AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hvordan får jeg mitt navn og adresse oppført i Gule Sider / Telefonakatalogen? Jeg ser at de henter dette fra Folkeregisteret, men hvordan får jeg dette til å skje?? Har søkt rundt tidligere og fant et sted jeg kunne legge inn info og lagre, men ingenting er skjedd etter det...Nå er jeg kommet frem til denne siden http://www.gulesider.no/hjelp/mine-opplysninger/ som visstnok har informasjon men det er jo ingen link eller noe som helst hjelp her. Snakker om personsøk som privatperson, ikke firma. Må jeg kontakte dem via epost eller tlf? Dette er i så fall ikke oppklart noe sted, så jeg synes de gjør det unødvendig vanskelig for folk. (Et googlesøk på "oppføring gule sider" gir forresten kun referanser til bedrifter) Anonymkode: b829b...739
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Bruk dette skjemaet Anonymkode: 2c047...50c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Hm. Mener jeg bare oppførte meg selv der for noen år siden. Som en login. Anonymkode: ccd45...6ab
Poserose Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Tror du må gå via telefonoperatøren din.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 KontaktKundeserviceEniro Norge ASLangkaia 10150 OsloTlf: 815 44 418 Anonymkode: 29b2d...8df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå