Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkurat bestilt billetter til konsert med Minor Majority. Er gravid i 7.måned.

Ser at en kan få ørepropper, og begynte plutselig å tenke over om det kan være skadelig for fosteret med så høy lyd?

Minor Majority er jo ganske rolig musikk da, men barnet vil jo merke bass og lyd.

Anonymkode: 22176...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er god lyddemping i en mage og masse fostervann. Jeg hadde dratt uten bekymringer. Tror lyden fra din mage og tarmer overdøver det meste utenfra uansett;) kos deg på konsert! Det er jo ikke akkurat Rammstein. 

Anonymkode: adc03...928

• Liker 2
Skrevet

det går nok veldig fint.

Noen merker at babyen kan bli litt urolig. Blir det for mye, er det jo bare å gå ut.

Men som anonym over her sier, så er babyen godt isolert inni magen din:)

Anonymkode: 9ea2e...68f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var på konsert med Dimmu Borgir da jeg var gravid i 8. måned... Var helt konge det - barnet tar da ingen skade av det med mindre du på død og liv skal stå helt foran og risikere verste dyttinga. Akkurat det kan du kanskje forsøke å unngå ;-)

Håper og tror både du og den lille koser dere masse :-D

Endret av Nemigirl
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Takk for svar, gleder meg til konsert og hotellhelg! Siste utskeielse på en god stund igjen....

Ts

• Liker 3
Skrevet

Jeg var på ac/dc i sommer i 8.mnd, gikk fint det :) men jeg stod ikke akkurat fremst da.

Anonymkode: 478eb...dfd

• Liker 2
Skrevet

Var gravid på Hole in the Sky i Bergen, gikk helt utmerket. Ødela ikke den selektive hørselen til ungen. =P

• Liker 2
Skrevet

Legen min anbefalte det ikke etter 5. mnd.

Anonymkode: d65f6...f22

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen min anbefalte det ikke etter 5. mnd.

Anonymkode: d65f6...f22

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 7e49b...d44

Skrevet
Den 30. desember 2015 at 0.10, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, gleder meg til konsert og hotellhelg! Siste utskeielse på en god stund igjen....

Ts

Kos deg! :)

Anonymkode: 7e49b...d44

Skrevet

Var på Dropkick murphys i 6, måned, det eneste som var skummelt der Var alle de fulle folkene som dyttet rundt. Måtte jo få livvakt hjelp av fremmede rundt meg :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Pga magen hadde jeg stilt meg bak, og gått ut før siste låt spilles. Fulle folk og generelt større mengder kan være ubehagelig når man har mage.

Eller synes jeg kraftig bass kan være ubehagelig uansett, men nå planla jeg ganske tunge rockekonserter da. Er jo bare å dra hjem om du føler deg uvel av en eller annen grunn ;)

Selv endte jeg opp rimelig immobil på den tiden, og hadde ikke kommet meg til konsertlokalet- og hadde ikke klart å stå så lenge. Men jeg hadde uansett ikke avbestilt, man kan jo ha helt fin form.

Anonymkode: 7cdd1...426

Skrevet

Jeg var på Kent da jeg var 12 uker på vei, og det gikk strålende! 

kos deg med god samvittighet :nigo:

Skrevet

Jeg har også vært på konsert med stor mage. Gikk helt fint.

Lyden er neppe problematisk, dytting og dulting kan være det (om det er veldig mange og fulle folk), men lett og ta forholdsregler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...