AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Min onkel har en datterdatter som bor i et annet fylke enn der min mor er født. Har det noen betydning for hvor nær vi er i slekt, og hvilken slektstittel får jeg i forhold til henne. Anonymkode: ca2e9...87b
oldetippefar Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 dersom det er et nabofylke gjør det ingenting og dere er fortsatt i slekt. Deres barn er tremenninger, er det derrimot ikke nabofylker er dere ikke i slekt overhodet, beklager, men slik er det... 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 1 time siden, oldetippefar skrev: dersom det er et nabofylke gjør det ingenting og dere er fortsatt i slekt. Deres barn er tremenninger, er det derrimot ikke nabofylker er dere ikke i slekt overhodet, beklager, men slik er det... Hehe!! Kommer det ikke også litt an på hvorvidt mor har besøkt dette fylket eller ei? Så langt vet vi bare at mor ikke er født i fylket.. Vi trenger litt mer informasjon før vi kan konkludere med at de er tremenninger.. De kan jo egentlig være hva som helst, særlig hvis det ene fylket ligger langt sør.. Anonymkode: 3ee7d...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå