AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #121 Del Skrevet 4. januar 2016 20 minutter siden, EvaLena skrev: Datteren din vil få vite om det en dag, garantert. Si det som det er og så får du ta konsekvensene av det etterpå. Du må nok regne med at dattera si blir forbanna og skuffet. Du kan nok sikkert regne med en kald skulder fra hennes side en stund fremover. Denne venninna kommer garantert til å si det til flere også, så du har gått skikkelig i fella her. Han har fortalt det forlengst. Står i tråden. Anonymkode: 095d3...c96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #122 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Den 30/12/2015 at 21.59, AnonymBruker skrev: Jeg har kommet i en idiotisk situasjon. Jeg har vel satt meg der selv, og nå da jeg prøver å gjøre det riktige så blir jeg utpresset. Jeg har hatt sex med en av min datters beste venner. Jeg ble sjarmert da henne la an på meg, en "gamling" i forhold til henne. Men jeg tenkte at jeg holdt meg jo unna, hun gjorde det sikkert på skøy. Men senere viste det seg at hun virkelig ville ha meg, og det endte med at vi hadde sex. Og sexen var bra. Men etterpå, dagen etter på, snakket vi og jeg sa at det ikke var rett og det kunne ikke skje igjen, hun var enig. Nå har det gått 3 mnd, og vi har hatt sex en del ganger likevel. Hver eneste gang har jeg visst at det er feil, og sagt at det ikke må skje igjen, men, og ja det er helt sant, hun har oppsøkt meg. Ikke for å si at jeg ikke har likt det, for det har jeg, men jeg har ikke oppsøkt henne i et ønske om å holde frem relasjonen. Hun prøvde igjen i helgen, jeg avviste henne, og da sier hun at om jeg avslutter relasjonen kommer hun til å fortelle min datteren om det. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi møtes igjen i morgen, og hun sa at jeg fikk bestemme meg inntil da. Herlighet, for en idiotisk situasjon! Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Nå har jeg ikke lest de andre innleggene, men velger å svare på startinnlegget. Å ha sex med barnas venner, som er på samme alder som dem, er så langt unna rett vei som du kan komme! Alle de andre vennene hennes ser på deg som en gammel gris, og det samme gjør foreldrene deres. For ja, dette kommer ut, og jeg vedder på at hun allerede har fortalt det til noen. Vi vil ikke ha noe med en sånn person å gjøre i noen som helst sammenheng. En som ligger med venner til barna sine, er en som har gått langt over streken, enten det er kvinne eller mann. De blir sett ned på, av gode grunner. Anonymkode: 888e7...dc3 Endret 4. januar 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #123 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg ikke lest de andre innleggene, men velger å svare på startinnlegget. Å ha sex med barnas venner, som er på samme alder som dem, er så langt unna rett vei som du kan komme! Alle de andre vennene hennes ser på deg som en gammel gris, og det samme gjør foreldrene deres. For ja, dette kommer ut, og jeg vedder på at hun allerede har fortalt det til noen. Vi vil ikke ha noe med en sånn person å gjøre i noen som helst sammenheng. En som ligger med venner til barna sine, er en som har gått langt over streken, enten det er kvinne eller mann. De blir sett ned på, av gode grunner. Anonymkode: 888e7...dc3 Jeg er ikke TS, men nei - det er ganske tydelig at du ikke har lest de andre innleggene, for om du hadde gjort det så hadde du kanskje valgt å ikke fremstå som så kunnskapsløs som du gjør med dette innlegget. Det er ingen som har unnskyldt TS at han lå med venninna, og han innrømmer også glatt selv at dette var et feilgrep. For hadde du lest videre, så hadde du også fått med deg at her er det ikke bare omgangen med datterens venninne som er relevant, men hvordan dette har utviklet seg til en tirade der denne venninnen kanskje er ustabil og har truet med å anklage han (TS) for voldtekt, samt å spre informasjon om det som i denne tråden beskrives som hans avdøde kone, etter at venninnen rotet gjennom private eiendeler da hun var på besøk hos TS. Så før du slenger med leppa i svulstige tråder som dette så bør du nok vurdere å lese litt til. Vi andre på samme alder som deg og TS, både med og uten barn ser på vår side ned på de som forhåndsdømmer og konkluderer uten å ha satt seg inn i hva man faktisk svarer på. Det fremstår som lite intelligent. Anonymkode: d901b...cfc Endret 4. januar 2016 av Bond 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 4. januar 2016 #124 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg ikke lest de andre innleggene, men velger å svare på startinnlegget. Å ha sex med barnas venner, som er på samme alder som dem, er så langt unna rett vei som du kan komme! Alle de andre vennene hennes ser på deg som en gammel gris, og det samme gjør foreldrene deres. For ja, dette kommer ut, og jeg vedder på at hun allerede har fortalt det til noen. Vi vil ikke ha noe med en sånn person å gjøre i noen som helst sammenheng. En som ligger med venner til barna sine, er en som har gått langt over streken, enten det er kvinne eller mann. De blir sett ned på, av gode grunner. Anonymkode: 888e7...dc3 Sukk... Slike som deg er så enormt konstruktive.... Eller ikke. Endret 4. januar 2016 av Bond 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #125 Del Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt problem med å se problemet her. Er det er problem at to single mennesker har sex uten å være gift? Er aldersforskjellen et problem? Eller er det det at han er far som er problemet og det ville ikke vært noe problem om han var onkel eller bror? Skal man spørre om lov først hvis man har sex med venninnen til en slektning? Anonymkode: a174d...f06 Problemet er at han er faren. Ingen hadde vel brydd seg om han pulte en random 25åring. Aldersforskjellen er ikke så himla svær. Bror og far er innerste sirkelen av familie, og man vil helst ikke ha deres seksualliv blandet inn med sin egen omgangskrets. Nå viser det seg jo at datteren og psykoen ikke var så nære venner som først antatt, men det er uansett galt. Ingen vil vite at ens foreldre ligger med en av dine venner, ikke engang du. Anonymkode: 45a0c...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #126 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, men nei - det er ganske tydelig at du ikke har lest de andre innleggene, for om du hadde gjort det så hadde du kanskje valgt å ikke fremstå som så kunnskapsløs som du gjør med dette innlegget. Det er ingen som har unnskyldt TS at han lå med venninna, og han innrømmer også glatt selv at dette var et feilgrep. For hadde du lest videre, så hadde du også fått med deg at her er det ikke bare omgangen med datterens venninne som er relevant, men hvordan dette har utviklet seg til en tirade der denne venninnen kanskje er ustabil og har truet med å anklage han (TS) for voldtekt, samt å spre informasjon om det som i denne tråden beskrives som hans avdøde kone, etter at venninnen rotet gjennom private eiendeler da hun var på besøk hos TS. Så før du slenger med leppa i svulstige tråder som dette så bør du nok vurdere å lese litt til. Vi andre på samme alder som deg og TS, både med og uten barn ser på vår side ned på de som forhåndsdømmer og konkluderer uten å ha satt seg inn i hva man faktisk svarer på. Det fremstår som lite intelligent. Anonymkode: d901b...cfc Jupp....Det er en grunn til at folk reagerer og ler på sånn aldersforskjell. En av partene pleier å ha en skrue løs. Anonymkode: 64876...533 Endret 4. januar 2016 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #127 Del Skrevet 4. januar 2016 Den 1/3/2016 at 3.18, AnonymBruker skrev: Hvordan går det? :-) Anonymkode: d581c...e36 Fristet til å svare på gamlingen TS vegne -det går åt skogen. Anonymkode: 4ff34...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 4. januar 2016 #128 Del Skrevet 4. januar 2016 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 5. januar 2016 #129 Del Skrevet 5. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt problem med å se problemet her. Er det er problem at to single mennesker har sex uten å være gift? Er aldersforskjellen et problem? Eller er det det at han er far som er problemet og det ville ikke vært noe problem om han var onkel eller bror? Skal man spørre om lov først hvis man har sex med venninnen til en slektning? Helt enig. Snakk om å lage problem ut av ingenting! Vi lever ikke på 1700-tallet, da sex utenfor ekteskapet kvalifiserte for opphold i gapestokken på kirkebakken. La henne for pokker fortelle om forholdet. Dattera må innse at hun har like lite med å mene noe om farens seksualliv som faren har med hennes. De har begge ansvar, men for seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå