AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg har kommet i en idiotisk situasjon. Jeg har vel satt meg der selv, og nå da jeg prøver å gjøre det riktige så blir jeg utpresset. Jeg har hatt sex med en av min datters beste venner. Jeg ble sjarmert da henne la an på meg, en "gamling" i forhold til henne. Men jeg tenkte at jeg holdt meg jo unna, hun gjorde det sikkert på skøy. Men senere viste det seg at hun virkelig ville ha meg, og det endte med at vi hadde sex. Og sexen var bra. Men etterpå, dagen etter på, snakket vi og jeg sa at det ikke var rett og det kunne ikke skje igjen, hun var enig. Nå har det gått 3 mnd, og vi har hatt sex en del ganger likevel. Hver eneste gang har jeg visst at det er feil, og sagt at det ikke må skje igjen, men, og ja det er helt sant, hun har oppsøkt meg. Ikke for å si at jeg ikke har likt det, for det har jeg, men jeg har ikke oppsøkt henne i et ønske om å holde frem relasjonen. Hun prøvde igjen i helgen, jeg avviste henne, og da sier hun at om jeg avslutter relasjonen kommer hun til å fortelle min datteren om det. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi møtes igjen i morgen, og hun sa at jeg fikk bestemme meg inntil da. Herlighet, for en idiotisk situasjon! Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 8cd6b...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Del Skrevet 30. desember 2015 Dattera di kommer nok til å få vite om dette uansett. Du får komme dama i forkjøpet og gå til korset og fortelle det til dattera di først. Det er bedre dersom det kommer fra deg framfor fra venninna. MEN, hvorfor i alle dager avtaler du møter med venninna dersom du ønsker å avslutte??? Anonymkode: 43f50...bc2 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. desember 2015 #3 Del Skrevet 30. desember 2015 Alder??? Og det er vel dette som kalles konsekvenser? Lite lurt av deg å gjøre dette, nå kommer den sure svie etter den søte kløe... Det jeg vil anbefale deg er å snakke med datteren din før venninnen gjør det... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Del Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dattera di kommer nok til å få vite om dette uansett. Du får komme dama i forkjøpet og gå til korset og fortelle det til dattera di først. Det er bedre dersom det kommer fra deg framfor fra venninna. MEN, hvorfor i alle dager avtaler du møter med venninna dersom du ønsker å avslutte??? Anonymkode: 43f50...bc2 Jeg har ikke avtalt møter med henne. Har aldri avtalt møte med henne. I morgen er det nyttårsaften og vi kommer til å treffes dit vi skal. Jeg kunne bare unngått det, gått et annet sted, gjort noe annet, men hun har sagt at da også vil hun si det til dattera. Det er jo nesten utenkelig nå å ha sex med henne, det er jo ganske drøyt at hun utpresser meg på denne måten, og jeg får ikke veldig lyst da, eller ja, får enda mindre lyst. Jeg ønsker ikke at min datter skal få ødelagt forholdet til meg eller denne venninna, men det er som du sier, kanskje bedre om det kommer fra meg enn venninnen. Men jeg aner ikke HVA jeg kan si til min datter! Anonymkode: 8cd6b...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Del Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev: Alder??? Og det er vel dette som kalles konsekvenser? Lite lurt av deg å gjøre dette, nå kommer den sure svie etter den søte kløe... Det jeg vil anbefale deg er å snakke med datteren din før venninnen gjør det... Jeg er 43, min datter er 23 og venninnen er 25. Jeg er helt enig, det er jo dette som er konsekvenser. Det er helt idiotisk at jeg lot henne få has på meg. Jeg har jo vilje selv og skulle avvist henne mer første gang, og andre gang, og ja, hver eneste gang. Når jeg endelig skjerper meg og sier skikkelig, skikkelig nei, så blir det slik! Det er ikke det samme om en mann sier nei, da er det liksom greit å fortsette å presse og flørte. Ikke at jeg ble presset med, for jeg ble jo selvsagt tent selv, men jeg prøvde selvsagt å si nei, og sa nei flere ganger, og prøvde å fjerne meg fra henne. Ville ikke gjøre det mot datteren min, men likevel endte det slik. Faen. Anonymkode: 8cd6b...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Del Skrevet 30. desember 2015 Dattera di får vite det før eller senere uansett hvilken gris hun har til far! Er vel bare å legge kortene på bordet for moren hennes først og fremst, og pakke sakene sine med halen mellom bena og fordufte for en lang lang stund rett og slett. Syns ikke noe synd på deg! Anonymkode: 05f81...cee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 30. desember 2015 #7 Del Skrevet 30. desember 2015 Har du det skriftlig at hun har truet deg dersom du ikke fortsetter forholdet? Det hun bedriver er faktisk voldtekt, og noe hun bør kunne dømmes for. Ville satt hardt mot hardt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 30. desember 2015 #8 Del Skrevet 30. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dattera di får vite det før eller senere uansett hvilken gris hun har til far! Er vel bare å legge kortene på bordet for moren hennes først og fremst, og pakke sakene sine med halen mellom bena og fordufte for en lang lang stund rett og slett. Syns ikke noe synd på deg! Anonymkode: 05f81...cee Bare griser som har seg? Ikke rart det er mange pølser å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. desember 2015 #9 Del Skrevet 30. desember 2015 4 minutter siden, Franke Ann skrev: Det hun bedriver er faktisk voldtekt, og noe hun bør kunne dømmes for. HÆ???? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Del Skrevet 30. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dattera di får vite det før eller senere uansett hvilken gris hun har til far! Er vel bare å legge kortene på bordet for moren hennes først og fremst, og pakke sakene sine med halen mellom bena og fordufte for en lang lang stund rett og slett. Syns ikke noe synd på deg! Anonymkode: 05f81...cee Hvorfor er jeg en gris? Det er selvsagt ikke rett å ha sex med en venninne av min datter, men utro er jeg i alle fall ikke. Jeg er singel og venninnen er singel, og voksen. Er hun like mye gris som legger an på faren til en god venninne? Min avdøde kone skulle jeg mer enn gjerne ha fortalt dette til, hun var alltid ... hun visste alltid hva man skulle gjøre, selv når man dreit seg skikkelig ut. Det er heller ikke snakk om å pakke sakene sine, jeg bor alene sammen med min datters to småsøsken. Og datteren min bor ikke hos oss, bortsett fra i ferier. 1 minutt siden, Franke Ann skrev: Har du det skriftlig at hun har truet deg dersom du ikke fortsetter forholdet? Det hun bedriver er faktisk voldtekt, og noe hun bør kunne dømmes for. Ville satt hardt mot hardt her. Nei, vi snakket sammen i helgen. Men jeg kan jo si det til henne, men hun vil jo bare gå til datteren min. Anonymkode: 8cd6b...9f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 30. desember 2015 #11 Del Skrevet 30. desember 2015 6 minutter siden, Franke Ann skrev: Har du det skriftlig at hun har truet deg dersom du ikke fortsetter forholdet? Det hun bedriver er faktisk voldtekt, og noe hun bør kunne dømmes for. Ville satt hardt mot hardt her. Eeeh.. Det hun bedriver er utpressing. En vesentlig forskjell. Prøver å sette meg inn i denne absurde siutasjonen, og kom frem til at jeg nok heller ville hørt det fra min far enn fra min venninne. Så du får nok si det til henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Del Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, skyflakes skrev: Eeeh.. Det hun bedriver er utpressing. En vesentlig forskjell. Prøver å sette meg inn i denne absurde siutasjonen, og kom frem til at jeg nok heller ville hørt det fra min far enn fra min venninne. Så du får nok si det til henne. Ja, jeg tror du har rett. Men hva skal jeg si? Du skriver at du prøvde å sette deg inn i situasjonen. Er det noe som hadde gjort det mer greit? Eller, mer greit blir jo tullete, men mindre fælt da? Er det noe som kunne gjort at du tok det bedre, og var mer aksepterende i forhold til det som hadde skjedd? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 30. desember 2015 #13 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Få trusselen bekreftet skriftlig, facebook eller SMS. Ordlegger du deg riktig vil hun nok skrive det du trenger for å vise hva hun planlegger å gjøre. Så ville jeg satt meg rolig ned med datteren og fortalt historien. Siden dette er seksuell utpressing ville jeg vurdert om ikke det var på sin plass med en prat med politiet. En voksen dame burde vite bedre enn å true seg til sex. Endret 30. desember 2015 av HvittHus 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 30. desember 2015 #14 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Råd kan du få vet du. Ok, du har fucket opp. Det er greit nok, det er det flere menn enn deg som har gjort så der er du ikke alene. Men, de færreste tar for seg av datterens venninner da... der er du mer i en særstilling. Jeg sitter med ett eneste spørsmål: Hvorfor i alle dager lar du som er 43, og dermed 'rimelig voksen' , deg utpresse av en kvinne på 25? Og har du undersøkt hva hun egentlig vil ved å drive utpressingen sin mot deg? - finn ut av det først, så skal vi se hvordan vi kan finne igjen de ballene du tømte forleden dag Pleier du smile når en ulykke treffer deg eller er det en skrivefeil det også? Endret 30. desember 2015 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 30. desember 2015 #15 Del Skrevet 30. desember 2015 9 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: HÆ???? 6 minutter siden, skyflakes skrev: Eeeh.. Det hun bedriver er utpressing. En vesentlig forskjell. Det er ikke lov å true seg til sex på noen som helst måte. Om en mann hadde truet en kvinne med å fortsette å ligge med ham, hvis ikke kommer han til å fortelle X og Y at de allerede har ligget sammen, ville han kunne blitt dømt for voldtekt (dersom hun faktisk hadde ligget med ham igjen pga trusslene). Jeg regner med det samme gjelder for menn. Det bør det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #16 Del Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, HvittHus skrev: Få trusselen bekreftet skriftlig, facebook eller SMS. Ordlegger du deg riktig vil hun nok skrive det du trenger for å vise hva hun planlegger å gjøre. Så ville jeg satt meg rolig ned med datteren og fortalt historien. Siden dette er seksuell utpressing ville jeg vurdert om ikke det var på sin plass med en prat med politiet. En vokse burde vite bedre enn å true seg til sex. Jeg skal nok få til å få henne til å skrive det på SMS. Men hvis jeg uansett skal fortelle datteren min om dette selv, har det noe å si? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 30. desember 2015 #17 Del Skrevet 30. desember 2015 Kinkig situasjon. Lurer på hva denne 25 åringen tenker...vil hun ha sex med deg mot din vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. desember 2015 #18 Del Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, Franke Ann skrev: Det er ikke lov å true seg til sex på noen som helst måte. Om en mann hadde truet en kvinne med å fortsette å ligge med ham, hvis ikke kommer han til å fortelle X og Y at de allerede har ligget sammen, ville han kunne blitt dømt for voldtekt (dersom hun faktisk hadde ligget med ham igjen pga trusslene). Jeg regner med det samme gjelder for menn. Det bør det ihvertfall. INGEN vil kunne bli dømt for voldtekt for et slikt scenario som er skissert i denne tråden - tull på deg! Da begynner voldtekstbegrepet å bli noe i overkant utvannet. Utpressing ja, dårlig moral ja - men voldtekst - NEI! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 30. desember 2015 #19 Del Skrevet 30. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror du har rett. Men hva skal jeg si? Du skriver at du prøvde å sette deg inn i situasjonen. Er det noe som hadde gjort det mer greit? Eller, mer greit blir jo tullete, men mindre fælt da? Er det noe som kunne gjort at du tok det bedre, og var mer aksepterende i forhold til det som hadde skjedd? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Absolutt ikke. Å vite at ens far har sex er ille i seg selv, for ingen på 23 vil i det hele tatt tenke over noe slikt. At det attpå til er med en venninne er.... nei jeg aner ikke hva jeg skal si. Det kommer jo mye an på hvordan du selv tenker ang det som har skjedd og om du klarer å uttrykke dette til henne. Om min far hadde "angret" på dette hadde vel egentlig ikke gjort saken noe bedre for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. desember 2015 #20 Del Skrevet 30. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal nok få til å få henne til å skrive det på SMS. Men hvis jeg uansett skal fortelle datteren min om dette selv, har det noe å si? Anonymkode: 8cd6b...9f6 Idet du forteller det til datteren din, har jo ikke venninnen lenger noe å presse deg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå