AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Outlook, gmail og alt det der. Jeg har outlook.....brukte egentlig hotmail, men det ble plutslelig outlook. Hotmail er fremdeles adressen min da. Men hvorfor valgte du nettopp den du har? Så mange jeg kjenner bruker gmail. Anonymkode: 3277d...bab
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 gmail er best. Anonymkode: abab6...c9b
dreamerspalace Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har GMail. Synes den er oversiktlig og fin. Valgte vel den på grunn av kalenderfunksjonen - så, når da alle jeg skulle dele kalender med brukte GMail-kalenderen, måtte jeg og slenge meg på. Angrer ikke et sekund
Frida Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Gmail er jeg veldig fornøyd med, så godt som all søppelpost går direkte i søppelmappa så jeg slipper å se den. Ellers synes jeg den var bedre før forrige "forbedring", men men...man venner seg til det. All reklame går rett til reklamefolderen osv. og det er meget praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå