Gå til innhold

Dårlig samvittighet! Solgte sko dyrere enn de kostet i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde fått et par sko i gave men var ikke helt min stil, solgte dem på finn og det viser seg at de kostet 50 kr mindre i butikk (solgte dem for 1500). Fikk gaven av kjæresten min som sa at nypris var 1900. Føler meg ganske råtten nå, bør jeg bare la det gå eller burde jeg ta kontakt med kjøper? 50 kr er jo ikke så mye og de var jo i like bra stand som i butikken, altså helt nye...

Anonymkode: 61a26...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde fått et par sko i gave men var ikke helt min stil, solgte dem på finn og det viser seg at de kostet 50 kr mindre i butikk (solgte dem for 1500). Fikk gaven av kjæresten min som sa at nypris var 1900. Føler meg ganske råtten nå, bør jeg bare la det gå eller burde jeg ta kontakt med kjøper? 50 kr er jo ikke så mye og de var jo i like bra stand som i butikken, altså helt nye...

Ikke tenk på det

Du handlet i god tro, og kjøperen aksepterte prisen

Anonymkode: fdb0d...c7d

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg da, det kan du da ikke tenke på. Kjøper aksepterte summen, du visste ikke bedre. Kjøper kunne selv ha orientert seg om prisen hvis det var så viktig - og vi snakker bare en 50-lapp her :-)

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg kjøpt disse skoene, hadde jeg blitt irritert på meg selv. Det er min oppgave som kjøper å vite hva jeg driver med :) dessuten er ikke 50 kr et ran for folk som har råd til å betale 1500 for et par sko :)

Anonymkode: 93cd0...bac

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg ville ha latt den gå, du "svindlet" jo ikke med vilje.

Om kjøper hadde tatt kontakt (noe de aller fleste ikke gjør for 50,-) så hadde jeg tilbakebetalt 50,- for å lette litt på samvittigheten :fnise: men ville ikke ha tatt kontakt med kjøperen.

Har selv kjøpt litt overpriset på finn, men da har det som regel vært at den aktuelle tingen er vanskelig/slitsom å få tak i. (Typ ting du må bestille fra utlandet, ting som er utsolgt/vanskelig å få tak i den strl)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...