Batteri Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hei! Fikk gavekort hos en frisørsalong til jul. Jeg klipper håret mitt selv, så jeg trenger ikke noen behandling. Tenkte jeg skulle bruke det på hårprodukter. Men jeg aner ikke hva! Noen som har noen fine tips? Og hva slags merke bør jeg gå for? Har tidligere vært fornøyd med KMS, men er åpen for forslag. 😊 Endret 30. desember 2015 av Batteri
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Du må jo skrive hvordan hår du har for at noen kan komme med tips til deg. Anonymkode: 5f39b...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 32 minutter siden, Batteri skrev: Hei! Fikk gavekort hos en frisørsalong til jul. Jeg klipper håret mitt selv, så jeg trenger ikke noen behandling. Tenkte jeg skulle bruke det på hårprodukter. Men jeg aner ikke hva! Noen som har noen fine tips? Og hva slags merke bør jeg gå for? Har tidligere vært fornøyd med KMS, men er åpen for forslag. 😊 Hva slags hårprodukter trenger du (hårgele, hårmousse, osv?) og hva av hårprodukter bruker du vanligvis? Hvordan er håret ditt (langt, kort, krøller, rett, farget, bleket, osv)? Anonymkode: d6655...0a6 1
Batteri Skrevet 30. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2015 Det jeg ønsker meg er egentlig gode pleie/stylingprodukter. Har langt, farget hår med fall som er veldig tørt. Pleier å bruke mye hårolje. Ikke glad i mousse. Vil ikke ha sjampo og balsam. 1
Dollie Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Den 30. desember 2015 at 22.48, Batteri skrev: Det jeg ønsker meg er egentlig gode pleie/stylingprodukter. Har langt, farget hår med fall som er veldig tørt. Pleier å bruke mye hårolje. Ikke glad i mousse. Vil ikke ha sjampo og balsam. Hva med å bruke det på en god fuktighetskur?😊
happiest Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Kanskje de som ga deg gavekorter håpte på at du skulle bruke det på en frisørtime (som et hint...)? Utenom klipp ville jeg brukt det på feks styling av håret (kanskje du skal på en fest/i et bryllup eller lignende snart?), få kuret håret med hodebunnsmassasje eller produkter som er tilpasset ditt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå