AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hele livet mitt, har jeg visst langt inni legat jeg skal ut i verden og reise. Jeg flyttet endelig til en av Norges større byer for 2 år siden. Jobb fikk jeg meg og. Kjente noen der fra før, 1 person kjenner jeg godt, vennen min eg har kjent i 7 år, og forelsket meg i. Vi har kommet mye nærmere hverandre det siste året. Vi går på trening sammen, lager mat sammen osv... Men en mulighet har bydd seg i utlandet, for en stund, jeg trenger ikke fortsette om jeg ikke vil. Jeg tenker at er forholdet våres sterkt nok vil jeg ikke miste ham av at jeg er i utlandet et par mnd. Men jeg har pintes så i en periode nå :(! Gått og tenkt frem og tilbake, skal jeg bare slå meg til ro, bli pga en forelskelse eller gripe det jeg en gang drømte om og ikke leve i denne trygge, litt ensomme boblende jeg er i nå.... Herregud. Anonymkode: a4e18...abd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele livet mitt, har jeg visst langt inni legat jeg skal ut i verden og reise. Jeg flyttet endelig til en av Norges større byer for 2 år siden. Jobb fikk jeg meg og. Kjente noen der fra før, 1 person kjenner jeg godt, vennen min eg har kjent i 7 år, og forelsket meg i. Vi har kommet mye nærmere hverandre det siste året. Vi går på trening sammen, lager mat sammen osv... Men en mulighet har bydd seg i utlandet, for en stund, jeg trenger ikke fortsette om jeg ikke vil. Jeg tenker at er forholdet våres sterkt nok vil jeg ikke miste ham av at jeg er i utlandet et par mnd. Men jeg har pintes så i en periode nå :(! Gått og tenkt frem og tilbake, skal jeg bare slå meg til ro, bli pga en forelskelse eller gripe det jeg en gang drømte om og ikke leve i denne trygge, litt ensomme boblende jeg er i nå.... Herregud. Anonymkode: a4e18...abd Ja! Absolutt! Jeg ville valgt dette Anonymkode: 4d748...ca2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå