Chrizzern Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Nyttårsaften i morgen, og jeg har nettopp fjernet barten min med Veets hårfjerningsstrips for ansikt og bikinilinje..... Nå sitter jeg her med to ordentlig røde flekker på hver side av overleppa, som svir og brenner og ikke vil vekk Noen som har noen erfaringer - er jeg kvitt dem til i morgen kveld?! Nå ser det jo hvert fall ut som om jeg har bart!!!!!!!!!?
Gjest Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Smør med Eight hour cream, burngel eller eventuelt Aloe Vera. Det bør lindre svien, og det kan hjelpe på rødheten.
Cathj Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 3 minutter siden, Chrizzern skrev: Nyttårsaften i morgen, og jeg har nettopp fjernet barten min med Veets hårfjerningsstrips for ansikt og bikinilinje..... Nå sitter jeg her med to ordentlig røde flekker på hver side av overleppa, som svir og brenner og ikke vil vekk Noen som har noen erfaringer - er jeg kvitt dem til i morgen kveld?! Nå ser det jo hvert fall ut som om jeg har bart!!!!!!!!!? Det er mulig det vil bli tørrere og etterhvert se ut som tørr hud. Ikke veldig enkelt å dekke over med sminke... Prøv noe mot brannsår, som nevnt over, og pass på at du bruker en fet og fuktighetsgivende krem. Hvis huden ikke blir veldig irritert kan du etterhvert prøve en peeling. Du blir sannsynligvis ikke kvitt dem til i morgen kveld, dessverre.
saltyliquorice Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Ouch. Hm, kaldt vann hvis det er hovent og smør på noe lindrende. F.eks aloe vera
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Joghurt hjelper. Anonymkode: 9c744...6ad
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 IKKE BRUK PEELING!! da vil du gjøre stor skade på allerede skjør hud... Yoghurt naturell el rømme, aloevera og kalde omslag og fuktighetskrem uten fett! Anonymkode: a02e7...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå