Gå til innhold

Hun truer med å fortelle datteren min hvis jeg ikke fortsetter forholdet!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men les nå tråden da!

Anonymkode: 095d3...c96

Kan du ikke i steden gi meg svar?

Anonymkode: a38b6...18a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter snakker, så du utsetter bare det uungåelige. Ufattelig dum situasjon å sette seg selv i dette her 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at SMS-ene du og datteren din har mottatt er bevis godt nok på at "veninna" har gjort ting i huset ditt som neppe kan være lovlig. Pass på at dattera di tar vare på sms-ene. Ta de med til politiet og be om råd. Vil tro du kan true "veninna" (muntlig!) med å anmelde henne hvis hun sprer løgner om deg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, altflyter skrev:

Jenter snakker, så du utsetter bare det uungåelige. Ufattelig dum situasjon å sette seg selv i dette her 

Han har fortalt det til datteren. Han har skrevet om det i tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han har fortalt det til datteren. Han har skrevet om det i tråden.

Så det nå. varjeg som ikke leste tråden ordentlig. beklager

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noe som heter 'dumme menn og troll til kjerringer'.. 

TS har fortalt at han er enkemann, og ikke eldre enn i begynnelsen av 40- årene. Jeg skjønner kjempegodt at han ble smigret av oppmerksomheten hun gav, og lot seg forføre. 

Kan dere være så snill å slutte å være så slem mot TS eller? Det er jo helt klart en fortvilet mann i en helt fortvilet situasjon nå!

Han er ingen gris - han ble forført av en yngre (psykopatisk) dame.

Egentlig minner denne situasjonen om American beauty... 

Jeg får helt frysninger av dette her, og er litt i sjokk over hva folk opplever. Men! Det kommer til å gå bra dette her, det her som alt annet. I am sure.

Ta godt vare på alt skriftlig.  

Sender deg og din datter masse gode tanker!   

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trøster meg vel ikke med at hun har skrytt av det. Jeg synes det er sykt at hun har gjort det, og at nå skal min datter tro at alt det hun har sagt har vært om meg! Jeg tar ansvar, men hva mener du jeg skal gjøre da? Jeg har gjort en grov feil, jeg burde ikke ha ligget med min datters venninne. Men jeg har ikke tenkt å beklage på grunn av aldersforskjellen, R er voksen, 25 år, og jeg har ikke presset henne. Men jeg skulle, som sagt, aldri ha ligget med noen som kjente min datter først.

Anonymkode: 8cd6b...9f6

Du tar jo ikke noe ansvar overhodet!! Og nå sutrer du her og bader I ting liksom denne stakkars selvdestruktive jenta gjør. Du viser ingen moral eller etisk sans og har dømmekraft langt under pari. Skjerp deg og skam deg gamlefar! 

Anonymkode: 4ff34...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Jeg skulle gjerne svart på hver og en av dere som har svart meg siden jeg hentet datteren min, men denne historien har blitt enda mer sær, og om jeg ikke trengte råd tidligere, så gjør jeg det i alle fall nå.

Å herre, hva har jeg gjort. Og til dere som sier jeg har gjort noe ille, definitivt, jeg vet det, jeg skulle aldri gjort det. Jeg har vilje, og jeg burde stått enda mer i mot, jeg burde sagt nei tjue ganger til, og jeg burde fjernet meg i større grad fra denne venninnen.

Vet ikke hvor jeg skal begynne. Blir så langt å skrive alt hvordan det skjedde...

Fortalte datteren min. Venninnen, la oss kalle henne R, har skrytt i månedsvis over hennes forhold til en eldre mann, utbasunert om sexen, også om ting som da definitivt ikke er sant (min datter fortalte litt, i sjokk og kvalme). Datteren min var først og fremst takknemlig for at jeg ikke var syk, og at det ikke kom til å skje noe med meg. Men sa også "det var deg!" når jeg fortalte om mitt "forhold" til R. Hun sier at hun og venninnene har mistet mer og mer sansen for R det siste halve året, og at R har fortalt slike upassende historier, og at alle har sagt at hun burde avslutte det utifra hvordan hun har fortalt det. Datter sier at hun og R aldri var så gode venner egentlig, men at hun nesten ble presset til å invitere henne i bryllupet (derfor jeg trodde det var en av hennes beste venner, jeg hadde aldri møtt henne før da). Vet ikke hva jeg skal skrive som egentlig er av det viktige her. Alt er bare kaos, og litt sykt. Datter sendte umiddelbart melding til R, et eller annet sint, og at hun vet. Og det viser seg at R de få gangene hun har kommet på døra her til meg (jobbhelg og tenåringene har vært borte) så har hun gått igjennom en del av våre personlige saker, og R sier at hun vil fortelle alle at jeg har forgrepet meg på henne, og datteren min er både sint på meg for at dette har skjedd, men forteller mest om at R virker sinnsyk, og har fortalt om shady greier hun har gjort før. Men nå skal altså R fortelle alle at jeg en voksen mann har hatt et forhold med henne, og hun ikke har villet osv.

Datteren min har nettopp hevet på seg klærne og sagt at hun måtte gå en tur for å tenke. Hun sa at hun følte hun måtte kaste opp. Men hun ga meg en klem, og sa hun var glad for at det i det minste ikke var noe sykdom og farlig, og at vi kan snakkes når hun kommer inn fra gåtur. Tror hun også ville ringte mannen.

Herrejesus, hva har jeg gjort! Hva skal jeg gjøre? Dette er jo verre enn det begynte med.

Beklager om noe er uklart, og rotete, bare skriver i en hast her.

Noe jeg synes mangler i diskusjonen og som TS nesten skal ha kred for å ikke bruke, er ensomhet og behov fir sex eller nærhet. Jeg kan godt forstå at en single enkemann hadde behov for sex og nærhet og at det ble vanskelig å si nei når tilbudet og påtrykk var der gjentatte ganger. Kjære vene, vi er alle mennesker med noen svakheter, og damen er jo tross alt voksen, med sine 25 år.

Jeg synes din datter taklet det bra, heldigvis. Hun virker voksen. At foreldre har sex er kleint når man er barn/ung, men er man voksen forstår man jo at foreldre er mennesker de også, uten at man ønsker å tenke på det eller vite detaljer.

Du er også bare et menneske og du gjorde det ikke for å såre. R fremstår som en skikkelig manipulatoren el person med psykopatiske trekk. Kan hun ha gått etter deg for å såre din datter? I tillegg til at hun åpenbart synes du var attraktiv nok for sex? Jeg ville prøvd å ta hennes anklager og evt ryktespredning med is i magen. Du vet at det ikke var overgrep og hun har ikke noe bevis. Hun er 25, ikke 16. Din og hennes respektive historikk vil underbygge hvem som snakker sant; det er flere som vêr ar hun er koko. Det er tydeligvis ikke første gang hun har truet seg til ting (som bryllupsinvitasjon), og det blir sikkert ikke siste, og dere er garantert ikke de eneste som har opplevd liknende atferd fra henne. Hev hodet, du var bare ensom og svak, ikke kriminell eller ondskapsfull. 

Hilsen kvinne 44.

Anonymkode: f7ffa...8be

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
8 timer siden, Ørkenmus skrev:

Du er ikke en gris! En uheldig situasjon ja, men herregud, dere er voksne begge to. Problemet her er vel at dattera di kommer til å få en dårlig relasjon til venninna si. Si i fra til dattera di, pakk det inn så godt du kan. Lykke til, det ordner seg! :-) 

Trodde du at jeg er ts? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man går etter "datter"?

Ja, jeg skulle leve og være et godt eksempel for mine barn, og det håper jeg at på områder så er jeg. Men her har jeg gjort en gigantisk tabbe, og som Coolaid påpeker så har jeg gjort det gjentatte ganger, og ikke bare en. Jeg skammer meg, og skulle ønske jeg aldri hadde gjort det. Men å si at jeg dolker min datter i ryggen, det er ikke sant. Jeg elsker henne, og de to andre barna mine over alt på jord, og skulle ønske dette var ugjort.

Det er en idé, men jeg tror ikke det er noe lurt å møte henne flere ganger.

Jeg har det skriftlig, og min datter har flere SMSer om hva hun har gjort i vårt hus osv.

Jeg har satt meg selv i en idiotisk situasjon, helt klart.

Det er ikke sant at jeg synes det er kjipt at jeg blir avslørt, men jeg synes det er kjipt at min datter må lide for det jeg har gjort, noe hun altså gjør da hun har fått vite om det. Hadde jeg blitt avslørt som utro for min partner hadde det vært en ting, men det handlet om at jeg ikke ønsker at mine grove feil skal gå utover min datter. Du har rett det er uholdbart at jeg ikke bare en gang har ligget med denne dama, men flere ganger. Jeg tar selvkritikk på det, men jeg håper og tror at jeg har vært en god far for mine barn, utenom denne hendelsen.

Hadde jeg kun angret på at jeg ble avslørt hadde jeg vel bare fortsatt det hele, og ikke prøvd å avslutte det hver eneste gang, og gladelig hatt sex med henne, og tatt kontakt med henne, i stedet for å holde meg unna.

Så du virkelig ikke første, andre , tredje eller 20 gangen du hadde sex med venninnen til datteren din at dette kunne skade forholdet til datteren din? At dette ville gjøre henne vondt? At dette kunne ødelegge vennskapet ( du visste ikke på det tidspunktet hvor nær relasjon de hadde)
Du fremstår som om du ikke forstår at valgene dine kunne få store vonde konsekvenser for de du hevder å elske, som din datter. 
For meg ville det være helt utenkelig å ha sex med en kamerat av sønnen min, for mitt moralske kompass sier meg ganske sterkt at det er helt feil.

Anonymkode: 105df...2a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-

Jeg synes det blir feil å kalle TS gris. Ja, i utgangspunktet er man gris hvis man går til sengs med datterens venninne, men i dette tilfellet er det jo hun som henger etter ham. Hvor mange single menn i 40-årene ville sagt nei hvis det kom ei fin naken dame på 25 inn på soverommet (det er jo nesten det hun gjør), liksom? Det er feil av ham, men samtidig kan man ikke klandre han for at han gir etter. Det var en lignende tråd for en tid tilbake, men da var det pappaen som var denne pågående part og det synes jeg er grisete. Hvis man bevisst legger seg etter datterens venninne er man en gris, men hvis datterens venninne nærmest kommer naken inn på soverommet så er man ikke gris, det er det i såfall hun som er. Det er ikke å anbefale nei og man bør helst klare å avstå, men han er singel og han er mann. Han har sine lyster og behov som kan være vanskelig når en ung dame byr seg frem på denne måten. Jeg får vondt av TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til tenker jeg at min egen far er en dust. Så kommer jeg over tråder som dette og jeg får ting i perspektiv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trøster meg vel ikke med at hun har skrytt av det. Jeg synes det er sykt at hun har gjort det, og at nå skal min datter tro at alt det hun har sagt har vært om meg! Jeg tar ansvar, men hva mener du jeg skal gjøre da? Jeg har gjort en grov feil, jeg burde ikke ha ligget med min datters venninne. Men jeg har ikke tenkt å beklage på grunn av aldersforskjellen, R er voksen, 25 år, og jeg har ikke presset henne. Men jeg skulle, som sagt, aldri ha ligget med noen som kjente min datter først.

Ok.Ja du har gjort en grov feil.Jeg var muligens noe hard,men jeg forstår bare ikke sånt.Det har vært et par tilfeller hvor min sønns kamerater har vært litt for frampå,og jeg syns det er bare så..forkastelig! Det kunne ikke ramlet meg inn ett sekund å innlede noe med hverken dem eller noen på hans alder.Mulig dere menn tenker annerledes,ikke vet jeg.

Vel.Nå gjør vi alle feil,også grove feil.Det handler nok om hva vi gjør med dem.Syns jo litt synd på deg,det må jeg innrømme.Jeg er nok ganske skarp i kantene iblant,men så tenker jeg jo litt videre.Du har vel lært noe av det her.Gå inn i 2016 med bedre vitende.Håper det ordner seg,og det var i grunnen tøft gjort å tilstå ovenfor datteren din.Det skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Franke Ann skrev:

Har du det skriftlig at hun har truet deg dersom du ikke fortsetter forholdet? Det hun bedriver er faktisk voldtekt, og noe hun bør kunne dømmes for. Ville satt hardt mot hardt her.

Voldtekt? Som et offer av grov voldtekt så vil jeg si at kommentaren din gjør meg dårlig! Det er ugjennomtenkte gjort av henne og som voksen burde han ai ifra skikkelig , og så være ærlig mot datteren sin, men voldtekt! Det er det faen meg langt ifra! 

Anonymkode: 37912...bd7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voldtekt? Som et offer av grov voldtekt så vil jeg si at kommentaren din gjør meg dårlig! Det er ugjennomtenkte gjort av henne og som voksen burde han ai ifra skikkelig , og så være ærlig mot datteren sin, men voldtekt! Det er det faen meg langt ifra! 

Anonymkode: 37912...bd7

At du har blitt voldtatt betyr ikke at du eier begreper "voldtekt". Juridisk sett er det TS beskriver voldtekt. Jeg har linket til en sak (på side 2 i diskusjonen) hvor en jente ble utsatt for akkurat det samme som TS, og overgriperen ble dømt for voldtekt.

For enkelthets skyld, her er innlegget:

---------------------------------------------

Skoleelev ble dømt til 4 års fengsel for voldtekt

18-åringen anket på stedet da Asker og Bærum tingrett ga ham fire års fengsel som å ha presset venninnen til oralsex.

Retten skriver følgende:

"Tiltalte har alvorlig krenket fornærmede ved å skaffe seg oralsex av henne to ganger ved å true med å ødelegge hennes forhold til kjæresten."

Same shit, different wrapping.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg synes mangler i diskusjonen og som TS nesten skal ha kred for å ikke bruke, er ensomhet og behov fir sex eller nærhet. Jeg kan godt forstå at en single enkemann hadde behov for sex og nærhet og at det ble vanskelig å si nei når tilbudet og påtrykk var der gjentatte ganger. Kjære vene, vi er alle mennesker med noen svakheter, og damen er jo tross alt voksen, med sine 25 år.

Jeg synes din datter taklet det bra, heldigvis. Hun virker voksen. At foreldre har sex er kleint når man er barn/ung, men er man voksen forstår man jo at foreldre er mennesker de også, uten at man ønsker å tenke på det eller vite detaljer.

Du er også bare et menneske og du gjorde det ikke for å såre. R fremstår som en skikkelig manipulatoren el person med psykopatiske trekk. Kan hun ha gått etter deg for å såre din datter? I tillegg til at hun åpenbart synes du var attraktiv nok for sex? Jeg ville prøvd å ta hennes anklager og evt ryktespredning med is i magen. Du vet at det ikke var overgrep og hun har ikke noe bevis. Hun er 25, ikke 16. Din og hennes respektive historikk vil underbygge hvem som snakker sant; det er flere som vêr ar hun er koko. Det er tydeligvis ikke første gang hun har truet seg til ting (som bryllupsinvitasjon), og det blir sikkert ikke siste, og dere er garantert ikke de eneste som har opplevd liknende atferd fra henne. Hev hodet, du var bare ensom og svak, ikke kriminell eller ondskapsfull. 

Hilsen kvinne 44.

Anonymkode: f7ffa...8be

Endelig en klok stemme! Og, nettopp motsatt av hva noen tror, så er det vi damer over 40 som forstår uten å dømme! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar jo ikke noe ansvar overhodet!! Og nå sutrer du her og bader I ting liksom denne stakkars selvdestruktive jenta gjør. Du viser ingen moral eller etisk sans og har dømmekraft langt under pari. Skjerp deg og skam deg gamlefar! 

Anonymkode: 4ff34...760

Gamlefar :ohmy: jeezes mannen er i begynnelsen av 40-årene, ikke akkurat Metusalem heller :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha for å ha laget en svært underholdende tråd, TS.

Men, jeg tror deg ikke. Og grunnen er svært enkel.

Ordbruken din tilhører ikke en +40 gammel mann. "La oss kalle henne R." - erketypisk for tenåringer.

Hvorfor er det pappa som henter sin forlovede datter i 20 årene hos en venninne på natten? - det er noe pappa'er gjør når døtrene ikke har noen som eventuelt kan hente, de er så unge at det tryggeste for foreldrene er at foreldrene henter dem etter fest, - eller døtrene ikke har råd til taxi.

Dramaet bygges opp og deles på nettet istedet for å gjøre det voksne mennesker gjør, nemlig å ikke dele drama på nettet men derimot snakke sammen seg imellom.

- det var bare noen tips til neste gangs forsøk ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Du skal ha for å ha laget en svært underholdende tråd, TS.

Men, jeg tror deg ikke. Og grunnen er svært enkel.

Ordbruken din tilhører ikke en +40 gammel mann. "La oss kalle henne R." - erketypisk for tenåringer.

Hvorfor er det pappa som henter sin forlovede datter i 20 årene hos en venninne på natten? - det er noe pappa'er gjør når døtrene ikke har noen som eventuelt kan hente, de er så unge at det tryggeste for foreldrene er at foreldrene henter dem etter fest, - eller døtrene ikke har råd til taxi.

Dramaet bygges opp og deles på nettet istedet for å gjøre det voksne mennesker gjør, nemlig å ikke dele drama på nettet men derimot snakke sammen seg imellom.

- det var bare noen tips til neste gangs forsøk ;)

Takk for tilliten, til at jeg har slik fantastisk fantasi. Sjekket innom tråden nå, etter en tragikomisk natt og dag, og det muntrer meg opp at du tror noen har klart dette på fri fantasi.

Ordbruken kan jeg ikke argumentere mot, jeg har bare skrevet slik det falt naturlig.

Datteren og hennes ektemann (ikke forlovede) feiret julen hos oss, da han reiste hjem til dit de bor siden han skulle jobbe nå med nyttår, så ble hun igjen. Jeg hentet henne siden hun ikke har egen bil, og fikk ikke låne min siden hun ikke visste om hun skulle drikke eller ikke. Det å bruke taxi her vi bor er ganske sjelden, spesielt hvis foreldre kan hente.

Du har kanskje rett i at jeg ikke burde delt dette på nett, men det var heller ikke noe jeg ønsket å dele med mine foreldre eller svigerforeldre, og det er ellers ikke så mange jeg følte meg komfortabel å dele dette med, naturligvis. Den første trusselen kom i helgen som var, og jeg tenkte lenge på det før jeg rådførte meg litt her.

Menmen, godt du har troa på fantasien!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...