Gå til innhold

Hun truer med å fortelle datteren min hvis jeg ikke fortsetter forholdet!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper de orgasmene var verdt forholdet til datteren din. For det er ødelagt for all tid. Knallbra prioritering. Definitivt Norges beste far!

Anonymkode: 64876...533

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den 31. desember 2015 at 15.09, Franke Ann skrev:

At du har blitt voldtatt betyr ikke at du eier begreper "voldtekt". Juridisk sett er det TS beskriver voldtekt. Jeg har linket til en sak (på side 2 i diskusjonen) hvor en jente ble utsatt for akkurat det samme som TS, og overgriperen ble dømt for voldtekt.

For enkelthets skyld, her er innlegget:

---------------------------------------------

Skoleelev ble dømt til 4 års fengsel for voldtekt

18-åringen anket på stedet da Asker og Bærum tingrett ga ham fire års fengsel som å ha presset venninnen til oralsex.

Retten skriver følgende:

"Tiltalte har alvorlig krenket fornærmede ved å skaffe seg oralsex av henne to ganger ved å true med å ødelegge hennes forhold til kjæresten."

Same shit, different wrapping.

Fy faen for et kvalmt svar du kommer med. Selvsagt er det forskjell på en grov voldtekt og det å ha frivillig sex med noen for så å feige ut og ikke ha baller til å si ifra skikkelig . Han kan enten si ifra til datteren sin selv eller la hun jenta han puler si ifra. Ja det er juridisk sett "voldtekt" men det er ikke i nærheten av det samme rett fysisk og psykisk. Mvh en som kjenner en som har vært utsatt for en faktisk voldtekt 

Anonymkode: 37912...bd7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. desember 2015 at 22.26, HvittHus skrev:

Få trusselen bekreftet skriftlig, facebook eller SMS. Ordlegger du deg riktig vil hun nok skrive det du trenger for å vise hva hun planlegger å gjøre.

Så ville jeg satt meg rolig ned med datteren og fortalt historien. 

Siden dette er seksuell utpressing ville jeg vurdert om ikke det var på sin plass med en prat med politiet. En voksen dame burde vite bedre enn å true seg til sex.

Jeg er enig i at TS bør gjøre slik du skriver! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎30‎.‎12‎.‎2015 at 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg skal nok få til å få henne til å skrive det på SMS. Men hvis jeg uansett skal fortelle datteren min om dette selv, har det noe å si?

Anonymkode: 8cd6b...9f6

Jeg vet ikke om det har noe å si. Min pappa, den gang på din alder cirka, hadde draget på damer. Han var singel som deg. Han sa ingenting til meg, min venninne fortalte det (uten å ha truet han først). Jeg ble sinna og såret, på min far, men sa ingenting. Det gikk par-fire måneder og da var jeg ferdig med reaksjonen.

Si til denne 25-årige utpresseren at det er hennes eget valg.

Jeg ville ikke sagt noe til din datter var jeg deg. Den praten kan dere ta hvis det blir nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er som flere sier, overgrep fra venninnene side. Så utrolig motbydelig! Hvis du får på sms at hun truer deg så kan du anmelde henne for trusler. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Franke Ann
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen for et kvalmt svar du kommer med. Selvsagt er det forskjell på en grov voldtekt og det å ha frivillig sex med noen for så å feige ut og ikke ha baller til å si ifra skikkelig . Han kan enten si ifra til datteren sin selv eller la hun jenta han puler si ifra. Ja det er juridisk sett "voldtekt" men det er ikke i nærheten av det samme rett fysisk og psykisk. Mvh en som kjenner en som har vært utsatt for en faktisk voldtekt 

Anonymkode: 37912...bd7

Ok, så hva er det du maser for da? Det er jo akkurat det jeg sier. At du kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har blitt utsatt for voldtekt er da for faen ikke et argument for noe som helst. Forøvrig jævlig kvalmt av deg å dytte den personen foran deg for å gjøre et ikke-eksiterende poeng i en internetdebatt.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.12.2015 at 0.01, Ulla Ullsokk skrev:

Ja, og det er jo helt latterlig når man tenker på det!

Mulig det. Men i visse situasjoner er man ikke rasjonell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Den 30. desember 2015 at 22.05, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke avtalt møter med henne. Har aldri avtalt møte med henne. I morgen er det nyttårsaften og vi kommer til å treffes dit vi skal. Jeg kunne bare unngått det, gått et annet sted, gjort noe annet, men hun har sagt at da også vil hun si det til dattera. Det er jo nesten utenkelig nå å ha sex med henne, det er jo ganske drøyt at hun utpresser meg på denne måten, og jeg får ikke veldig lyst da, eller ja, får enda mindre lyst.

Jeg ønsker ikke at min datter skal få ødelagt forholdet til meg eller denne venninna, men det er som du sier, kanskje bedre om det kommer fra meg enn venninnen.

Men jeg aner ikke HVA jeg kan si til min datter!

Hvor dum går det an å bli, sier jeg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.12.2015 at 0.26, AnonymBruker skrev:

Er det ingen som har noen råd?

Nå truer hun med å fortelle hvemsomhelst, alle, at jeg har hatt et seksuelt forhold til henne, der jeg har utnyttet henne, og visse ting om familien, som er privat. Er dette lovlig?

Du må anmelde henne for utpressing. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en siste, og endelig tekstmelding til henne (R) hvor du skriver at hvis hun ikke slutter å sende deg meldinger, og kontakter andre i din familie vil du anmelde henne. Likeledes om hun sier at forholdet dere har hatt har vært et overgrep fra din side. Gjør det klart at dette er noe du kommer til å gjøre om hun nå ikke holder seg unna. 

Ja, det var dumt å gjøre dette, og bla, bla, bla. Men nå får du ta grep, rydde opp og i hvertfall sørge for at familien din ikke blir (ytterligere) skadelidende. 

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå til politiet med ALT du har av SMS'er med denne gale dama!  Da kan de hvertfall se at hun driver med utpressing, og hvis hun da er så sjuk i hodet at hun skal prøve å anklage deg for misbruk, har du kommet henne i forkjøpet og da vil hvertfall ingen tro på de gale historiene hennes! 

Anonymkode: 1d2be...aba

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si det rett ut,  type:

Du jeg har noe å fortelle deg. Jeg har hatt sex med venninnen din.  

Du snakker som om du opplyser henne om det,  ikke angrende eller unnskyldende. 

Du går ikke i detaljer,  men snakk oppriktig med henne. Si at du var svak og at du likte det. Men hele tiden følt at det var feil. Og at du helt ærlig ikke vil møte venninnen igjen for sex fordi din samvittighet klarer det ikke lenger. Derfor innrømmer du det. Vær voksen,  mann. 

Anonymkode: 14cbc...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det rett ut,  type:

Du jeg har noe å fortelle deg. Jeg har hatt sex med venninnen din.  

Du snakker som om du opplyser henne om det,  ikke angrende eller unnskyldende. 

Du går ikke i detaljer,  men snakk oppriktig med henne. Si at du var svak og at du likte det. Men hele tiden følt at det var feil. Og at du helt ærlig ikke vil møte venninnen igjen for sex fordi din samvittighet klarer det ikke lenger. Derfor innrømmer du det. Vær voksen,  mann. 

Anonymkode: 14cbc...fd7

Lurt å lese hele tråden før du kommer med råd. En tråd på 6 sider har som regel oppdateringer fra TS. Så også denne tråden. 

Anonymkode: 5bfbc...a3b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gjort noe galt, aldermessig er dere to voksne (da jeg var 25 hadde jeg vært gift i flere år og hadde 3 barn) og begge single. Eneste uheldige er selvsagt at det er en venninne av datteren din.

Det som er urovekkende er at dette kvinnemennesket er jo helt klart alvorlig psykisk syk og slike mennesker er skumle pga man vet aldri hva de finner på. Hun truer med å fortelle noe om din avdøde kone? Det er så lavmål som det går an.  Heldigvis har du bevis på sms. Ring politiet eller dra ned på stasjonen og få råd hos dem på hvordan du skal håndtere henne før dette går altfor langt. 

Lykke til! Du virker som en ordentlig kar og for en fin reaksjon på datteren din, det vil ordne seg mellom dere :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvordan går det? Har du snakket med datteren din?

Anonymkode: d7761...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren din vil få vite om det en dag, garantert.

Si det som det er og så får du ta konsekvensene av det etterpå. Du må nok regne med at dattera si blir forbanna og skuffet. Du kan nok sikkert regne med en kald skulder fra hennes side en stund fremover.

Denne venninna kommer garantert til å si det til flere også, så du har gått skikkelig i fella her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt problem med å se problemet her. Er det er problem at to single mennesker har sex uten å være gift? Er aldersforskjellen et problem? Eller er det det at han er far som er problemet og det ville ikke vært noe problem om han var onkel eller bror? Skal man spørre om lov først hvis man har sex med venninnen til en slektning?

Anonymkode: a174d...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...