Chrizzern Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har aldri, aldri slitt med kviser eller andre hudplager inntil for noen uker siden, da huden min plutselig begynte å bli nokså uren, med kviser her og der, og hudormer. Det er hovedsakelig pannen, og T-sonen som er hardest rammet. Ettersom dette er noe jeg aldri har slitt med, kom det som et sjokk, og jeg har så lite erfaring med det at jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til... Jeg fikk utskrevet Zalna salve av legen min, en krem jeg smører på meg en gang om kvelden. I dag har det gått en uke siden jeg begynte på den, og jeg syns foreløpig å skimte en bedring! Det dukker ikke lenger opp nye, hvite kviser, men hudormene er derimot der fremdeles, som små prikker tett i tett i pannen. På pakningsvedlegget står det at det kan ta opp mot 12 uker før man ser et bra resultat, så jeg antar at det muligens er for tidlig å si noe særlig, men jeg lurte på om noen her inne har egne erfaringer med kremen? Jeg har også kjøpt meg noen sånne pore-strips for panne, nese, hake, som skal trekke ut hudormer, men jeg er usikker på om jeg bør bruke dem, ettersom jeg egentlig ikke vil røre huden min i frykt for nye utbrudd.... men den ruglete huden i pannen min irriterer meg noe voldsomt, og jeg har så innmari lyst til å bli kvitt den så fort som mulig........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå