Gå til innhold

Gå aktivt inn for å møte noen i 2016!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er 2016 her. Året jeg fyller 30, året jeg ønsker å få kjæreste. 

Jeg har sittet passivt og ventet i altfor mange år, nå er det på tide å aktivt gå inn for å møte noen. Men hvordan? 

Jeg har svært lite datingerfaring, egentlig ingen. Hvor møter man folk? Hvilke aktiviteter, kurs, og andre arenaer kan jeg prøve? Kom med alle tipsene dere har, jeg går all in! 

Anonymkode: a04c6...263

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sittet passivt og ventet i altfor mange år, nå er det på tide å aktivt gå inn for å møte noen. Men hvordan? 

Jeg har svært lite datingerfaring, egentlig ingen. Hvor møter man folk? Hvilke aktiviteter, kurs, og andre arenaer kan jeg prøve? Kom med alle tipsene dere har, jeg går all in! 

Det beste er noe som du virkelig interesserer deg for, og da vil du også møte flere som deler din(e) interesse(r )

Eksempler: Turforening, dansekurs, malekurs, gitarkurs, foreningsarbeid

Anonymkode: 6435a...87f

• Liker 2
Skrevet

Gjøre seg selv til den beste versjonen av seg selv!
Endre kostholdet til noe sunnere, fremstille kroppen sin fra sin beste side via trening, hårsveis, klesstil,
gjøre ting som er fascinerende både for deg selv og andre, som f.eks reising, fugletitting, klatring, camping, slik at du har noe mere å komme med en "jeg har god jobb og stabil inntekt og går rett i ryggen",
og for å møte og bli kjent med folk du har større sjanse for å matche med så er tipset over det beste. Man faller jo gjerne for noen med felles intereresser og lidenskaper, så å melde seg på "alt mulig" av ting du liker av workshops og kurs og treff, er sjansen stor for å få god kontakt med noen andre, og er man heldig så kan denne kontakten utvikle seg til noe romantisk og dypere.

Anonymkode: 42de3...4a4

• Liker 2
Skrevet

Nettet har mange negative sider, men styrer du unna de overfladiske eller de med bindingsangst, og selv er interessert i å bli kjent, er det et av flere alternativ. Mange jeg kjenner møtte sin partner der. 

Ellers - vær aktiv, gå ut, meld deg på turer i ferie eller jobben (bedriftsidrettslag el.l). Vær en positiv/glad utgave deg selv. Ikke gå for tidlig hjem fra fest.

Anonymkode: c2a75...4e1

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uthevet= likheter mellom deg og meg.

Understrek= ulikheter.

Ønsker deg lykke til med prosessen. Jeg kommer ikke til å aktivt søke kjæreste i 2016, iallefall.

Skrevet

Jeg tror det er viktige poeng som blir skrevet over her. Når det gjelder å melde seg på kurs og sånne ting så er det viktig å melde seg på ting du selv liker. Ikke meld deg på noe fordi du tenker å møte en mann der, men fordi du selv har interesse i å lære noe om det tema/faget. Ellers tror jeg du kommer til å falle av rimelig fort. 

Anonymkode: eb622...aae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...