AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #21 Del Skrevet 30. desember 2015 Skjerp deg. Det du har gjort er virkelig ikke så gale. Litt "kleint" kanskje, for å bruke ungdommens språk, men ikke noe verre enn det. Du er 43 og hun er 25, det er jo godt innafor. Var sikker på at du var 50 og hadde pult dattra di sin venninne på 16 når jeg begynte lese innlegget ditt. Nå forteller du dattera di om denne flausen, så kan du komme puletøsen din i forkjøpet ved å fortelle henne at dattera di allerede veit om dere. Anonymkode: 2f0a8...cb2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #22 Del Skrevet 30. desember 2015 2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Råd kan du få vet du. Ok, du har fucket opp. Det er greit nok, det er det flere menn enn deg som har gjort så der er du ikke alene. Men, de færreste tar for seg av datterens venninner da... der er du mer i en særstilling. Jeg sitter med ett eneste spørsmål: Hvorfor i alle dager lar du som er 43, og dermed 'rimelig voksen' , deg utpresse av en kvinne på 25? Og har du undersøkt hva hun egentlig vil ved å drive utpressingen sin mot deg? - finn ut av det først, så skal vi se hvordan vi kan finne igjen de ballene du tømte forleden dag Pleier du smile når en ulykke treffer deg eller er det en skrivefeil det også? Hehe, uff, nei, jeg pleier jo ikke det. Men brukte smilefjes for å, vet ikke egentlig, være positiv mot deg? Aner ikke, er egentlig mest kvalm og fortvila nå. Jeg trenger de ballene tilbake ja. Jeg ser det ikke som at jeg har tatt for meg av datterens venninner, jeg prøvde virkelig å holde meg unna, og tenkte på det som utenkelig at jeg skulle ha noe med henne å gjøre. Jeg vet at selvsagt har jeg mulighet til kontroll, men jeg må bare få sagt at jeg ikke har, på noe tidspunkt, oppsøkt denne dama. Det var bra, og fint, og godt, men jeg bestemte meg hver gang for at det ikke var greit. Og jeg sa fra, og holdt meg unna. Og hvordan det da er mulig at hun har fått meg på gli likevel, jeg aner det ikke, jeg tenker nå at "så vanskelig kan det vel ikke ha vært" å skikkelig, skikkelig avvise henne. Jeg vrir hjernen min for å finne ut hvorfor(!) jeg lot det skje. Hun var pågående, viste at hun ble "lei seg" da jeg ikke ville ha henne selv om hun veldig aktivt gikk etter meg. Jeg er vel ensom! Så jævla ensom... Selvsagt skulle jeg ikke vært med henne likevel, men ja, jeg vet ikke, for jeg klandrer meg selv virkelig for å ikke ha vært steil og sagt tydelig nei, jeg gjorde jo det også, men hun fortsatte, og det er ikke som at jeg med to tenåringer i hus ahr mye tid utenom til dating, så når hun ville ha meg, ja, jeg ble sjarmert. Jeg kommer ikke til å la meg utpresse. Hun mistet raskt sjarmen, og det er ganske sært å ønske å såre min datter på denne måten, så jeg kan jo ikke fortsette det, jeg må fortelle datteren min om det, men hvordan? 1 minutt siden, Franke Ann skrev: Det er ikke lov å true seg til sex på noen som helst måte. Om en mann hadde truet en kvinne med å fortsette å ligge med ham, hvis ikke kommer han til å fortelle X og Y at de allerede har ligget sammen, ville han kunne blitt dømt for voldtekt (dersom hun faktisk hadde ligget med ham igjen pga trusslene). Jeg regner med det samme gjelder for menn. Det bør det ihvertfall. Jeg kommer ikke til å ligge med henne igjen. Som Mis(s)understood skriver over, det får være måte på å ikke ha baller. Anonymkode: 8cd6b...9f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #23 Del Skrevet 30. desember 2015 Herregud, du må jo bli klin kokos av å drive overanalysere/forstå/forklare/unnskylde deg sånn på den måten. Ungjenta var kåt på deg, og du ga etter. Som enhver annen mann i din situasjon hadde gjort. Som sagt, 43 og 25 er helt innafor når det kommer til puleforhold. Get over it!! Anonymkode: 2f0a8...cb2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #24 Del Skrevet 30. desember 2015 10 minutter siden, lulle skrev: Kinkig situasjon. Lurer på hva denne 25 åringen tenker...vil hun ha sex med deg mot din vilje? Jeg aner ikke. Det kommer uansett ikke på tale. Men ja er interessant det du spør om her, hva tenker hun egentlig når hun prøver å presse til seg sex. 9 minutter siden, skyflakes skrev: Absolutt ikke. Å vite at ens far har sex er ille i seg selv, for ingen på 23 vil i det hele tatt tenke over noe slikt. At det attpå til er med en venninne er.... nei jeg aner ikke hva jeg skal si. Det kommer jo mye an på hvordan du selv tenker ang det som har skjedd og om du klarer å uttrykke dette til henne. Om min far hadde "angret" på dette hadde vel egentlig ikke gjort saken noe bedre for min del Uff. Takk for at du svarer! Selv om jeg skulle ønske du kom med noe som kunne gjøre denne idiotiske greia jeg har gjort litt mindre ille å fortelle min datter om. 8 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Idet du forteller det til datteren din, har jo ikke venninnen lenger noe å presse deg med. Det er helt sant, og det må nok bli det jeg gjør. Men jeg skulle ønske jeg ikke trengte å innrømme en slik svak handling til min datter. Hun ser opp til meg, og å vite at jeg for henne har vært et forbilde har gitt meg så utrolig mye, men nå er jeg bare liten, og svak, og jeg skulle ønske jeg ikke trengte å være det for henne. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg. Det du har gjort er virkelig ikke så gale. Litt "kleint" kanskje, for å bruke ungdommens språk, men ikke noe verre enn det. Du er 43 og hun er 25, det er jo godt innafor. Var sikker på at du var 50 og hadde pult dattra di sin venninne på 16 når jeg begynte lese innlegget ditt. Nå forteller du dattera di om denne flausen, så kan du komme puletøsen din i forkjøpet ved å fortelle henne at dattera di allerede veit om dere. Anonymkode: 2f0a8...cb2 Så du tror ikke det vil ødelegge forholdet til min datter? Anonymkode: 8cd6b...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #25 Del Skrevet 30. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, du må jo bli klin kokos av å drive overanalysere/forstå/forklare/unnskylde deg sånn på den måten. Ungjenta var kåt på deg, og du ga etter. Som enhver annen mann i din situasjon hadde gjort. Som sagt, 43 og 25 er helt innafor når det kommer til puleforhold. Get over it!! Anonymkode: 2f0a8...cb2 Jeg er jo enig med alderen, men det at denne dama er en av min datters beste venner, endrer jo på saken. Er du mann eller kvinne selv? Alder? Jeg skulle for all del ønske at det du skriver er det som er rett her, men har jo fått ganske annerledes svar i denne tråden. Så du mener at du hadde akseptert dette om du fikk vite det av din far? Anonymkode: 8cd6b...9f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #26 Del Skrevet 30. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du tror ikke det vil ødelegge forholdet til min datter? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Det veit da jeg ingenting om. Visse forhold blir ødelagt av mye mindre alvorlige ting enn dette, mens i andre forhold hadde hele greia bare blitt sett på som komisk. Vet ikke hvordan dattera di er på sånne ting. Er hun av den skinnhellige og dømmende typen så kan det jo tenkes hun blir furt på deg. Men akkurat det vet da du bedre enn noen andre her. Anonymkode: 2f0a8...cb2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #27 Del Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det veit da jeg ingenting om. Visse forhold blir ødelagt av mye mindre alvorlige ting enn dette, mens i andre forhold hadde hele greia bare blitt sett på som komisk. Vet ikke hvordan dattera di er på sånne ting. Er hun av den skinnhellige og dømmende typen så kan det jo tenkes hun blir furt på deg. Men akkurat det vet da du bedre enn noen andre her. Anonymkode: 2f0a8...cb2 Jeg aner ikke. Det kommer jo an på hvor godt forhold hun og denne venninnen har. Noen tips til hva jeg kan si for å gjøre det mindre ille? Skal hente henne hos en annen venninne nå straks, kanskje jeg bare hopper i det og tar samtalen i bilen. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 30. desember 2015 #28 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) 22 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: INGEN vil kunne bli dømt for voldtekt for et slikt scenario som er skissert i denne tråden - tull på deg! Da begynner voldtekstbegrepet å bli noe i overkant utvannet. Utpressing ja, dårlig moral ja - men voldtekst - NEI! Skoleelev ble dømt til 4 års fengsel for voldtekt 18-åringen anket på stedet da Asker og Bærum tingrett ga ham fire års fengsel som å ha presset venninnen til oralsex. Retten skriver følgende: "Tiltalte har alvorlig krenket fornærmede ved å skaffe seg oralsex av henne to ganger ved å true med å ødelegge hennes forhold til kjæresten." Same shit, different wrapping. Endret 30. desember 2015 av Franke Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #29 Del Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke. Det kommer jo an på hvor godt forhold hun og denne venninnen har. Noen tips til hva jeg kan si for å gjøre det mindre ille? Skal hente henne hos en annen venninne nå straks, kanskje jeg bare hopper i det og tar samtalen i bilen. Anonymkode: 8cd6b...9f6 IKKE ta samtalen i bilen!!! Anonymkode: a38b6...18a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #30 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det veit da jeg ingenting om. Visse forhold blir ødelagt av mye mindre alvorlige ting enn dette, mens i andre forhold hadde hele greia bare blitt sett på som komisk. Vet ikke hvordan dattera di er på sånne ting. Er hun av den skinnhellige og dømmende typen så kan det jo tenkes hun blir furt på deg. Men akkurat det vet da du bedre enn noen andre her. Anonymkode: 2f0a8...cb2 Ikke våg å kall det "skinnhellig eller dømmende" om datter rasende , når faren knuller venninnen!! Bildet av venninne suger ku...til faren må være en lidelse. Anonymkode: 4ff34...760 Endret 30. desember 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #31 Del Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: IKKE ta samtalen i bilen!!! Anonymkode: a38b6...18a Okei? Hvordan det? Andre tips? Når vi kommer hjem? Anonymkode: 8cd6b...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #32 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hvordan hadde det vært for deg om din mor hadde hatt sexuelle erfaringer med din bestekamerat mens du var på alder på din datter?! Anonymkode: a38b6...18a Endret 2. januar 2016 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #33 Del Skrevet 30. desember 2015 24 minutter siden, Franke Ann skrev: Det er ikke lov å true seg til sex på noen som helst måte. Om en mann hadde truet en kvinne med å fortsette å ligge med ham, hvis ikke kommer han til å fortelle X og Y at de allerede har ligget sammen, ville han kunne blitt dømt for voldtekt (dersom hun faktisk hadde ligget med ham igjen pga trusslene). Jeg regner med det samme gjelder for menn. Det bør det ihvertfall. Men TS er jo beyond tjukk i huet hvis han ligger med henne etter at hun har truet han? Det sier vel litt om noen når de truer med å avsløre dere etter sex? Greit hun er 25 å spretten, men djises... Man puler jo ikke folk som helt tydelig er klin gærne, og spesielt ikke når man får vite om galskapet i etterkant. Anonymkode: 45a0c...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #34 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke våg å kall det "skinnhellig eller dømmende" om datter rasende , når faren knuller venninnen!! Bildet av venninne suger ku...til faren må være en lidelse. Anonymkode: 4ff34...760 Og det er ikke slik at jeg "knuller venninnen". Det har skjedd en del ganger over de siste månedene, men det har aldri vært en relasjon der vi har avtalt å møtes, og hatt noe mer kontakt. Å skrive ordet forhold i overskriften burde jeg endret til "forhold". Og det å si at jeg har overgrepet meg på denne venninnen. Alvorlig talt? Hun er 25 og hun gikk etter meg, jeg har aldri noen av disse gangene, tatt initiativ til kontakten med henne. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Endret 30. desember 2015 av Bond 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 30. desember 2015 #35 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men TS er jo beyond tjukk i huet hvis han ligger med henne etter at hun har truet han? Det sier vel litt om noen når de truer med å avsløre dere etter sex? Greit hun er 25 å spretten, men djises... Man puler jo ikke folk som helt tydelig er klin gærne, og spesielt ikke når man får vite om galskapet i etterkant. Anonymkode: 45a0c...c82 Det er hun som er overgriperen her, ikke han. Endret 30. desember 2015 av Franke Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #36 Del Skrevet 30. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det veit da jeg ingenting om. Visse forhold blir ødelagt av mye mindre alvorlige ting enn dette, mens i andre forhold hadde hele greia bare blitt sett på som komisk. Vet ikke hvordan dattera di er på sånne ting. Er hun av den skinnhellige og dømmende typen så kan det jo tenkes hun blir furt på deg. Men akkurat det vet da du bedre enn noen andre her. Anonymkode: 2f0a8...cb2 Dette har da ingenting med å være skinnhellig å dømmende å gjøre? Hadde du syns det var fett dersom din 43årige bestekompis knulla datteren din på 23? Ta samtalen hjemme TS. Bare sett henne ned og kom med sannheten, og så får du håpe på det beste. Anonymkode: 45a0c...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 30. desember 2015 #37 Del Skrevet 30. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, uff, nei, jeg pleier jo ikke det. Men brukte smilefjes for å, vet ikke egentlig, være positiv mot deg? Aner ikke, er egentlig mest kvalm og fortvila nå. Jeg trenger de ballene tilbake ja. Jeg ser det ikke som at jeg har tatt for meg av datterens venninner, jeg prøvde virkelig å holde meg unna, og tenkte på det som utenkelig at jeg skulle ha noe med henne å gjøre. Jeg vet at selvsagt har jeg mulighet til kontroll, men jeg må bare få sagt at jeg ikke har, på noe tidspunkt, oppsøkt denne dama. Det var bra, og fint, og godt, men jeg bestemte meg hver gang for at det ikke var greit. Og jeg sa fra, og holdt meg unna. Og hvordan det da er mulig at hun har fått meg på gli likevel, jeg aner det ikke, jeg tenker nå at "så vanskelig kan det vel ikke ha vært" å skikkelig, skikkelig avvise henne. Jeg vrir hjernen min for å finne ut hvorfor(!) jeg lot det skje. Hun var pågående, viste at hun ble "lei seg" da jeg ikke ville ha henne selv om hun veldig aktivt gikk etter meg. Jeg er vel ensom! Så jævla ensom... Selvsagt skulle jeg ikke vært med henne likevel, men ja, jeg vet ikke, for jeg klandrer meg selv virkelig for å ikke ha vært steil og sagt tydelig nei, jeg gjorde jo det også, men hun fortsatte, og det er ikke som at jeg med to tenåringer i hus ahr mye tid utenom til dating, så når hun ville ha meg, ja, jeg ble sjarmert. Jeg kommer ikke til å la meg utpresse. Hun mistet raskt sjarmen, og det er ganske sært å ønske å såre min datter på denne måten, så jeg kan jo ikke fortsette det, jeg må fortelle datteren min om det, men hvordan? Jeg kommer ikke til å ligge med henne igjen Anonymkode: 8cd6b...9f6 Så i klartekst så har altså 'en av din datters såkalt beste venner' fått ammunisjon som hun tenker bruke til å såre en av sine beste venner? Det vennskapet er ikke verd 5 flate øre slik jeg hører det beskrevet. Ta tyren ved hornene. Din datter er et voksent menneske, ikke en jentunge på 16 - 17 som ville lage drama. Fortell din datter at du har gjort en skikkelig blemme. Nemlig å ha latt hennes venninne overtale deg til å ha sex med henne, - noe du angrer veldig på da du forstod at den såkalte 'venninnen' egentlig bare ville ha noe å kunne bruke som utpressing overfor deg med. Og at trusselen var å såre din datter ved å fortelle henne at hennes far hadde sex med henne. Du kan sikkert forestille deg med hvilken brede pensel det vil bli beskrevet i hver nitidige detalj. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. desember 2015 #38 Del Skrevet 30. desember 2015 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke avtalt møter med henne. Har aldri avtalt møte med henne. I morgen er det nyttårsaften og vi kommer til å treffes dit vi skal. Jeg kunne bare unngått det, gått et annet sted, gjort noe annet, men hun har sagt at da også vil hun si det til dattera. Det er jo nesten utenkelig nå å ha sex med henne, det er jo ganske drøyt at hun utpresser meg på denne måten, og jeg får ikke veldig lyst da, eller ja, får enda mindre lyst. Jeg ønsker ikke at min datter skal få ødelagt forholdet til meg eller denne venninna, men det er som du sier, kanskje bedre om det kommer fra meg enn venninnen. Men jeg aner ikke HVA jeg kan si til min datter! Anonymkode: 8cd6b...9f6 Det er og ganske drøyt at du lå med denne venninnen. Ta konsekvensene. Sånn går det når du bare skal tenke med gærent hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #39 Del Skrevet 30. desember 2015 Ja,ja TS Din datter kan uheldigvis bli halvsøster til sin forhenværendes venninnes barn Anonymkode: a38b6...18a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #40 Del Skrevet 30. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hadde det vært for deg om din mor hadde hatt sexuelle erfaringer med din bestekamerat mens du var på alder på din datter?! Anonymkode: a38b6...18a Jeg hadde synes det var veldig ubehagelig. Det hadde kommet an på hvor gode venner jeg var med denne fyren. Men jeg hadde synes det var veldig unødvendig og litt ekkelt. Men jeg hadde ikke tenkt at det var noe moren min hadde gjort for å såre meg. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men TS er jo beyond tjukk i huet hvis han ligger med henne etter at hun har truet han? Det sier vel litt om noen når de truer med å avsløre dere etter sex? Greit hun er 25 å spretten, men djises... Man puler jo ikke folk som helt tydelig er klin gærne, og spesielt ikke når man får vite om galskapet i etterkant. Anonymkode: 45a0c...c82 Jeg kommer jo ikke til å ligge med henne igjen! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har da ingenting med å være skinnhellig å dømmende å gjøre? Hadde du syns det var fett dersom din 43årige bestekompis knulla datteren din på 23? Ta samtalen hjemme TS. Bare sett henne ned og kom med sannheten, og så får du håpe på det beste. Anonymkode: 45a0c...c82 Ja, da tar jeg den heller når vi kommer hjem. Jeg hadde reagert kraftig hvis en av mine kompiser hadde hatt sex med min datter! Men jeg vet ikke om det er på grunn av maktforholdet, for han kjenner henne godt osv. Og dessuten er min datter gift. 2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Så i klartekst så har altså 'en av din datters såkalt beste venner' fått ammunisjon som hun tenker bruke til å såre en av sine beste venner? Det vennskapet er ikke verd 5 flate øre slik jeg hører det beskrevet. Ta tyren ved hornene. Din datter er et voksent menneske, ikke en jentunge på 16 - 17 som ville lage drama. Fortell din datter at du har gjort en skikkelig blemme. Nemlig å ha latt hennes venninne overtale deg til å ha sex med henne, - noe du angrer veldig på da du forstod at den såkalte 'venninnen' egentlig bare ville ha noe å kunne bruke som utpressing overfor deg med. Og at trusselen var å såre din datter ved å fortelle henne at hennes far hadde sex med henne. Du kan sikkert forestille deg med hvilken brede pensel det vil bli beskrevet i hver nitidige detalj. Ja, jeg har jo gjort meg noen tanker om det også. Hvorfor er hun villig til å såre min datter på den måten, og for hva? Takk for tipset, jeg har bestemt meg for å fortelle det, men noen foreslår ikke i bilen, så jeg får ta det etter jeg har hentet henne nå snart. Fy faen at jeg måtte være så dum. 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Det er og ganske drøyt at du lå med denne venninnen. Ta konsekvensene. Sånn går det når du bare skal tenke med gærent hode Ja, jeg er enig. Jeg må ta konsekvensene, og det skal jeg. Har du noen tips til hvordan jeg kan fortelle det uten å såre min datter, eller med å såre henne minst mulig? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå