Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du ble gravid? Gjerne del hvordan prevensjon du gikk på i forkant :) 

Anonymkode: 3938b...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år og 5 måneder, men kun 10 prøveperioder (pga avstansforhold og reiser en periode "traff" vi ikke riktig vindu hver måned, derav færre prøveperioder). Var da 41 år, så hadde vi vært yngre ville det kanskje gått kjappere..

Anonymkode: 3283f...5b2

Skrevet

Med første tok det 1 1/2 år. Med andre 2 mnd. Brukte spiral.

Anonymkode: 562e3...0d5

Skrevet

Det finnes masse statistikk om dette hvis du gidder å google. 

Anonymkode: 79104...43a

• Liker 1
Skrevet

Slutta på p-piller, fikk mens 1 mnd etterpå og måneden etter ble jeg gravid! Gikk på cerazette. prøvde heller ikke å bli gravid

Anonymkode: e799a...12d

Skrevet

Ble gravid fire måneder etter jeg sluttet på cerazette.

Skrevet

Gikk på microgynon i 11 år. Blei gravid på første eggløsning etter pilleslutten, fødte på termindatoen :O

Anonymkode: 3260e...303

• Liker 2
Skrevet

5-6 mnd. Brukte yasmin p-piller. Gikk gradvis fra 60-dagers syklus til 28-dagers syklus.

Anonymkode: 9ae91...877

Skrevet

Første forsøk :) Ikke brukt p-piller på flere år.

Skrevet

Første "forsøk", ikke at vi egentlig prøvde. To piller på rappen jeg ikke fikk tatt, og så tok vi sjansen. Gikk på Cerazette...

Anonymkode: 26658...e9e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første "forsøk", ikke at vi egentlig prøvde. To piller på rappen jeg ikke fikk tatt, og så tok vi sjansen. Gikk på Cerazette...

Anonymkode: 26658...e9e

Wow! Hadde du gått på piller lenge? Jeg har glemt 3-4 piller på rappen nå i julen, da jeg glemte de hjemme når vi dro på fjellet.. Vi kjørte på likevel🙈 (baby er ikke krise altså!)

Anonymkode: 8db87...549

Skrevet

Slutta med cerazette i januar, mens var tilbake som normalt i mars og ble gravid i mai. 

Skrevet

1 år, ble gravid nå i desember og mistet i uke 6.. :-(

Skrevet

1 år, ble da gravid på første prøverørsforsøk. 

Skrevet

Første forsøk alle gangen. Er gravid for 4. gang nå, men har "bare" ett barn. Satser på at denne sitter :) 

Anonymkode: 1b47f...bd2

• Liker 1
Skrevet

2mnd etter 6års langt P-pillebruk. Fikk beskjed om at jeg måtte ha prøverør grunnet overvekt og pco og gadd ikke gå på pillen. Prøvde ikke

Anonymkode: 72c3c...3af

Skrevet (endret)

1 mnd tok det da vi begynte å prøve 😊

Sluttet med p-pille 7 mnd i forveien

Endret av Betti
Skrevet

Sluttet på pillen i midten av august etter å ha gått på set i 15 år. Vi brukte kondom frem til midten av september. Ble gravid mot slutten av september 😊

Skrevet

Brukte kondom som prevensjon, brukte 4 år og ble gravid på 3 prøverørs forsøk. 

Anonymkode: a7cc4...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...