Gjest Blomsterert Skrevet 30. desember 2015 #61 Del Skrevet 30. desember 2015 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg skulle gjerne svart på hver og en av dere som har svart meg siden jeg hentet datteren min, men denne historien har blitt enda mer sær, og om jeg ikke trengte råd tidligere, så gjør jeg det i alle fall nå. Å herre, hva har jeg gjort. Og til dere som sier jeg har gjort noe ille, definitivt, jeg vet det, jeg skulle aldri gjort det. Jeg har vilje, og jeg burde stått enda mer i mot, jeg burde sagt nei tjue ganger til, og jeg burde fjernet meg i større grad fra denne venninnen. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Blir så langt å skrive alt hvordan det skjedde... Fortalte datteren min. Venninnen, la oss kalle henne R, har skrytt i månedsvis over hennes forhold til en eldre mann, utbasunert om sexen, også om ting som da definitivt ikke er sant (min datter fortalte litt, i sjokk og kvalme). Datteren min var først og fremst takknemlig for at jeg ikke var syk, og at det ikke kom til å skje noe med meg. Men sa også "det var deg!" når jeg fortalte om mitt "forhold" til R. Hun sier at hun og venninnene har mistet mer og mer sansen for R det siste halve året, og at R har fortalt slike upassende historier, og at alle har sagt at hun burde avslutte det utifra hvordan hun har fortalt det. Datter sier at hun og R aldri var så gode venner egentlig, men at hun nesten ble presset til å invitere henne i bryllupet (derfor jeg trodde det var en av hennes beste venner, jeg hadde aldri møtt henne før da). Vet ikke hva jeg skal skrive som egentlig er av det viktige her. Alt er bare kaos, og litt sykt. Datter sendte umiddelbart melding til R, et eller annet sint, og at hun vet. Og det viser seg at R de få gangene hun har kommet på døra her til meg (jobbhelg og tenåringene har vært borte) så har hun gått igjennom en del av våre personlige saker, og R sier at hun vil fortelle alle at jeg har forgrepet meg på henne, og datteren min er både sint på meg for at dette har skjedd, men forteller mest om at R virker sinnsyk, og har fortalt om shady greier hun har gjort før. Men nå skal altså R fortelle alle at jeg en voksen mann har hatt et forhold med henne, og hun ikke har villet osv. Datteren min har nettopp hevet på seg klærne og sagt at hun måtte gå en tur for å tenke. Hun sa at hun følte hun måtte kaste opp. Men hun ga meg en klem, og sa hun var glad for at det i det minste ikke var noe sykdom og farlig, og at vi kan snakkes når hun kommer inn fra gåtur. Tror hun også ville ringte mannen. Herrejesus, hva har jeg gjort! Hva skal jeg gjøre? Dette er jo verre enn det begynte med. Beklager om noe er uklart, og rotete, bare skriver i en hast her. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Dette gjør ikke saken bedre for deg.Du vil forsvare deg selv,og trøster deg med sladder jenta har kommet med.Ta ansvar! Du er for faen en voksen mann og må ta ansvar her.Du skal hpndere dette,Ikke datteren din.For noe melodramatiske greier.Du må ta kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 30. desember 2015 #62 Del Skrevet 30. desember 2015 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg skulle gjerne svart på hver og en av dere som har svart meg siden jeg hentet datteren min, men denne historien har blitt enda mer sær, og om jeg ikke trengte råd tidligere, så gjør jeg det i alle fall nå. Å herre, hva har jeg gjort. Og til dere som sier jeg har gjort noe ille, definitivt, jeg vet det, jeg skulle aldri gjort det. Jeg har vilje, og jeg burde stått enda mer i mot, jeg burde sagt nei tjue ganger til, og jeg burde fjernet meg i større grad fra denne venninnen. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Blir så langt å skrive alt hvordan det skjedde... Fortalte datteren min. Venninnen, la oss kalle henne R, har skrytt i månedsvis over hennes forhold til en eldre mann, utbasunert om sexen, også om ting som da definitivt ikke er sant (min datter fortalte litt, i sjokk og kvalme). Datteren min var først og fremst takknemlig for at jeg ikke var syk, og at det ikke kom til å skje noe med meg. Men sa også "det var deg!" når jeg fortalte om mitt "forhold" til R. Hun sier at hun og venninnene har mistet mer og mer sansen for R det siste halve året, og at R har fortalt slike upassende historier, og at alle har sagt at hun burde avslutte det utifra hvordan hun har fortalt det. Datter sier at hun og R aldri var så gode venner egentlig, men at hun nesten ble presset til å invitere henne i bryllupet (derfor jeg trodde det var en av hennes beste venner, jeg hadde aldri møtt henne før da). Vet ikke hva jeg skal skrive som egentlig er av det viktige her. Alt er bare kaos, og litt sykt. Datter sendte umiddelbart melding til R, et eller annet sint, og at hun vet. Og det viser seg at R de få gangene hun har kommet på døra her til meg (jobbhelg og tenåringene har vært borte) så har hun gått igjennom en del av våre personlige saker, og R sier at hun vil fortelle alle at jeg har forgrepet meg på henne, og datteren min er både sint på meg for at dette har skjedd, men forteller mest om at R virker sinnsyk, og har fortalt om shady greier hun har gjort før. Men nå skal altså R fortelle alle at jeg en voksen mann har hatt et forhold med henne, og hun ikke har villet osv. Datteren min har nettopp hevet på seg klærne og sagt at hun måtte gå en tur for å tenke. Hun sa at hun følte hun måtte kaste opp. Men hun ga meg en klem, og sa hun var glad for at det i det minste ikke var noe sykdom og farlig, og at vi kan snakkes når hun kommer inn fra gåtur. Tror hun også ville ringte mannen. Herrejesus, hva har jeg gjort! Hva skal jeg gjøre? Dette er jo verre enn det begynte med. Beklager om noe er uklart, og rotete, bare skriver i en hast her. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Herregud! Dama er jo syk! Men datteren din virker som en flott jente! Jeg tror jeg ville sørget for å få noe skriftlig på sms, så du har bevis på at det var frivillig! Skaff det så fort som mulig! SÅ ringer du henne og forteller hvor skapet skal stå og sier at hvis hun kommer med den minste løgn, så kommer hun til å angre på at hun noengang har møtt deg! Nå mener jeg ikke at hun skal tro du kommer til å banke henne eller noe, men hun kan gjerne tro at du har kontakter og muligheter til å ødelegge livet hennes sånn generelt. Hun trenger en skikkelig lærepenge! Hun kan ikke få lov til å herse sånn her med andre mennesker! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørkenmus Skrevet 30. desember 2015 #63 Del Skrevet 30. desember 2015 2 timer siden, Badebuksa skrev: Bare griser som har seg? Ikke rart det er mange pølser å få kjøpt. Du er ikke en gris! En uheldig situasjon ja, men herregud, dere er voksne begge to. Problemet her er vel at dattera di kommer til å få en dårlig relasjon til venninna si. Si i fra til dattera di, pakk det inn så godt du kan. Lykke til, det ordner seg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #64 Del Skrevet 30. desember 2015 Kvinnemennesket virker jo fullstendig psykopat. Ta vare på meldinger osv med trusler. Avbryt kontakten og ikke svar henne. Hvis hun går rundt å snakker om at du har forgrepet deg så anmeld henne til politiet. Anonymkode: 41634...002 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 30. desember 2015 #65 Del Skrevet 30. desember 2015 Det du også kan gjøre, er å late som du savner henne og invitere henne over og ta opp samtalen eller filme henne. Husker jeg leste om en fyr som hadde tatt opptak uten å vite det og det reddet han fra en voldteksanklage, for de hadde ledd og hatt sex og hun hadde sagt "takk for en herlig kveld" eller noe sånt. Passe kjipt for henne når det ble spilt i retten kan jeg tro. De eneste som er like ille som de som voldtar er de som juger om voldtekt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #66 Del Skrevet 30. desember 2015 7 minutter siden, Ørkenmus skrev: Du er ikke en gris! En uheldig situasjon ja, men herregud, dere er voksne begge to. Problemet her er vel at dattera di kommer til å få en dårlig relasjon til venninna si. Si i fra til dattera di, pakk det inn så godt du kan. Lykke til, det ordner seg! :-) Han har snakket med datteren nå. Følg med i tråden. Anonymkode: 095d3...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #67 Del Skrevet 30. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen som har noen råd? Nå truer hun med å fortelle hvemsomhelst, alle, at jeg har hatt et seksuelt forhold til henne, der jeg har utnyttet henne, og visse ting om familien, som er privat. Er dette lovlig? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Kom til å tenke på noe. Om du har det skriftelig at dette kvinnemennesket har prøvd å utpresse deg, samt unytte og nesten eit form for overgrep. Og dette har du da bevis på. Og så igjen sier ho at ho "skal fortelle alle om det", så ville eg nesten bare anmeldt ho, og gjort henne oppmerksom på at du gjorde dette. Men for å bli litt mer seriøs, du har såtte deg selv inn i ein kinkig posisjon, og eg har egentlig ikkje mye til tips til deg. Eg ville nok kanskje brukt samme mynt som det ho gjorde mot deg for å redde mitt egent skinn ("Eg fåreslår du glemmer meg, at dette noengang skjedde, og at du ikkje nevner det som har skjedd med oss til noen, ellers blir du anmeldt for utpressing), ville nok ringt og sagt det, eller tatt det face to face slik at ho ikkje hadde noe på meg tilbake igjen liksom. Dette kan selvsagt få ho til å gjøre det ho sier ho skal gjøre, men høres jo nesten ut som ho har tenkt å gjøre det uansett. Men lykke til! Og satser på at noen med mer livserfaring enn meg klarer å finne ein bedre løsning enn meg som kommer med forslag om "blackmailing tilbake" eller anmeldelse (noe eg nesten ville rådført meg med politi og sett om det var mulig å bygge ein sak og gjort uansett). Anonymkode: 1811c...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2015 #68 Del Skrevet 30. desember 2015 Til hovedinnlegget. Du er ikke troverdig. Man kan gjøre en feil en gang ( selv om jeg ikke skjønner det du har funnet på)..... men å tenke at det er feil, og så gjøre det flere ganger ? Det eneste som du syns er kjipt er at du kommer til å bli avslørt... ikke at du har hatt sex med en av venninnene til din datter. Du er ikke en angrende synder, du angrer kun på at du blir avslørt. Stakkars din datter som har en så kjip far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #69 Del Skrevet 30. desember 2015 4 minutter siden, Blomsterert skrev: Dette gjør ikke saken bedre for deg.Du vil forsvare deg selv,og trøster deg med sladder jenta har kommet med.Ta ansvar! Du er for faen en voksen mann og må ta ansvar her.Du skal hpndere dette,Ikke datteren din.For noe melodramatiske greier.Du må ta kontroll. Hæ? Trøster meg med sladder hun har kommet med? 3 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Herregud! Dama er jo syk! Men datteren din virker som en flott jente! Jeg tror jeg ville sørget for å få noe skriftlig på sms, så du har bevis på at det var frivillig! Skaff det så fort som mulig! SÅ ringer du henne og forteller hvor skapet skal stå og sier at hvis hun kommer med den minste løgn, så kommer hun til å angre på at hun noengang har møtt deg! Nå mener jeg ikke at hun skal tro du kommer til å banke henne eller noe, men hun kan gjerne tro at du har kontakter og muligheter til å ødelegge livet hennes sånn generelt. Hun trenger en skikkelig lærepenge! Hun kan ikke få lov til å herse sånn her med andre mennesker! Ja, jeg også begynner å tro at hun kanskje er syk, men jeg kan jo ikke gjøre henne noe. Begynner å lure på om det beste er å kontakte politiet, bare for å nevne saken, hvis noe mer skjer. At hun har gått og snoket i våre private saker da hun har vært her 2 ganger, alene med meg, det er bare helt utrolig. Gravd opp ting som er gjemt langt vekk, om min kone, som er privat, og ikke av graverende karakter, men som det kun er for familien å vite. Hun skrev mye på sms til min datter, da datteren min sendte sint sms til henne. Noe om at hun hadde vært på rommene til alle barna mine. Jeg har også fått en SMS nå: "Du din jævel, tror du er noe, og forteller datra di det selv. Horebukk er du! jeg skal fortelle alle om den døde kona di, fyfan!" og flere mer usammenhengende SMSer. Hun virker ustabil. Herremildemåne. 3 minutter siden, Ørkenmus skrev: Du er ikke en gris! En uheldig situasjon ja, men herregud, dere er voksne begge to. Problemet her er vel at dattera di kommer til å få en dårlig relasjon til venninna si. Si i fra til dattera di, pakk det inn så godt du kan. Lykke til, det ordner seg! :-) Datteren min sa at relasjonen til venninna aldri hadde vært veldig nær, at hun hadde følt seg presset til å invitere R i bryllupet, og at gjengen også har mistet sansen for henne. Nå er hun ute en tur, og jeg håper hun snart kommer inn igjen. Begynner å bli bekymret, det er visst et større problem dette, enn jeg trodde. Anonymkode: 8cd6b...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 30. desember 2015 #70 Del Skrevet 30. desember 2015 Det er jo overhodet ikke normal oppførsel, jeg får gåsehud og tenker på sånne skumle psykothrillere! Jeg tror det lureste du gjør faktisk er å spille snill! Denne dama er muligens for gal til å true! Kanskje sende en melding om at du er lei deg for at det ble sånn her, takke for fine stunder eller noe, men at du synes det er feil å være med din datters venninner. Noe sånt? Klappe henne med hårene? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 30. desember 2015 #71 Del Skrevet 30. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Trøster meg med sladder hun har kommet med? Ja, jeg også begynner å tro at hun kanskje er syk, men jeg kan jo ikke gjøre henne noe. Begynner å lure på om det beste er å kontakte politiet, bare for å nevne saken, hvis noe mer skjer. At hun har gått og snoket i våre private saker da hun har vært her 2 ganger, alene med meg, det er bare helt utrolig. Gravd opp ting som er gjemt langt vekk, om min kone, som er privat, og ikke av graverende karakter, men som det kun er for familien å vite. Hun skrev mye på sms til min datter, da datteren min sendte sint sms til henne. Noe om at hun hadde vært på rommene til alle barna mine. Jeg har også fått en SMS nå: "Du din jævel, tror du er noe, og forteller datra di det selv. Horebukk er du! jeg skal fortelle alle om den døde kona di, fyfan!" og flere mer usammenhengende SMSer. Hun virker ustabil. Herremildemåne. Datteren min sa at relasjonen til venninna aldri hadde vært veldig nær, at hun hadde følt seg presset til å invitere R i bryllupet, og at gjengen også har mistet sansen for henne. Nå er hun ute en tur, og jeg håper hun snart kommer inn igjen. Begynner å bli bekymret, det er visst et større problem dette, enn jeg trodde. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Ja,du trøster deg med at hun har sladret/skrytt av deres forhold.Du fraskriver deg ethvert ansvar.Litt av en mann og pappa må jeg si.Hun er på din datters alder,Du burde ta ansvar,ikke skyve det over på henne! Det er svakt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #72 Del Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, Blomsterert skrev: Ja,du trøster deg med at hun har sladret/skrytt av deres forhold.Du fraskriver deg ethvert ansvar.Litt av en mann og pappa må jeg si.Hun er på din datters alder,Du burde ta ansvar,ikke skyve det over på henne! Det er svakt, Jeg trøster meg vel ikke med at hun har skrytt av det. Jeg synes det er sykt at hun har gjort det, og at nå skal min datter tro at alt det hun har sagt har vært om meg! Jeg tar ansvar, men hva mener du jeg skal gjøre da? Jeg har gjort en grov feil, jeg burde ikke ha ligget med min datters venninne. Men jeg har ikke tenkt å beklage på grunn av aldersforskjellen, R er voksen, 25 år, og jeg har ikke presset henne. Men jeg skulle, som sagt, aldri ha ligget med noen som kjente min datter først. Anonymkode: 8cd6b...9f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #73 Del Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg inderlig godt, men å knulle venninner av datter er ikke representativt for "feil begått i livet". Anonymkode: 4ff34...760 Det skjer nok litt av hvert som det ikke snakkes så mye om både her og der. Hvor representativt det er vet ikke jeg, men jeg vet om et tilfelle der mor hadde seg med venninnen til datteren. De var begge voksne. Anonymkode: 41634...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 30. desember 2015 #74 Del Skrevet 30. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trøster meg vel ikke med at hun har skrytt av det. Jeg synes det er sykt at hun har gjort det, og at nå skal min datter tro at alt det hun har sagt har vært om meg! Jeg tar ansvar, men hva mener du jeg skal gjøre da? Jeg har gjort en grov feil, jeg burde ikke ha ligget med min datters venninne. Men jeg har ikke tenkt å beklage på grunn av aldersforskjellen, R er voksen, 25 år, og jeg har ikke presset henne. Men jeg skulle, som sagt, aldri ha ligget med noen som kjente min datter først. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Nei,du skulle ikke det.Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #75 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg skal slutte å skrive i tråden, og heller få kontakt med politiet. Min yngste datter har ringt og sagt at noen med ukjent nummer har ringt henne flere ganger i løpet av siste time, så dette har nok kommet ut av kontroll, og burde nok ikke skrivest mer om på KG, det har du rett i. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Endret 31. desember 2015 av pinar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #76 Del Skrevet 31. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er mulig at denne kvinnen gjør det. Men hun virker for opptatt med å sende sinte SMS. Og min datter har vært opptatt i hele kveld. Jeg tror jeg skal slutte å skrive i tråden, og heller få kontakt med politiet. Min yngste datter har ringt og sagt at noen med ukjent nummer har ringt henne flere ganger i løpet av siste time, så dette har nok kommet ut av kontroll, og burde nok ikke skrivest mer om på KG, det har du rett i. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Hva skriver hun? Anonymkode: a38b6...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #77 Del Skrevet 31. desember 2015 Og hvorfor skriver hun sinte sms nå i kveld? Har du TS kontaktet henne i kveld? Anonymkode: a38b6...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #78 Del Skrevet 31. desember 2015 Hvorfor er denne tråden startet i forum Seksualitet? Dette hører vel hjemme i Relasjoner... Anonymkode: a38b6...18a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #79 Del Skrevet 31. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor skriver hun sinte sms nå i kveld? Har du TS kontaktet henne i kveld? Anonymkode: a38b6...18a Men les nå tråden da! Anonymkode: 095d3...c96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #80 Del Skrevet 31. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skriver hun? Anonymkode: a38b6...18a Det hun skriver er ganske drøyt, og truende. Min datter har heller ikke kommet hjem igjen. Alt går til helvete. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor skriver hun sinte sms nå i kveld? Har du TS kontaktet henne i kveld? Anonymkode: a38b6...18a Nei, min datter sendte R en melding da jeg fortalte henne om hva som hadde vært mellom oss. Det følgte en tirade med SMS til min datter, og deretter fikk jeg, og det pågår. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er denne tråden startet i forum Seksualitet? Dette hører vel hjemme i Relasjoner... Anonymkode: a38b6...18a Det er sant. Beklager. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå