och gästerna ute, drack lite whisky och konjak innan vi åkte till hotellsviterna v fått i bryllupsgave. det är ju svårare om ni är på lokal, men att faktiskt sitta och prata samman. Prata med lokalen om möjligheten att sitta kvar en stund, sedan smiter n undan, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå